Licht Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Kva for spel, Altefar? Trine 2 er gromkjekt, men Back to Karkand til BF3 tar heilt av. Forstår ikkje kvifor dei ikkje laga berre sånne kart, i staden for gigantiske kart med alle flagga klemd saman. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) @Zealuu: Fallout 3, hva ellers 20 allerede :O du må ha gama mye Skaff deg den ene DLC'en som lar deg levle til 30. Husker ikke navnet 70 timer!? I helvete. På vei til The Citadel nå, har vært i Raven Rock en tur. Har med meg Fawkes på veien, men gud bede han er litt irrterende. Endelig ferdig med særemnet! Endte på 6700 ord. Burde bli forfatter Gratulerer. Jeg kjenner følelsen! Endret 13. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Å. Men du kan jo fjerne level capen. Eller, på konsoll kan du berre auke han med DLC. Derpy. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 70 timer Skittent, skittent, skittent. Nesten like mye som meg. På noen dager Som sagt, Fallout 3 er herlig Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/404098/december-12-2011/norway-s-butter-shortage?xrs=share_fb Latterlig bra. Vår smørmangel er visst verdensnyheter nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Å. Men du kan jo fjerne level capen. Eller, på konsoll kan du berre auke han med DLC. Derpy. Angrer i dag på at jeg ikke har det på PC, men i 08 var jo historien en annen. Jeg kjøpte tross alt spillet på releasedagen! Har New Vegas på PC heldigvis. 70 timer Skittent, skittent, skittent. Nesten like mye som meg. På noen dager Som sagt, Fallout 3 er herlig Vet du, jeg klarer ikke å bli helt oppslukt. Jeg spiller, jeg liker det og jeg syns hele greia er gøy, men jeg blir ikke sånn totally immersed som jeg har blitt i andre spill. Tror det skyldes at jeg var litt avhengig av hjelp i starten, har brukt nettet til litt info og ellers ikke har den fordypningsevnen som jeg hadde før. Endret 13. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Du har spilt et spill du bare synes er "greit/nokså godt" 70 timer i løpet av noen få dager. Sånt blir det ikke kvinns av Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Det er mest fordi jeg så gjerne vil spille dette spillet. Og det er mer enn "nokså godt". Uansett er kvaliteten uviktig, det er underholdningsverdien som er viktig - og Fallout 3 er absolutt underholdende. Er det slik at spillet slutter når historien slutter? Har veldig lyst til å utforske ødemarka mer, men det ville jo være megaskuffende om det nå er slutt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Nei, men du får sånne vertibirds som lander rundt om kring. Eller jo, forresten, hvis du ikke har Broken Steel DLC'en (som øker level cap til 30) slutter det, hvis jeg husker rett Edit: http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4442/Kostymer-Borderlands-plser-og-Call-of-Duty-konkurranser Videoen er verdt å se. Titteyhs og andre spillinteresserte Endret 13. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Viss ikkje du har Broken Steel er det over når det er over. Save før du traskar av gårde med Liberty Prime. Om du er på veg inn i ein PC-periode, så er dette tiden for å spele STALKER! Sånn om du vil leve deg inn i ting, og først er on a roll med dystopisk open world-action med lett RPG-krydder. That is, om du ikkje allereie har. 8D Endret 13. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Ah, det har jeg vel heldigvis gjort! Har begynt med Prime nå. STALKER kjøpte jeg også på release. Og spilte virkelig ræva av det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 MYE Å LESE On a more related note så synes jeg Fallout var dritkjedelig. Som i DRIIIIIIIIIITkjedelig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Dristet meg til å poste et vennligsinnet og relativt forsiktig innlegg i mote elitistseksjonen av forumet. Det har utløst et helt tonn av sinne, frustrasjon, tårer hat og blod. Og det er ikke bare mot meg, men mer FFA-style. De folka der inne tror jeg har spilt litt for lite voldelige dataspill. Endret 13. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Fallout er morsomt i perioder, kan bli dystert etter en stund. Har lagt inn rundt hundre timer i New Vegas uten dlc og det minner meg på jeg må få kjøpt dlcen som har kommet til NV. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Trine 2 er gromkjekt, men Back to Karkand til BF3 tar heilt av. Forstår ikkje kvifor dei ikkje laga berre sånne kart, i staden for gigantiske kart med alle flagga klemd saman. JEALOUS!! Må vente med Trine 2 til stipendet kommer. Har ihvertfall noe å se fram til på nyåret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Dristet meg til å poste et vennligsinnet og relativt forsiktig innlegg i mote elitistseksjonen av forumet. Det har utløst et helt tonn av sinne, frustrasjon, tårer hat og blod. Og det er ikke bare mot meg, men mer FFA-style. De folka der inne tror jeg har spilt litt for lite voldelige dataspill. Får vi se? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Linkage, Error! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Linkzor er vel mer eller mindre obligatorisk i tilfeller som dette. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736207&view=findpost&p=18712318 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Går i dress med oransje minigummibåter på føtne kvar dag, eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå