Error Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Sånn forøvrig har posten min nå 40 plusser. feelsgoodman.jpg Og jeg pwnet i HoN (egentlig ikke så mye, men reddet laget mitt totalt i starten og midten av kampen) Og jeg skal legge meg Natta Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Hvilken post? Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759731&st=20620 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Der er jeg eier av splitter ny 2-roms blokkleilighet som er klar for innflytting foreløpig i juni/juli. 1,88 millioner, og jeg er gjeldsslave til jeg blir 80... 200 meter ifra mor, og få meter ifra bestekompisen min som flytter inn i samme blokk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Så det er der dere hanker inn plusser ja. Du må passe på, poster du mer der blir penisen til slutt så stor at du må kjøpe deg joggebukse. @Mahavishnu: Gratulerer! Er selv på jakt etter en leilighet, men er så kravstor at det sikkert kan ta sin tid før jeg finner noe jeg liker Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Til mitt forsvar poster jeg relativt sjeldent i 4chan-tråden, i motsetning til Slim da whore Edit: 825 rykte, ohh yeah bishes Endret 12. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Det skal du ha, bare 77 innlegg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Argh, eg vert så forbanna av å sjå nabojenta ete. Ho har fått magen sin stifta på staten si rekning fordi overvekta hennar gjekk alvorleg utover livskvaliteten hennar. Ho følg ikkje NOKON av råda legen ga ho. Ho et for mykje, ikkje ofte nok, tar seg usunne mellemmåltid og whatnot. Jævleg utakknemleg. Trodde nesten ikke det var mulig å spise store porsjoner etter en slik operasjon. De snurper jo magesekken igjen til det knapt er plass et eple, gjør de ikke? Aner ikke hvor stor denne jenta har vært, men hvis hun fikk en slankeoperasjon må hun jo ha vært ganske stor. Jeg så Moskva-Marit på God Kveld Norge her for noen uker siden. Hun tok en slik operasjon og anbefalte alle som var i samme situasjon om kun å bruke det som aller siste utvei, for hun slet med flere helseplager i etterkant av operasjonen. At noen har større utfordring med å gå ned i vekt en hva andre har er greit det, jeg er og har heller aldri vært noen tynn strek selv, men jeg ville ha gjort alt som kunne gjøres før jeg besluttet å ta noe såpass drastisk som en slankeoperasjon. Tipper at dette kommer til å slå tilbake på henne før eller siden. Enten ved at kroppene hennes sier ifra, eller at legene gjør det, for jeg vil da tro at hun går til oppfølging. @nouse4aname: Gledelig å høre at mormoren din er bedre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Til mitt forsvar poster jeg relativt sjeldent i 4chan-tråden, i motsetning til Slim da whore Edit: 825 rykte, ohh yeah bishes Fryktelig lite sjarmerende å konstant grinde dine plusser når du later som du ikke bryr deg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Nå skal jeg smatte på pipa mi og lese Blodmeridianen av Cormac McCarthy mens jeg ruller meg til sengs. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Innerst inne er han veldig opptatt av plusser. @Cloudemyx: Takk skal du ha Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Tror ikke det er så langt inn heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Så bra at bestemor di er betre! Endret 12. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Takk Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Errorizer Scrooge loves the attention. Nå skal jeg smatte på pipa mi og lese Blodmeridianen av Cormac McCarthy mens jeg ruller meg til sengs. Din heldige mannemann. Gleder meg til min tur med Blodmeridianen kommer. Må bare finne tid til å lese ferdig The Road først. http://www.youtube.com/watch?v=LeSNxRJ6zzA&feature=player_embedded Ahahahahahahah! Omg, tårar i augene! Hund skal definitivt anskaffes snarest mulig etter at jobb og leilighet er sikret. Har bare hatt én hund, som stefaren min brakte inn i "familien". Det ga mersmak. Faren min og hans familie har hatt mange katter oppigjennom årene, så jeg har sett meg lei, selv om katter digger meg. Hund ftw sier nå jeg. Endret 13. desember 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Haha, kastet en pappeske på en vakt i Deus Ex, og han gikk helt amok, fortalte vakt nummer to at han dekket han og så drepte de meg :!: Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Til mitt forsvar poster jeg relativt sjeldent i 4chan-tråden, i motsetning til Slim da whoreEdit:825 rykte, ohh yeah bishesFryktelig lite sjarmerende å konstant grinde dine plusser når du later som du ikke bryr deg. Har da aldri sagt at jeg ikke bryr meg om plusser. Bare tapere som ikke bryr seg om plusser Oppe i 65 på den posten nå. daaaaammmnnn girl Nå skal jeg smatte på pipa mi og lese Blodmeridianen av Cormac McCarthy mens jeg ruller meg til sengs. Har "The Road" av MCarthy på lydbok, og har hørt gjennom den. Jeg ble inspirert til å gi et lite sammendrag av boken. Chapter 1: They walked down the Road. It began to rain. They pulled the tarp over themselves. They found shelter, and a bit of food. He told his son a story. They slept. Chapter 2: It had stopped raining. They walked down the Road. It began to rain. They pulled the tarp over themselves. He told his son a story. They slept. Chapter 3: It had stopped raining. They walked down the Road. It began to rain. They pulled the tarp over themselves. He told his son a story. They slept. Resten av kapitlene er omtrent like nyskapende. The Road er forøvrig tydeligvis noe av det bedre innen amerikansk litteratur. Endret 13. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg prøvde å se filmen men datt av halvveis. Æsj, leveltopp på 20? Skuffa! Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) 20 allerede :O du må ha gama mye Skaff deg den ene DLC'en som lar deg levle til 30. Husker ikke navnet edit: http://open.spotify.com/album/0cwlEeMEkvdoiPNJxlzHtI Hør på! Ble sluppet forrige uke. Utrolig kult (konsept)album. Teksten er forøvrig essensiell å få med seg Endret 13. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Endelig ferdig med særemnet! Endte på 6700 ord. Burde bli forfatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå