Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror jeg tar en julebrus til.... Blir to sixpacks idag det... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har heller ikke smakt de eggene, får vel gjøre det snart. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Finnes det noe norsk ord jeg kan bruke for cutscenes? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Mellomsekvens? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 I lost my computer in the sea the other day. It's a dell, rolling in the deep. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tssk, allerede postet på facebook av Svenning (for å så bli postet av deg på FB) og nå her også. Plusshore Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 "De kommer i stadig større grupper hit til byen. De tar jobbene fra oss og stiller stadig større krav til sosiale goder. De foretrekker å isolere seg i egne bydeler; særlig kvinnene gidder ikke lære seg språket vårt, og de forlanger at barna deres skal gå i egne klasser. Så snart de har skrapt sammen nok penger, sender de billetter til hjemlandet, slik at nære og fjerne slektninger også kan følge dem hit" Oversettelse fra leserinnlegg i en avis i Chicago på 1800-tallet, om norske innvandrere. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet om en bra android app for å skrive notater på pc og synche dem mellom telefon og pc? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Eneste jeg vet som man kan synche mellom pcen er vel en app som heter Catch. Den skal kunne gjøre det men har ikke testet det ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tssk, allerede postet på facebook av Svenning (for å så bli postet av deg på FB) og nå her også. Plusshore Ja visst. Deler på gledene. Syns den var så jævlig morsom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg skjønte den ikke. Er det et ordspill jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Å gå fra 1K til 89K på konto er en fantastisk følelse. Takk til lånekassen som sørger for at jeg kan kjøpe julegave til de jeg vil i år. Men først kjøpte jeg Trine 2 og Witcher 2 til meg selv for at jeg har vært snill gutt i år. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg skjønte den ikke. Er det et ordspill jeg har gått glipp av? Den britiske artisten "Adele" har en superhit på den nyeste platen som heter "Rolling in the Deep". A dell, rolling in the deep. U understand? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Aha. Da var den ikke så morsom likevel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Å gå fra 1K til 89K på konto er en fantastisk følelse. Takk til lånekassen som sørger for at jeg kan kjøpe julegave til de jeg vil i år. Men først kjøpte jeg Trine 2 og Witcher 2 til meg selv for at jeg har vært snill gutt i år. Wow 89k! :o Hvordan er det mulig? Hvor mye får du av dem egentlig? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 89k er vel det jeg får i årlig lån av lånekassen, men det blir spredt utover. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Går skole i utlandet. Da får vi slike summer utbetalt to ganger i løpet av året, ikke spedd ut hver måned som i Norge. Og i og med at skolen koster flesk, så får vi såpass. Mye lån ftw. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Aha. Da var den ikke så morsom likevel. Nei, mange deler ikke min type humor. Jeg går ikke av veien for ordspill, og gjerne av den tørre sorten. Bare å bli vant til det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg syns den var morsom. You got a friend in me. FAENS STEAM som så absolutt følte for å gjøre noe med serverne sine på samme dag som jeg kjøper Trine 2. Jeg drar i morgen for i helvete!! Let me play! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) http://open.spotify.com/track/3APayTEWiUl9Ssep4BOXR2 90's :3 Søder for en liten kar jeg var da, men husker fortsatt en del sanger. Merkelig det, hvordan melodier sitter så mye bedre enn mange andre minner. Edit: http://open.spotify.com/track/2P2ZvdRdpSoINiAx87zNac Endret 14. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå