Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg syns den var morsom. You got a friend in me. FAENS STEAM som så absolutt følte for å gjøre noe med serverne sine på samme dag som jeg kjøper Trine 2. Jeg drar i morgen for i helvete!! Let me play! Er det bundet til Steam altså? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøpte det på Steam, så da vil jeg tro det. Heldigvis ordnet det seg etterhvert. Luuuv it! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Da så. Jeg har kjøpt det fra Gamezone, men vet ikke om en må ha Steam da også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det pleier vel å være opplyst om det, der hvor man kjøper det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Går skole i utlandet. Da får vi slike summer utbetalt to ganger i løpet av året, ikke spedd ut hver måned som i Norge. Og i og med at skolen koster flesk, så får vi såpass. Mye lån ftw. Men en grad fra utlandet er noe som også hjelper på lønnsprospektene når/hvis du begynner å søke jobber i Norge, så det betaler seg nok inn. De fleste jeg vet om som har svært godt betalte jobber har en eller annen grad fra et høyt respektert europeisk eller amerikansk universitet/college, mens en mastergrad fra universitetet i Oslo ikke er stort å slå i bordet med i en tid da annenhver tulling går rundt og vifter med en bachelor. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Har Trine 2 på CD - du må registrere og køyre via Steam. Men med mitt treige nett er det kjekt å kunne installere frå CD. Endret 14. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg skal rett og slett gå og legge meg jeg. Begynt som omstreifer i Fallout 3, det er ganske gøy å bare gå etter tomme trekanter på kompasset med en side over alle bobbleheads oppe for å ikke gå glipp av noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Jeg skal rett og slett gå og legge meg jeg. Begynt som omstreifer i Fallout 3, det er ganske gøy å bare gå etter tomme trekanter på kompasset med en side over alle bobbleheads oppe for å ikke gå glipp av noe. Eg burde følgje ditt eksempel. Eg skal opp tidleg i morgon og sitte bornevakt. Og så kurs på jobben. Kaffe! Skulle ynskje det var omvendt, kjekt med mykje kaffe tidleg på dagen. Edit: http://checkmateatheists.tumblr.com I can't even. Endret 14. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøpte det på Steam, så da vil jeg tro det. Heldigvis ordnet det seg etterhvert. Youre welcome. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Gutter og jenter: Steam har salg på Monkey Island-spillet på 5 episoder. 75% prisavslag. Det koster nå litt over 8 euro. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) The Hunger Games var en virkelig bra bok! Gleder meg til å lese oppfølgeren! Endret 14. desember 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Har Trine 2 på CD - du må registrere og køyre via Steam. Men med mitt treige nett er det kjekt å kunne installere frå CD. Takk. Greit å vite. Regner med jeg får det i posten imorgen. Det ble sendt igår. Får ikke spilt Deus Ex nå fordi Steam ikke funker Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Gud vil at du skal legge deg. God natt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Da må han først få på plass sengetøyet jeg har vasket idag. Gruer meg til å kave med det senere. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøpte det på Steam, så da vil jeg tro det. Heldigvis ordnet det seg etterhvert. Youre welcome. Que? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 I fix good good is good. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 "God" morgen! Trøtt! Heldigvis bare 8 timer til jeg er hjemme fra jobb. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Eg forsov meg til å sitte barnevakt. Så no ser eg Lilo og Stitch. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Da må han først få på plass sengetøyet jeg har vasket idag. Gruer meg til å kave med det senere. Hvordan gikk det? Husker ikke helt om det var til deg eller noen andre jeg gav et smart tips til å legge på sengetøy uten så mye pes. Regner med du har fått på sengetøyet, så er vel for sent å gi tips om det nå. Also: Endret 15. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bY0wiS_jFqI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå