Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg vet AltF4. Har begge to fra før, men Costume Quest har jeg på X360 og Psychonauts ligger igjen hos foreldre.

Måtte smile litt av en hentemelding jeg fikk. "Kjære kunde! Posten minner om at det har kommet en pakke til deg fra Komplett.no" Imorgen får jeg sikkert en ny der det står, "Vi vil IGJEN minne deg på at det har kommet en pakke til deg" og på fredag kommer den siste, "Nå må du for faen komme deg ned på posten og hente pakken din. Mvh Posten"

Lenke til kommentar

Ble Metro 2033 og Orcs Must Die på meg i går. Litt over 50 riksdaler for to spill ekke dumt.

Ingenting nevneverdig som interesserte i dag. The Witcher 2 kjøpte jeg for billigere pris forrige uke, så lommeboken får fri i dag.

Ellers skal jeg på jobb i morgen, på en bar, fra 11.30 til 18. Glad jeg har gratis nett på telefonen, for det kommer til å bli noen ensomme timer.

Lenke til kommentar

Ble Metro 2033 og Orcs Must Die på meg i går. Litt over 50 riksdaler for to spill ekke dumt.

Ingenting nevneverdig som interesserte i dag. The Witcher 2 kjøpte jeg for billigere pris forrige uke, så lommeboken får fri i dag.

Ellers skal jeg på jobb i morgen, på en bar, fra 11.30 til 18. Glad jeg har gratis nett på telefonen, for det kommer til å bli noen ensomme timer.

Ensomme timer? På en bar i England?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...