Eplefe Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Likte den nye! Snasen, rett og slett. Herregud, eg har så kule vennar. Har ei venninne som er halvt polsk som heiter Ursulla, which is pretty awesome. Ho har arbeida som burlesque-dansar. Rimelig stilig. Og ei anna venninna, som er Hopi/Blackfoot-indianar (50-50, med innblanda tysk, norsk, dansk og britisk bak i linjane ein plass) skal prøve å lere meg litt Sisika, og sendar meg ein heimelaga draumefangar. Ho vil sende meg buffaloskinn, men veit ikkje korleis reglane på å sende dyredelar er. Ho skal og skrive ned nokon folkehistoriar dei har og sende meg dei. Mihihihih. <_< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Snart flere spesialmedlemmer her inne en vanlige Åh? Du og jeg og hvem andre? Tror du må se feil, er jo nesten bare grønn- og brunfargede her inne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 brunfargede Rasist!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Rasisme finnes ikke her. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) brunfargede Rasist!!!!!!!! There is no rasism, only unjustified agressive reactions to pointing out the proper way of segregation by colour. Just kidding! Hvis du ser på fargen er jo vi svarte brukere selv. Endret 15. desember 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Svartinger ass Noen som er interesserte i å kjøpe en godt brukt spybøtte? Blitt brukt i hele natt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=bY0wiS_jFqI I just came. Godt å være hjemme i Norge igjen. Dame, snus, drikkbart vann i springen, og ikke minst, sure fedre i passkøen som ikke likte at jeg byttet kø da den jeg stod i stod bom stille. Jeg var allikevel foran han før køen delte seg, så jeg ser ikke the big deal. Jeg lot han gå forbi meg da, så han ikke mistet 5 sekunder av sitt liv. edit: Grattis med brun skrift under avataren din, Lakus. Endret 16. desember 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Blackup! Faen så dyrt å ta lappen for tiden... Bikker nok 22k. Grattis Lakus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Personar på facebook som diskuterer en "Birthday cake shot", så kjem denne perla her: "i dunno about mixed shots, since i usually just like my shot to be good whiskey, but for a drink.. down pussy. strawberry liquor, mint booze, milk and baileys. nommmm." Ein SHOT av whiskey? Ho skulle hatt deng. Ein skal sippe whiskey. Ikkje shotte det. :c Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/12/16/nyheter/nyhet/katolske_kirke/sex-misbrukt/19445517/ Pleier å la de meste av religionsdiskusjoner gå forbi siden jeg ikke ser noe poeng i å diskutere det. Men altså, the fuck. Religion er så sjukt søppelteit i så mange sammenhenger. Hellige jævler som voldtar barn i øst og vest og får pavens dekkende hånd over seg. Yay, thumbs up God! Endret 16. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg ser Fallout 1 og 2 er tilgjegnelige på GOG. Frister faktist å kjøpe dem. Funny story: Marius Kjørmo, spillanmelder for Gamer, hadde det på sin bærbare PC i militæret. Jeg spilte det bittelitt, det var langt bortimot den eneste dataen i troppen vår så det manglet ikke på kø haha. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Har tenkt tanken selv å kjøpe Fallout 1 og 2, men er redd for at de rett og slett er for utdaterte til at jeg vil like de. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Det er det som holder meg tilbake også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Mamma: "Tar med telefonen, ring meg om en halvtime" En halvtime senere "Velkommen til telefonsvarer" Tror ikke det sålangt i livet mitt har skjedd noen sinne at jeg har ringt henne og at hun har tatt opp telefonen på første forsøk Ever Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ein SHOT av whiskey? Ho skulle hatt deng. Ein skal sippe whiskey. Ikkje shotte det. :c Every guy in a western movie begs to differ. Jeg, derimot, er enig med deg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Høyrefyr fra England 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Er ikke så redd for at tyskland kjører drittes reich greia om igjen, men han har vitterlig mange gode poenger. Og en herlig måte å si det på Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Herregud jeg er sliten, nå skal det bli godt med mat. Julaften om en uke i morgen! Gratz med den brune tittelen Lakus. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Herregud jeg har så jævlig gaveangst. Forpult drit. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Hva er gaveangst? :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå