Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går skole i utlandet. Da får vi slike summer utbetalt to ganger i løpet av året, ikke spedd ut hver måned som i Norge. Og i og med at skolen koster flesk, så får vi såpass. :)

Mye lån ftw. :thumbup:

Men en grad fra utlandet er noe som også hjelper på lønnsprospektene når/hvis du begynner å søke jobber i Norge, så det betaler seg nok inn. De fleste jeg vet om som har svært godt betalte jobber har en eller annen grad fra et høyt respektert europeisk eller amerikansk universitet/college, mens en mastergrad fra universitetet i Oslo ikke er stort å slå i bordet med i en tid da annenhver tulling går rundt og vifter med en bachelor.

Lenke til kommentar

Jeg skal rett og slett gå og legge meg jeg. Begynt som omstreifer i Fallout 3, det er ganske gøy å bare gå etter tomme trekanter på kompasset med en side over alle bobbleheads oppe for å ikke gå glipp av noe.

Eg burde følgje ditt eksempel. Eg skal opp tidleg i morgon og sitte bornevakt. Og så kurs på jobben. Kaffe! Skulle ynskje det var omvendt, kjekt med mykje kaffe tidleg på dagen.

Edit: http://checkmateatheists.tumblr.com

I can't even.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Da må han først få på plass sengetøyet jeg har vasket idag. Gruer meg til å kave med det senere.

Hvordan gikk det? Husker ikke helt om det var til deg eller noen andre jeg gav et smart tips til å legge på sengetøy uten så mye pes. :hmm:

Regner med du har fått på sengetøyet, så er vel for sent å gi tips om det nå.

Also: :blink:

post-97924-0-59736800-1323965088_thumb.gif

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...