Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Da må han først få på plass sengetøyet jeg har vasket idag. Gruer meg til å kave med det senere. Hvordan gikk det? Husker ikke helt om det var til deg eller noen andre jeg gav et smart tips til å legge på sengetøy uten så mye pes. Regner med du har fått på sengetøyet, så er vel for sent å gi tips om det nå. Det var meg, på innlegg.no tror jeg. Men har glemt det, så du kan godt fortelle på nytt hvis du vil. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Sengetøy som har åpning i den korte enden er lettest. Du vrenger sengetøyet og putter hendene inni og tar tak i hvert hjørne. Så bare tar du tak i hjørnene på dyna og løfter opp dyna og rister litt, slik at sengetøyet på en måte detter ned. Resten av sengetøyet som ikke faller ned av seg selv er jo lett å få på plass. Å bruke denne metoden på sengetøy med åpning på siden blir vel ganske tuklete kan jeg tenke meg, men nå har jeg aldri sengetøy med åpning i siden, så jeg har ingen andre lettvindte metoder for å få på slikt sengetøy. Endret 15. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Bearded dragons er så sjukt tøffe Vil ha en :3 Jeg så forresten videoen når den fortsatt hadde 300 views. Ta på meg? Mhm Ellers bakte jeg sjokoladekake til en vennine som hadde bursdag i dag Tok med på skolen, og vi overrasket henne i pausen med bursdagssang og kake. Winwin Endret 15. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Takker! Nå har jeg faktisk notert ned sidetallet i denne tråden slik at jeg finner det igjen neste gang. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Ingen årsak. Åh, jeg har ikke åpnet kalenderen i dag. Er på nippet til å vinne masse penger, men jeg får aldri den ene siste figuren jeg trenger for å vinne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Flax? Jeg hater dem, taper så det synger hvert år. Men jeg får den av min far, så klager ikke. Det vil si, jeg gjør et numer ut av å klage skikkelig, men jeg mener det jo ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 De burde egentlig blitt kalt Uflax. Vinner jo aldri noe på de. Men om de hadde solgt bra med et sånt navn er en annen sak Cloudemyx: Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Bulletstorm for 50 kroner på Origin nå. Definitivt verdt det hvis du ikke har spilt gjennom allerede Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Jeg stiller meg bak den. Ugh, lei de fire-fem stemmeskuespillerne i Fallout 3 nå Jeg må til et land de selger fyrverkeri å kjøpe meg et lass. Endret 15. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Tok nettopp en dusj og plutselig dukket det opp en låt i hodet som jeg ikke har hørt på lenge og som jeg fikk utrolig lyst til å spille, men nå klarer jeg overhodet ikke å komme på hvilken det var. Superirriterende Edit: Sangen var selvfølgelig Lux Aeterna fra Requiem for a dream http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI Endret 15. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Tipper det var denne du sang på! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Small penis du liksom, pfft. Er nok ikke helt på størrelse med lakuspakus men er søren meg ikke langt ifra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Eg hater cappuccino. Så veit de det. Også har eg brannsår etter kokt melkeskum på armen. Fuck skum, frå no av skal eg overtale Alle til å drikke cortado i staden. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Tok nettopp en dusj og plutselig dukket det opp en låt i hodet som jeg ikke har hørt på lenge og som jeg fikk utrolig lyst til å spille, men nå klarer jeg overhodet ikke å komme på hvilken det var. Superirriterende Edit: Sangen var selvfølgelig Lux Aeterna fra Requiem for a dream Det der er ikke Lux Aeterna, men en fan-edit av Requiem for a Tower, som er en orkestrering av Lux Aeterna. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Du har sikkert rett Den er awesome uansett Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Woot woot, lakus er veileder nå. Snart flere spesialmedlemmer her inne en vanlige Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Flax? Jeg hater dem, taper så det synger hvert år. Men jeg får den av min far, så klager ikke. Det vil si, jeg gjør et numer ut av å klage skikkelig, men jeg mener det jo ikke. En sånn Flaxkalender ja. Toppgevinsten er på 750000,- og jeg er ikke langt unna å vinne så mye og både 100000,- og 10000,- også. Jeg ender vel opp med 50,- eller noe sånt. De burde egentlig blitt kalt Uflax. Vinner jo aldri noe på de. Men om de hadde solgt bra med et sånt navn er en annen sak Cloudemyx: Tusen takk! Gåsehud så det holder. Fantastisk sang, fantastisk soundtrack, fantastisk spill. Endret 15. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Huzzah. Errorizer fant meg. Latterlig hvordan sykdom kan plage deg i noen dager, være borte i en uke og så slå deg fullstendig paddeflat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Yeah, gratulerer! Skrøt av deg på intra. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hvert på forestilling i kirken nå, var veldig "pro-christian" men harmløst heldigvis. Sovnet av på skulderen til kjæresten da. Edit: Gratulere Lakus med veileder. Har skiftet avatar hvis noen har merket, should I change back? Endret 15. desember 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå