Lakus Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Men så er du en bergenser og har derfor allerede en slående likhet i måten du snakker på med en viss and. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 www.kjendis.no/2011/12/13/kjendis/mote/andrej_pejic/design/modeller/19408761/ Yay/nay? Personlig synes jeg det er tullete. Neste blir vel at jentene skal få penis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Personlig synes jeg det er tullete. Neste blir vel at jentene skal få penis Det er hot, da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Mitt talemål er både klangfullt og elegant - ikkje minst fordi intonasjonskurva går nedåt, så ikkje einkvar ytring har form av eit andssvakt spørsmål mot æva. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 |------Reality------|--------------Religion----------------|-------4chan------| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Mitt talemål er både klangfullt og elegant - ikkje minst fordi intonasjonskurva går nedåt, så ikkje einkvar ytring har form av eit andssvakt spørsmål mot æva. Hadde ei på jobben i dag som sa "jeg skal ha en kaffe latte?" og eg berre "Skal du?" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Mitt talemål er både klangfullt og elegant - ikkje minst fordi intonasjonskurva går nedåt, så ikkje einkvar ytring har form av eit andssvakt spørsmål mot æva. Beklageligvis klarer svært få bergensere å begrense seg selv og prater faen meg konstant. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Beklageligvis klarer svært få bergensere å begrense seg selv og prater faen meg konstant. *sigh* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 @Error: Mote og velvære-seksjonen av dette forumet er fylt til randen av motebesserwissere. Hver gang jeg er inne der og kikker er det liksom som om ALT og ALLE plagg/antrekk er feil. Kalosjer er vel greit det, men ikke i den fargen. Han der har vært i flere artikler, men jeg kunne ikke gitt mer blaffen i hva han har på seg når han står som modell for noe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Stikker til sengs, god natt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Boberorgogenonserore å bobegogrorenonse Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Jojegog kokanon ogogsoså sosnonakokkoke rorøvoverorsospoproråkoketot. Fofusos roro dodahoh! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøpte sjokoladeegg på butikken ikveld. Fy, de var gode. Tror de finnes som påskeegg også, men om det er de samme vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det er Påske-egg-kopier. Påske-eggene er selvsagt dobbelt så gode. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Da gleder jeg meg til påsken slik at jeg får smakt på de også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Har du aldri smakt påske-egg før? Endret 14. desember 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Nope. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jøss, overraskende. Vel, Påske-egg bruker å komme i butikken 4-6 uker før påsken, og det bruker å være tomt i butikken rundt påsketider. Det er nøyaktig samme innpakning (lilla), og kyllingene er tilbake til sin gule farge uten skjegg og nisselue. (latsabber...) Innholdet er en type melkekrem, som jeg og mange andre syns er mye bedre enn dagens sjokoladekrem. Ikke at den er dårlig, men påske-egg er og blir best. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 De påske-eggene er sinnsykt gode, men veldig mektige. Jeg smakte på de sjokolade-eggene, men de er ikke like gode synes jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Virker som jeg har noe godt i vente da Tror jeg tar kvelden. Er helt susete i hodet etter en lang dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå