Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Zealuu: Fallout 3, hva ellers :p

20 allerede :O du må ha gama mye

Skaff deg den ene DLC'en som lar deg levle til 30. Husker ikke navnet

70 timer!? I helvete. På vei til The Citadel nå, har vært i Raven Rock en tur. Har med meg Fawkes på veien, men gud bede han er litt irrterende.

Endelig ferdig med særemnet! Endte på 6700 ord. Burde bli forfatter :whistle:

Gratulerer. Jeg kjenner følelsen!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Å. Men du kan jo fjerne level capen. Eller, på konsoll kan du berre auke han med DLC. Derpy.

Angrer i dag på at jeg ikke har det på PC, men i 08 var jo historien en annen. Jeg kjøpte tross alt spillet på releasedagen! Har New Vegas på PC heldigvis.

70 timer

Skittent, skittent, skittent. Nesten like mye som meg. På noen dager

Som sagt, Fallout 3 er herlig

Vet du, jeg klarer ikke å bli helt oppslukt. Jeg spiller, jeg liker det og jeg syns hele greia er gøy, men jeg blir ikke sånn totally immersed som jeg har blitt i andre spill. Tror det skyldes at jeg var litt avhengig av hjelp i starten, har brukt nettet til litt info og ellers ikke har den fordypningsevnen som jeg hadde før.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er mest fordi jeg så gjerne vil spille dette spillet. Og det er mer enn "nokså godt". Uansett er kvaliteten uviktig, det er underholdningsverdien som er viktig - og Fallout 3 er absolutt underholdende.

Er det slik at spillet slutter når historien slutter? Har veldig lyst til å utforske ødemarka mer, men det ville jo være megaskuffende om det nå er slutt.

Lenke til kommentar

Nei, men du får sånne vertibirds som lander rundt om kring.

Eller jo, forresten, hvis du ikke har Broken Steel DLC'en (som øker level cap til 30) slutter det, hvis jeg husker rett

Edit:

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4442/Kostymer-Borderlands-plser-og-Call-of-Duty-konkurranser

Videoen er verdt å se. Titteyhs og andre spillinteresserte

Endret av Error
Lenke til kommentar

Viss ikkje du har Broken Steel er det over når det er over. Save før

du traskar av gårde med Liberty Prime.

Om du er på veg inn i ein PC-periode, så er dette tiden for å spele STALKER! Sånn om du vil leve deg inn i ting, og først er on a roll med dystopisk open world-action med lett RPG-krydder.

That is, om du ikkje allereie har. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Dristet meg til å poste et vennligsinnet og relativt forsiktig innlegg i mote elitistseksjonen av forumet.

Det har utløst et helt tonn av sinne, frustrasjon, tårer hat og blod. Og det er ikke bare mot meg, men mer FFA-style. De folka der inne tror jeg har spilt litt for lite voldelige dataspill.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Dristet meg til å poste et vennligsinnet og relativt forsiktig innlegg i mote elitistseksjonen av forumet.

Det har utløst et helt tonn av sinne, frustrasjon, tårer hat og blod. Og det er ikke bare mot meg, men mer FFA-style. De folka der inne tror jeg har spilt litt for lite voldelige dataspill.

Får vi se? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...