Error Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har Dota 2 (beta), men det er kjedelig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har vore i pepperkakebyen med nevøane, og no er vi på jobb og drikk kakao. Eg er så sentimental at eg vært heilt filosofisk rundt korleis pepperkakebyen var ein stor del av min barndom si jul, og korleis han kjem til å vere det for dei og. Og så fekk eg tårar i auga. På den andre sida får eg kvittert på vekesoppgåva mi i kafeen sida vi no er her. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Høres hyggelig ut. Tror jeg skal pusse sølv i dag... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tror jeg skal "pusse sølv" i dag... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er veldig koselig, og dei likte kakaoen. n_n Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tror jeg skal "pusse sølv" i dag... Som i gafler, kniver, skjeer, suppeskjeer, etc... Enten det, eller gå ut og henge opp mat til fuglene. Hadde de bare fått ha maten sin i fred, de dumme skjærene og kråkene tar jo helt monopol enkelte ganger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Lurt å ha eit lite fuglehus. Berre tak og gulv med opne vegger så dei større fuglene ikkje kjem seg inn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kakakaoo? Det Fallout 3 mangler er en indikator som skiller mellom vanlige folk og viktige folk på den linja. Egentlig syns jeg hele HUD'en er dårlig, men akkurat nå hadde det passa jævlig bra om jeg fikk en indikasjon på hvor Scribe Jameson var. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Welcome to the vault Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg vet hvor jeg kan finne henne, men hun har visst ikke lest den wikien. Fant henne til slutt, tror hun rett og slett bare hadde glitcha ut av spillet en stund. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg har en film her av en gjeng 18 år gamle gutter som stripper. Hvor uetisk av meg er det å legge den på nettet? Alt som sees er rumpene deres, de har en hatt foran utstyret. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Har Dota 2 (beta), men det er kjedelig Du sitter vel ikke på en friend key? EDIT: Jeg ville ikke lagt det ut. Endret 11. desember 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nei, det ble til at jeg ikke gjorde det. Så en penis. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Og da ville du ha snutten for deg selv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Klart. Nei, men nakne rumper tror jeg ikke folka det gjelder hadde brydd seg så mye om sånn i lengden, men når penisen til han ene vises i 2 sekunder, blir det straks verre. Så da får kompisene mine klare seg uten dette klippet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Og da ville du ha snutten for deg selv? Og da fikk du mer lyst til å se den? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå