Backstabber Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Finnes det noen som fortsatt vil ha Nokia? Søstra mi kjøpte seg en ganske ny Nokia smarttelefon men jeg syns den virker helt håpløs. Dårlig bilde, dårlige apper og en generelt stusselig telefon. Eneste som var kult var at den hadde HDMI-utgang. Nokia har de beste "dumb phones" på markedet. Og de kommer også med Nokia smart phone med windows phone OS, noe som jeg tror blir bra. Skal jeg ha ny telefon blir det nokia 3720 eller nye nokia smart phone. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Woop, installerer Dreamfall. Blir tredje julen på rad hvor jeg spiller gjennom det nå Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Finnes det noen som fortsatt vil ha Nokia? Søstra mi kjøpte seg en ganske ny Nokia smarttelefon men jeg syns den virker helt håpløs. Dårlig bilde, dårlige apper og en generelt stusselig telefon. Eneste som var kult var at den hadde HDMI-utgang. Nokia har alltid vært best på ikke-smarttelefoner, IMO. Og jeg er fortsatt for hipster til å slenge meg på noen av smarttelefonene som er poppis i dag. Edit: Backstabber kom meg i forkjøpet. @Error: Ikke si sånt, gir meg lyst til å skulke jobben. Endret 20. desember 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Drømmefall høres ut som et flott julespill å spille gjennom igjen i jula. Synd jeg ikke har det her hjemme nå Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Ikke dårlig nei. Er jo snø i Arcadia (julestemning), koselig (men samtidig spennende) og ikke så alt for langt. Piratbukta er vel moralsk greit hvis man har kjøpt spillet allerede. Jeg derimot, har boksen. Limited edition til og med Endret 20. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Drømmefall høres ut som et flott julespill å spille gjennom igjen i jula. Synd jeg ikke har det her hjemme nå Er derfor jeg synes det er greit å ha spill på Steam også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg tror jeg fikk LE av det til sånn 79kr elno ett sted en gang:p Endret 20. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Piratbukta er vel moralsk greit hvis man har kjøpt spillet allerede. Jeg derimot, har boksen. Limited edition til og med I have 2 copies of the Dreamfall Limited Edition. I also have a copy of the regular version. Ikke en kjempebra samlerutgave, i grunn. Men fin artbook. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Er drømmefall verdt å prøve? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Woop, installerer Dreamfall. Blir tredje julen på rad hvor jeg spiller gjennom det nå Drømmefall og Den Lengste Reisen Men nå får Funcom se til å få ræva i gir og lage fortsettelsen. Er jo verre enn Valve-tid det her. @backstabber: Spill Den Lengste Reisen først da. Endret 20. desember 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Ellers da? Alle sover? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg skal legge meg. Jeg skulle visst hjelpe til med noe i morgen, så kan ikke sove bort hele dagen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg må gjøre masse shopping i morra. Men jeg vil ikke legge meg helt enda... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Må kjøpe julegaver i morgen, og kanskje skaffe meg BF3 så jeg ikke har så mye død tid i julen. Vil helst ikke bruke Origin men må det . Endret 21. desember 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Merker jeg hater å rydde PCen -.- Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg skal ut på shopping på torsdag og i bursdag senere samme dag. Jeg må ordne litt på rommet også. Kjenner jeg er litt overtrøtt, men vil mest høre på musikk og legge puslespill. Edit: Jeg burde også har ryddet litt på pc'n min. Er ikke dårlig plass enda, men kunne vært greit å ryddet litt uansett. Endret 21. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Ellers da? Alle sover? Nei, slett ikke. Jeg sto opp for 2 og en halv time siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå