Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers har jeg kommet et stykke inn i Deus Ex: HR, men skjønner ikke et kvekk av hackingen. Håper det går bedre etterhvert, for nå er det nesten bare vill trykking og håpe på det beste.

Før du vert oppdaga berre tek du dei du kan ta med lågast risk, etter det er frenetisk trykkefest for å kome fram til mål før "maskinen" vinn. Invester eitt eller to poeng i hacking stealth, gjer det veldig enkelt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Takker for tips! La to poeng i hacking stealth, så får vi se.

I AC:R er det bedre å la fienden ta tilbake område og ta ut kapteinen etterpå istedet, mye enklere. Men må få kommet meg igjen om Brotherhood før jeg begynner med Revelations. Selv sliter jeg meg igjennom Dark Souls før jeg skal begynne på noe nytt.

Jepp, er det jeg har begynt å gjøre. Orker bare ikke den kjedelige strategi-biten igjen og igjen.

Edit: Bestilte denne hodetelefonen i julegave til min far. Bør være god kvalitet til den prisen. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611217

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Liker det godt så langt, men er glad for at jeg spiller det på PC med quicksave og quickload. Hadde ikke blitt det samme på konsoll tror jeg. Har brukt poeng slik at jeg kan hacke opp til level 4 samt at jeg har utvidet inventoryet fullt ut. Også de to poengene jeg la i hacking stealth da. Frister å bruke noen poeng senere slik at jeg kan gjøre meg usynlig noen sekunder.

Lenke til kommentar

Har vel med meg 4-5 våpen. En sniper, en shotgun, en rifle, en maskinpistol og en stungun. Men når jeg tenker meg om har jeg ikke brukt noen av dem da jeg liker å snike meg forbi, så mye plass kastet bort der :p

Det som virker å være bra er at du kan spille på nytt med andre valg. En spoiler litt tidlig i spillet,

Der han skurken holder en kvinne som gissel, så fikk jeg han til å la henne gå mot at jeg lot han gå. Senere fikk jeg beskjed om å møte han, og fikk da nyttig info, samt et prax point. Kunne slåss mot han i stedet for å la han gå, men da spørs det om jeg hadde fått den infoen og det poenget. Og det er sikkert flere slike situasjoner i spillet også.

Lenke til kommentar

Har vi fått tidenes mest utsulta Idolvinner?

Har ikke sett så mye på Idol, men fikk med meg litt av finalen. Synes vel han andre burde ha vunnet, men sjansen for at han får platekontrakt er vel ganske stor allikevel. Om ikke nå med en gang, så kanskje senere. Det ser ut som noen har presset øynene til hun som vant inn i skallen på henne og det gjør det ikke bedre at hun bruker mye mørk sminke/øyenskygge/???? heller.

Noen som så 21.00 nyhetene på TV2 i går og fikk med seg utdelingen av årets mest irriterende politiker? :!:

Lenke til kommentar

Hm, skal jeg slå til på en splitter ny leilighet på 32m², eller ikke :hmm: Må bestemme meg innen mandag ettermiddag. Det er jo veldig lite, men mine foreldre mener jeg bør slå til og sier at det kan være en investering. Jeg vet ikke.

Edit: Er det forresten mulig å ha crosshair i Deus Ex? Jeg er såpass elendig at jeg må ha det, men kan ikke finne det noen steder.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Woop, lang dag. Dro inn til byen 11:30 for å ha liten bursdagsfeiring hos en venninne (samme jeg bakte kake til på torsdag :p). Bakte pepperkaker, drakk gløgg og hørte på julemusikk. Så dro jeg inn til byen (hun bor i Maridalen, aka middle of nowhere, nesodden er storby i forhold) og kjøpte meg en cardigan og stakk og spiste sushi før jeg gikk på fest med en hel bunch med venner.

Sliten!

I morgen blir det indisk mat. Har handlet inn alt det nødvendige, og gleder meg litt :D Har nesten ingen erfaring med indisk mat (lage selv) men satser på at jeg får det til sånn noenlunde.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Har vi fått tidenes mest utsulta Idolvinner?

Har ikke sett så mye på Idol, men fikk med meg litt av finalen. Synes vel han andre burde ha vunnet, men sjansen for at han får platekontrakt er vel ganske stor allikevel. Om ikke nå med en gang, så kanskje senere. Det ser ut som noen har presset øynene til hun som vant inn i skallen på henne og det gjør det ikke bedre at hun bruker mye mørk sminke/øyenskygge/???? heller.

Noen som så 21.00 nyhetene på TV2 i går og fikk med seg utdelingen av årets mest irriterende politiker? :!:

Jeg har ikke sett annet enn introduksjonen av de to finalistene, syns ikke de var nevneverdig imponerende. Gode, for all del, men jeg ser ikke hvordan de skiller seg ut på noen måte.

Nei, den utdelingen gikk jeg dessverre glipp av! Hvem vant?

@nouse: Jeg tror jeg ville slått til. Nå vet jeg ikke hvordan den er inni, men 32m2 er jo ikke så verst for ett menneske.

Det er så vidt jeg husker sikte på den strømpistolen, de andre våpnene brukte jeg jo ikke så det vet jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Ble vel ikke imponert jeg heller, men likte stemmen til han fyren bedre enn henne. Samme kan det være. Idol er kjedelig.

Dette er Norges mest irriterende politikere.

@nouse4aname: Jeg er enig med AltF4 at 32m² er grei plass for ett menneske. Det kommer litt ann på hvordan leiligheten er laget. Med smarte løsninger, så kan en 32m² leilighet virke større enn det den er. Tror jeg også ville ha satset på den.

I dag har jeg endelig tid til Skyrim.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Måtte montere sikte på selv. Kom til første sjefskamp, og den var vanskelig uten sikte, så sjekket litt i inventaret og der hadde jeg heldigvis et lasersikte. Så monterte jeg den på riflen, og da tok jeg knekken på jævelen.

Godt mulig jeg slår til på leiligheten. Selveier for 1,4 mill. Kan vel stige i verdi også, selv om den er liten. Og det er visst en altan på 10m² inkludert også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...