Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Får bare opp at jeg må sjekke nett-tilgangen min, eller at nettet ikke er konfiguert riktig for Steam. Har jo ikke rørt noe som helst o.0 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har ikke vært inne der på en stund, for jeg har ikke spilt noe av de spillene jeg har der. Skal kjøpe med Portal 2 nå iallefall og noe annet hvis jeg finner noe interessant. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tenkte jeg skulle kjøpe Amnesia og The Witcher 2 (tilbud woop woop), men får jo ikke logget på og lastet de ned pga dette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 @Cloud: ja, du har rett i det @Snurris: Er vel så jævlig mye trafikk. Husk å sjekke gavegreia så dere får noe gratis. Jeg kjøpte Orcs must die. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Alt som har med steam tok iallefall veldig lang tid for øyeblikket (får fortsatt ikke koblet til steam-klienten min dog). Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg fikk bare to kuponger med % av titler, som jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Da ble det Portal 2, Oblivion: GOTY Deluxe Edition og Chantelise - A Tale of Two Sisters. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Da er jeg den stolte eier av Counter-Strike: Source. Takk Valve :3 Ikke at jeg noen gang kommer til å installere det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Da er jeg den stolte eier av Counter-Strike: Source. Takk Valve :3 Ikke at jeg noen gang kommer til å installere det Jeg kan med glede overta din kopi av Counter strike: Source:P Endret 20. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Så vi får ikke det samme altså? Fikk Monkey Island, Puzzle Agent og noen % på andre spill. Men har de to førstnevnte fra før da. Kjøpte Double Fine Pack med Psychonauts og Costume Quest. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg fik 50% avslag på en Valve-tittel og 10% på en Konami-tittel. Godt valgt nouse! De spillene er innmari koselige Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hvordan får dere spill, avslag og sånt? Edit: Jeg har 1 stykk kull og en 50 % rabatt. Endret 20. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hehe, jeg vet AltF4. Har begge to fra før, men Costume Quest har jeg på X360 og Psychonauts ligger igjen hos foreldre. Måtte smile litt av en hentemelding jeg fikk. "Kjære kunde! Posten minner om at det har kommet en pakke til deg fra Komplett.no" Imorgen får jeg sikkert en ny der det står, "Vi vil IGJEN minne deg på at det har kommet en pakke til deg" og på fredag kommer den siste, "Nå må du for faen komme deg ned på posten og hente pakken din. Mvh Posten" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ble Metro 2033 og Orcs Must Die på meg i går. Litt over 50 riksdaler for to spill ekke dumt. Ingenting nevneverdig som interesserte i dag. The Witcher 2 kjøpte jeg for billigere pris forrige uke, så lommeboken får fri i dag. Ellers skal jeg på jobb i morgen, på en bar, fra 11.30 til 18. Glad jeg har gratis nett på telefonen, for det kommer til å bli noen ensomme timer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Anyways, jeg fikk the witcher enchanced edition og 50% a et valve spill Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ble Metro 2033 og Orcs Must Die på meg i går. Litt over 50 riksdaler for to spill ekke dumt. Ingenting nevneverdig som interesserte i dag. The Witcher 2 kjøpte jeg for billigere pris forrige uke, så lommeboken får fri i dag. Ellers skal jeg på jobb i morgen, på en bar, fra 11.30 til 18. Glad jeg har gratis nett på telefonen, for det kommer til å bli noen ensomme timer. Ensomme timer? På en bar i England? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Ensomme timer? På en bar i England? They're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alone Endret 20. desember 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=O8Qugtp90NU Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ensomme timer? På en bar i England? I'm back in Norway, son. You didn't get the memo? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Oh. Nope! Så nær, allikevel så fjern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå