Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, eg vert så forbanna av å sjå nabojenta ete. Ho har fått magen sin stifta på staten si rekning fordi overvekta hennar gjekk alvorleg utover livskvaliteten hennar. Ho følg ikkje NOKON av råda legen ga ho. Ho et for mykje, ikkje ofte nok, tar seg usunne mellemmåltid og whatnot. Jævleg utakknemleg.

Trodde nesten ikke det var mulig å spise store porsjoner etter en slik operasjon. De snurper jo magesekken igjen til det knapt er plass et eple, gjør de ikke? Aner ikke hvor stor denne jenta har vært, men hvis hun fikk en slankeoperasjon må hun jo ha vært ganske stor. Jeg så Moskva-Marit på God Kveld Norge her for noen uker siden. Hun tok en slik operasjon og anbefalte alle som var i samme situasjon om kun å bruke det som aller siste utvei, for hun slet med flere helseplager i etterkant av operasjonen. At noen har større utfordring med å gå ned i vekt en hva andre har er greit det, jeg er og har heller aldri vært noen tynn strek selv, men jeg ville ha gjort alt som kunne gjøres før jeg besluttet å ta noe såpass drastisk som en slankeoperasjon. Tipper at dette kommer til å slå tilbake på henne før eller siden. Enten ved at kroppene hennes sier ifra, eller at legene gjør det, for jeg vil da tro at hun går til oppfølging.

@nouse4aname: Gledelig å høre at mormoren din er bedre. :)

Lenke til kommentar

Errorizer Scrooge loves the attention.

Nå skal jeg smatte på pipa mi og lese Blodmeridianen av Cormac McCarthy mens jeg ruller meg til sengs.

Din heldige mannemann. Gleder meg til min tur med Blodmeridianen kommer. Må bare finne tid til å lese ferdig The Road først.

Ahahahahahahah! Omg, tårar i augene!

Hund skal definitivt anskaffes snarest mulig etter at jobb og leilighet er sikret. Har bare hatt én hund, som stefaren min brakte inn i "familien". Det ga mersmak.

Faren min og hans familie har hatt mange katter oppigjennom årene, så jeg har sett meg lei, selv om katter digger meg. Hund ftw sier nå jeg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Til mitt forsvar poster jeg relativt sjeldent i 4chan-tråden, i motsetning til Slim da whoreEdit:825 rykte, ohh yeah bishes
Fryktelig lite sjarmerende å konstant grinde dine plusser når du later som du ikke bryr deg.

Har da aldri sagt at jeg ikke bryr meg om plusser. Bare tapere som ikke bryr seg om plusser

Oppe i 65 på den posten nå. daaaaammmnnn girl

Nå skal jeg smatte på pipa mi og lese Blodmeridianen av Cormac McCarthy mens jeg ruller meg til sengs.

Har "The Road" av MCarthy på lydbok, og har hørt gjennom den. Jeg ble inspirert til å gi et lite sammendrag av boken.

Chapter 1: They walked down the Road. It began to rain. They pulled the tarp over themselves. They found shelter, and a bit of food. He told his son a story. They slept.

Chapter 2: It had stopped raining. They walked down the Road. It began to rain. They pulled the tarp over themselves. He told his son a story. They slept.

Chapter 3: It had stopped raining. They walked down the Road. It began to rain. They pulled the tarp over themselves. He told his son a story. They slept.

Resten av kapitlene er omtrent like nyskapende. The Road er forøvrig tydeligvis noe av det bedre innen amerikansk litteratur.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...