Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Da må han først få på plass sengetøyet jeg har vasket idag. Gruer meg til å kave med det senere.

Hvordan gikk det? Husker ikke helt om det var til deg eller noen andre jeg gav et smart tips til å legge på sengetøy uten så mye pes. :hmm:

Regner med du har fått på sengetøyet, så er vel for sent å gi tips om det nå.

Det var meg, på innlegg.no tror jeg. Men har glemt det, så du kan godt fortelle på nytt hvis du vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sengetøy som har åpning i den korte enden er lettest. Du vrenger sengetøyet og putter hendene inni og tar tak i hvert hjørne. Så bare tar du tak i hjørnene på dyna og løfter opp dyna og rister litt, slik at sengetøyet på en måte detter ned. Resten av sengetøyet som ikke faller ned av seg selv er jo lett å få på plass. Å bruke denne metoden på sengetøy med åpning på siden blir vel ganske tuklete kan jeg tenke meg, men nå har jeg aldri sengetøy med åpning i siden, så jeg har ingen andre lettvindte metoder for å få på slikt sengetøy.

:wee:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Bearded dragons er så sjukt tøffe

Vil ha en :3

Jeg så forresten videoen når den fortsatt hadde 300 views. Ta på meg? Mhm

Ellers bakte jeg sjokoladekake til en vennine som hadde bursdag i dag :) Tok med på skolen, og vi overrasket henne i pausen med bursdagssang og kake. Winwin

Endret av Error
Lenke til kommentar

Tok nettopp en dusj og plutselig dukket det opp en låt i hodet som jeg ikke har hørt på lenge og som jeg fikk utrolig lyst til å spille, men nå klarer jeg overhodet ikke å komme på hvilken det var.

Superirriterende

Edit: Sangen var selvfølgelig Lux Aeterna fra Requiem for a dream :D

http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI

Endret av Error
Lenke til kommentar

Tok nettopp en dusj og plutselig dukket det opp en låt i hodet som jeg ikke har hørt på lenge og som jeg fikk utrolig lyst til å spille, men nå klarer jeg overhodet ikke å komme på hvilken det var.

Superirriterende

Edit: Sangen var selvfølgelig Lux Aeterna fra Requiem for a dream :D

Det der er ikke Lux Aeterna, men en fan-edit av Requiem for a Tower, som er en orkestrering av Lux Aeterna.

Lenke til kommentar

Flax?

Jeg hater dem, taper så det synger hvert år. Men jeg får den av min far, så klager ikke. Det vil si, jeg gjør et numer ut av å klage skikkelig, men jeg mener det jo ikke.

En sånn Flaxkalender ja. Toppgevinsten er på 750000,- og jeg er ikke langt unna å vinne så mye og både 100000,- og 10000,- også. Jeg ender vel opp med 50,- eller noe sånt. :hrm:

De burde egentlig blitt kalt Uflax. Vinner jo aldri noe på de. Men om de hadde solgt bra med et sånt navn er en annen sak :p

Cloudemyx:

Tusen takk! :love: Gåsehud så det holder. Fantastisk sang, fantastisk soundtrack, fantastisk spill.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...