Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen som fortsatt vil ha Nokia? Søstra mi kjøpte seg en ganske ny Nokia smarttelefon men jeg syns den virker helt håpløs. Dårlig bilde, dårlige apper og en generelt stusselig telefon. Eneste som var kult var at den hadde HDMI-utgang.

Nokia har de beste "dumb phones" på markedet. Og de kommer også med Nokia smart phone med windows phone OS, noe som jeg tror blir bra. Skal jeg ha ny telefon blir det nokia 3720 eller nye nokia smart phone.

Lenke til kommentar

Finnes det noen som fortsatt vil ha Nokia? Søstra mi kjøpte seg en ganske ny Nokia smarttelefon men jeg syns den virker helt håpløs. Dårlig bilde, dårlige apper og en generelt stusselig telefon. Eneste som var kult var at den hadde HDMI-utgang.

Nokia har alltid vært best på ikke-smarttelefoner, IMO. Og jeg er fortsatt for hipster til å slenge meg på noen av smarttelefonene som er poppis i dag.

Edit: Backstabber kom meg i forkjøpet.

@Error: Ikke si sånt, gir meg lyst til å skulke jobben.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg skal ut på shopping på torsdag og i bursdag senere samme dag. Jeg må ordne litt på rommet også.

Kjenner jeg er litt overtrøtt, men vil mest høre på musikk og legge puslespill.

Edit: Jeg burde også har ryddet litt på pc'n min. Er ikke dårlig plass enda, men kunne vært greit å ryddet litt uansett.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...