Error Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Sheez, har gjort majoriteten av juleshoppingen for hele familien i dag. De fant ut at det var like greit å dumpe alt av handling på meg siden jeg skulle til Oslo, og resultatet ble at jeg trasket rundt for dem i timevis. Og når jeg kommer hjem får jeg vite at ingen gadd å lage middag i dag. That's what you get Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Dere kule folk. Slo til på steam med Arkham Asylym og City. Best med Xbox kontroller eller fungerer PC kontrollene bra? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg har ikke prøvd verken Arkham Asylum eller Arkham City med mus og tastatur, rett og slett fordi X360 funket så utrolig bra. Rundet Deus Ex: Human Revolution nå. Fantastisk spill. Får spille litt videre på Assassin's Creed: Revelations etterpå tenker jeg. Endret 21. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Meh, Dreamfall var tydeligvis ekstremt køddent å få til på Win7. Men, fant ut at det er salg på The Longest Journey og Dreamfall på steam for tiden, så bare kjører på og kjøper det på nytt. (funker uten problemer på steam tydeligvis) Har forøvrig ikke spilt TLJ før, men har hatt lyst til det, så nå blir det begge to istedenfor bare Dreamfall Endret 21. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Dere kule folk. Slo til på steam med Arkham Asylym og City. Best med Xbox kontroller eller fungerer PC kontrollene bra? Xbox-kontroller. Jeg spilte AA med tastatur og mus, og det er ikke veldig knølent, men absolutt knølent nok. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Haha, Uncharted 3 Explorer Edition til 120,- hos cdon. Bestilte likegodt en til Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Ojsann. Føler nesten for å kjøpe det, selv om jeg ikke har en ps3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Haha, Uncharted 3 Explorer Edition til 120,- hos cdon. Bestilte likegodt en til Og der var det utsolgt. FAEN! Var noen minutter for treg. Jaja. Fikk Gears 3 Collectors Epic Edition for 450 kr. Endret 21. desember 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Spørs om vi som bestilte får det til den prisen. Må jo ha vært en feil fra cdon sin side. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Er ikke akkurat ukjent at de heldige få faktisk får det til den akutelle prisen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Flaut forsøk på trolling, med en flau avatar, en flau signatur og et flaut uorginalt vokabular. 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hør hør, mr. forumveileder speaks Edit: So much win Endret 22. desember 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=x5ZSZ9iKO4U irriterer meg saa grenseløst=folk flest/velgere. ! http://www.youtube.com/watch?v=x5ZSZ9iKO4U irriterer meg saa grenseløst=folk flest/velgere. ! opps feil, the ultimate answer Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Om dagen er han kjent som Siste ordet, men om natten er han Lynkonspirasjonsvingen Endret 22. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Flaut forsøk på trolling, med en flau avatar, en flau signatur og et flaut uorginalt vokabular. Der fikk du faktisk KP. Heng meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Hva går jeg glipp av? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Xbox-kontroller. Jeg spilte AA med tastatur og mus, og det er ikke veldig knølent, men absolutt knølent nok. Thanks Julegave til meg selv i år Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Bare hyggelig. Det ble lettere når jeg fikk bundet ctrl og shift til musa, men med tanke på hvor mye ekstra knapper det i Arkham City innbiller jeg meg at PC-versjonen der er et salig virrvarr a la kontrolloppsettet til Darksiders på PC. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Har forøvrig ikke spilt TLJ før, men har hatt lyst til det, så nå blir det begge to istedenfor bare Dreamfall Det må du! TLJ er veldig mye bedre enn Drømmefall. Det og Broken Sword (1) er mine favoritter blandt pek og klikk eventyr. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Enig, DLR er bedre enn Drømmefall. Liker bedre at det er pek-og-klikk, ikke at du styrer selve personen selv. Men det skal jo sies at Drømmefall er et veldig godt spill likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå