AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Det er nettopp det som er problemet. Jeg hater å dø og hadde fått helt fnatt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Batman AC har en tredjeplass. Det er jo et grisebra spill, men det mangla ett eller annet, kall det gjerne X-faktoren. Saints Row The Third er også innmari bra og fryktelig morsomt, men det er rett og slett ikke så bra som det bure ha blitt. Dårlig fortalt historie og galskapen er så påtatt at det blir litt skivebom. SR 2 traff spikeren mye bedre på hodet, for der var det tross alt fortsatt en vanlig verden med deg, selve inkarnasjonen av galskap og idioti, i hovedrollen. Hva er på andreplass da? Min bror synes også at SR2 var bedre enn SR3. Godt mulig jeg også vil synes det etter å ha spilt SR3. Gleder meg uansett veldig til det, så må få hentet det. Det ligger igjen hos min bror enda. Årets skuffelse for meg er uten tvil L.A. Noire. Endret 19. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Portal 2. Jeg likte L.A. Noire. Dessverre droppa det ballen så til de grader i selve historien, som bare var tidvis spennende. For all del, SR 3 er utrolig kult, det kunne bare vært så mye kulere. Det er en fantastisk sandkasse, fordi du får etter hvert alle mulige måter å gjøre det så lett som mulig å herje rundt i den. Ingen tvangstrøyer etter hvert som du skrider frem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Hvor er du? hos Nie frå forumet. Ferdig no. Fløtekarameller med knust sukkertøystang-dekke. Bad. Ass. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som vet om en BluRay-spiller som er bra, til en grei penge? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Expert reklamerar med ein til 6-700 kroner. Veit ikkje kor god han er, då. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Mamma og pappa har noe LG-greier, den er helt forferdelig. Er det du som skal ha den foreslår jeg en PS 3! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Søsteren min som skal ha den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Sa brura Edit: http://www.dagbladet.no/2011/12/19/sport/fotball/premier_league/blackburn/scott_dan/19482628/ Au Fy faen Zombies around the corner!? Fuck that shit, the sloths are coming! Endret 19. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Får vel kikke litt rundt. Fant en test gjort av TV2 Hjelper deg for en stund siden, men vet ikke helt om søsteren min har behov for en 3D BluRay-spiller. Må nesten snakke med mamma om det i morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Aaaaah må på Jessheim og handle gaver i dag. Aleine. Faen som jeg hater det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Haha, sjekk ut Komplett.no sine tilbud. Roccat Pyra mobile gaming mouse. Maks 100 per kunde! Min. 99 per kunde! (Neida). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg slapp heldigvis å styre med den BluRay-spilleren. Passe folksomt på Gulskogensenteret, men det gikk greit. Kikket på Nokia N9 og den er lekker. Høytaleren på mobilen jeg har nå er helt død, så jeg må ha en ny. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Kunne faktisk kjøpt meg en Nokia N9 som neste mobil, men så ser Lumia 800 litt mer interessant ut for meg, men får holde meg til min Desire HD en stund til. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Samsung Galaxy S2 har jo vunnet flere tester, så har kikket litt på den også. Tror det enten blir den eller Nokia. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Finnes det noen som fortsatt vil ha Nokia? Søstra mi kjøpte seg en ganske ny Nokia smarttelefon men jeg syns den virker helt håpløs. Dårlig bilde, dårlige apper og en generelt stusselig telefon. Eneste som var kult var at den hadde HDMI-utgang. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg har Sony Ericsson C905 (elns) og kunne tenkt meg noe annet. Søsteren min har en Nokia N8 og den er veldig bra. Jeg har hatt Samsung og Nokia før, men de er ikke sammenlignbare med de telefonene som er nå. Endret 20. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg hadde Nokia N72 eller noe sånt, kjempefornyød med den, og den holdt i fire år før jeg fikk lyst på en smarttelefon. Men slik jeg ser det nå, er det bare iPhone og HTC som holder koken, men det er klart - den nye samsungen er jævlig lekker og virker veldig fin. Er vel bare mitt tidligere misnøye med Samsung som står i veien. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Bare jeg som har problemer med å logge meg på Steam for øyeblikket? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 @AltF4: Sånn er det med alt omtrent. Har en fått en dårlig opplevelse med noe, så blir en litt skeptisk til å prøve noe fra samme merke igjen. Jeg får logget meg på Steam, men det svarer ikke... Ah der kom den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå