Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batman AC har en tredjeplass. Det er jo et grisebra spill, men det mangla ett eller annet, kall det gjerne X-faktoren.

Saints Row The Third er også innmari bra og fryktelig morsomt, men det er rett og slett ikke så bra som det bure ha blitt. Dårlig fortalt historie og galskapen er så påtatt at det blir litt skivebom. SR 2 traff spikeren mye bedre på hodet, for der var det tross alt fortsatt en vanlig verden med deg, selve inkarnasjonen av galskap og idioti, i hovedrollen.

Hva er på andreplass da?

Min bror synes også at SR2 var bedre enn SR3. Godt mulig jeg også vil synes det etter å ha spilt SR3. Gleder meg uansett veldig til det, så må få hentet det. Det ligger igjen hos min bror enda.

Årets skuffelse for meg er uten tvil L.A. Noire.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Portal 2.

Jeg likte L.A. Noire. Dessverre droppa det ballen så til de grader i selve historien, som bare var tidvis spennende.

For all del, SR 3 er utrolig kult, det kunne bare vært så mye kulere. Det er en fantastisk sandkasse, fordi du får etter hvert alle mulige måter å gjøre det så lett som mulig å herje rundt i den. Ingen tvangstrøyer etter hvert som du skrider frem.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Nokia N72 eller noe sånt, kjempefornyød med den, og den holdt i fire år før jeg fikk lyst på en smarttelefon. Men slik jeg ser det nå, er det bare iPhone og HTC som holder koken, men det er klart - den nye samsungen er jævlig lekker og virker veldig fin. Er vel bare mitt tidligere misnøye med Samsung som står i veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...