Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Likte den nye! Snasen, rett og slett.

Herregud, eg har så kule vennar. Har ei venninne som er halvt polsk som heiter Ursulla, which is pretty awesome. Ho har arbeida som burlesque-dansar. Rimelig stilig. Og ei anna venninna, som er Hopi/Blackfoot-indianar (50-50, med innblanda tysk, norsk, dansk og britisk bak i linjane ein plass) skal prøve å lere meg litt Sisika, og sendar meg ein heimelaga draumefangar. Ho vil sende meg buffaloskinn, men veit ikkje korleis reglane på å sende dyredelar er. Ho skal og skrive ned nokon folkehistoriar dei har og sende meg dei. Mihihihih. <_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I just came.

Godt å være hjemme i Norge igjen. Dame, snus, drikkbart vann i springen, og ikke minst, sure fedre i passkøen som ikke likte at jeg byttet kø da den jeg stod i stod bom stille. Jeg var allikevel foran han før køen delte seg, så jeg ser ikke the big deal. Jeg lot han gå forbi meg da, så han ikke mistet 5 sekunder av sitt liv.

edit: Grattis med brun skrift under avataren din, Lakus.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Personar på facebook som diskuterer en "Birthday cake shot", så kjem denne perla her:

"i dunno about mixed shots, since i usually just like my shot to be good whiskey, but for a drink.. down pussy. strawberry liquor, mint booze, milk and baileys. nommmm."

Ein SHOT av whiskey? Ho skulle hatt deng. Ein skal sippe whiskey. Ikkje shotte det. :c

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/12/16/nyheter/nyhet/katolske_kirke/sex-misbrukt/19445517/

Pleier å la de meste av religionsdiskusjoner gå forbi siden jeg ikke ser noe poeng i å diskutere det.

Men altså, the fuck. Religion er så sjukt søppelteit i så mange sammenhenger. Hellige jævler som voldtar barn i øst og vest og får pavens dekkende hånd over seg. Yay, thumbs up God!

9_funny_jesus_thumbs_up.jpg

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg ser Fallout 1 og 2 er tilgjegnelige på GOG. Frister faktist å kjøpe dem.

Funny story: Marius Kjørmo, spillanmelder for Gamer, hadde det på sin bærbare PC i militæret. Jeg spilte det bittelitt, det var langt bortimot den eneste dataen i troppen vår så det manglet ikke på kø haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...