AltF4 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Alle fra Siste Ordet i en så liten leilighet? Spørs hvordan det hadde gått Er det hjerterom er det romperom! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg liker dere bedre når dere skriver noe i denne tråden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Han lik dykk alle. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 He's in loooove with a fairytaaaale, even thooough it huuurts. Begynner å skjønne hvorfor AltF4 har Deus Ex som kandidat til sitt GotY. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Minner meg om at eg burde spele det om igjen no som eg har eit DX11-kort. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Alexander Rybak bor forresten på Nesodden. Og jeg spilte så jævlig bra i HoN. Beste runden jeg har hatt på år og dag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Han lik oss alle. FTFY. @nouse: det er bra! Det er det spillet jeg husker desidert best i år i hvert fall. Selv med bedre tanker enn Portal 2. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Selv med bedre tanker enn Portal 2. Ohhh no you didn't. Mr. Valvefanboii nummer 1 og portaltøs kan da ikke verdsette noe over portal 2. Nekter jeg å tro på Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Sier litt om Deus Ex, gjør det ikke? Det er faktisk sant. Men det kommer nok av to ting: Portal 2 var en oppfølger, og ikke bare en oppfølger men oppfølger til Portal. Å hoppe over Wirkola har aldri vært mer gyldig. Portal 2 kom også ut i april, og har sånn sett rukket å bli litt "gammelt". Spiller jeg det på nytt, noe jeg har tenkt å gjøre, kan det hende jeg får et annet syn på det. For det er jo faktisk veldig bra. Det som taler Deus Ex sin sak for meg er for det første spillbarheten, som tok meg på senga og ga meg skikkelig Metal Gear-vibber. Dette kombinert med en deilig artistisk stil gir det Deus Ex det ekstra jeg føler en GotY skal ha. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Dark Souls er Goty, Hvertfall min. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Skyrim > All Jeg har, som kjent, ikke spilt Skyrim. Som utenforstående betviler jeg derimot denne påstanden av den enkle grunn at det jo tilsynelatende er et teknisk makkverk. Samtidig åpner det jo opp for debatten jeg har med meg selv titt og ofte: Skal et spills kvaliteter kun komme fra hvor bra det er rent teknisk? Underholdningsverdien må vel være den viktigste? @Bloodlines: Dark Souls er et spill jeg gjerne skulle sitti sammen med noen som spilte fra start til slutt. Jeg er superinteressert i det spillet, men helvete heller - jeg rører det ikke. Endret 19. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har hatt en kræsj i skyrim, that's it. UI'en er riktignok litt svak, men bare last ned en mod og så er det fikset på. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Bastion hadde vert GotY om ikke Skyrim hadde vert så jævlig bra. Har ikke spillt Batman enda, vet jo ikke hva som lurer der. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Selv om DS: HR er utrolig bra og jeg storkoser meg, tror jeg ikke det blir mitt GotY. Spill som Batman: Arkham City, Skyward Sword, Xenoblade og The Witcher 2 ligger litt høyere. I tillegg har jeg ikke spilt Saints Row: The Third eller Skyrim enda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Batman AC har en tredjeplass. Det er jo et grisebra spill, men det mangla ett eller annet, kall det gjerne X-faktoren. Saints Row The Third er også innmari bra og fryktelig morsomt, men det er rett og slett ikke så bra som det bure ha blitt. Dårlig fortalt historie og galskapen er så påtatt at det blir litt skivebom. SR 2 traff spikeren mye bedre på hodet, for der var det tross alt fortsatt en vanlig verden med deg, selve inkarnasjonen av galskap og idioti, i hovedrollen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 På tide å fullføre fløtekaramellane. Eg vil eigentleg heim, sitte med ein kaffekopp og spele Pharaoh. Eg. Hater. Måndager. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) @Altemann DS er ikke så veldig vanskelig når man faktisk begynner å forstå kampsystemet, alt det kommer ned til er menneskelig feil og lære seg fiendene sine bevegelser med å dø ofte. Har spilt det i rundt 40 timer nå og er ikke ferdig med første del av storyen, som er å ringe to bjeller. Skulle tro at det var lett men neida, har sikkert død rundt 100 ganger nå. Endret 19. desember 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå