Licht Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Dat how it goes, bro. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fant oppskriften på den derre multi-launcheren og det var jo kult. Jeg bærer på jævlig mange våpen (typ 7-8 stykker) og jeg bruker stort sett bare 2-3. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg har blitt permanent utestengt av Vault 101. Mindre moro (ikke at jeg egentlig bryr meg nevneverdig). I spillet, eller wikien? Endret 10. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Etter en vellykket tur ut i ødemarka (dvs når jeg kommer hjem med bugnende lommer) pleier jeg å dumpe alt av baggasje i en container i huset i Megaton, for å så plukke med meg kun de våpnene, armoren og medisinen jeg trenger. Av våpen pleier jeg å ta med ett av hvert av følgende: Close range (f.eks. shotgun) Mid range (f.eks. chinese assault rifle) Long range (f.eks. sniper rifle) Big gun Laser-våpen (veldig effektivt mot roboter, og generelt fint å ha med seg) Melee (shishkebab!) Lite supply av granater, både vanlige og pulse mot roboter Det som er så deilig med det er at du får tømt lommene nesten helt, men du har likevel et våpen for hver eneste situasjon du kan havne i. Edit: Kun for personer av det sterke kjønn (altså menn) http://www.devastatingexplosions.com Endret 10. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er slik jeg tenker også Error, jeg har bare aldri fått lagt de fra meg. Samtidig ser jeg ikke helt hva jeg skulle brukt plassen på ellers, det er jo ikke akkurat sånn at jeg føler jeg finner ting som er kjempenødvendige og tunge. Eneste er scrap metal og bøker, men jeg er såpass ofte innom i hvert fall Megaton at jeg ikke lider noen nød. Bøker er etter mine opplevelser svært vanskelige å finne uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du plukker med deg pre-war books? I Fallout 3 kan du få ganske mye for dem litt ut i spillet. I Fallout New Vegas derimot var de ubrukelige, ihvertfall som jeg husker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hah, ser måneformørkelsen kjempebra! Men det var jo spennende i ca 10 sekunder før det ble kaldt og ikke så spennende lenger. Er jo bare se et klipp fra youtube, har du sett en; så har du sett alle. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nytelse: Strimlet chili-, fersk ingefær-, hvitløk- og woksaus-marinert kyllingfilet. Squash, paprika, brokkoli, babymais og rødløk. Samlet i en wokpanne, tilsatt eggnudler. Dette kombinert med kald øl og El classico. Vi lider ingen nød her i England. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du plukker med deg pre-war books? I Fallout 3 kan du få ganske mye for dem litt ut i spillet. I Fallout New Vegas derimot var de ubrukelige, ihvertfall som jeg husker. Ja, etter å ha vært i biblioteket gjør jeg det. Har bare funnet en utenom faktisk. Hah, ser måneformørkelsen kjempebra! Men det var jo spennende i ca 10 sekunder før det ble kaldt og ikke så spennende lenger. Er jo bare se et klipp fra youtube, har du sett en; så har du sett alle. Dette er trolling jeg kan like. @Villery: Det er godt å høre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg prøver å se på Jurassic Park også kommer dama og vil ha sexfantasiene sine tilfredstilt over sms. Jeg skrev "You just came" og har ikke hørt noe siden. Greit, det var en liten løgn helt på slutten der, men damn, snakk om å ikke vite sin besøkelsestid. Dinosaurs, woman!! Den måneforsmørkelsen var veldig fin i teorien. I praksis kunne jeg ikke se månen i det hele tatt i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Var det ikke du som nettopp slo opp`? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det har jeg ikke sagt. Det gikk litt dårlig en liten stund, men det bunnet mer i at begge to hadde mistolket det vi hadde sagt til hverandre enn noe annet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lekket Metal Gear Rising-trailer. Hva faen er det jeg ser på? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nesten ferdig med Bastion (tror jeg), faen så bra. Stilen er litt ala Trine og historien er bedre. Shit is rather cash. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Prøvde demoen, ble litt skuffa. Kommer DLC 14. desember! Gratis på PC, koster 80 poeng (1 dollar) på 360. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Lekket Metal Gear Rising-trailer. Hva faen er det jeg ser på? Japansk melking? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Når begynner Spike VGA i kveld? Stream, noen? 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ble så grundig ræveid i HoN, men fant ut at det var nok med ett tap. Skulle sett meg i neste game. Freakin' big plays Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har ikke du heller fått DotA 2 beta, Error? Kjenner at bastion er på andreplass etter Skryim når det gjelder game of the year. 1. plass når det gjelder historie. Koster nada på steam og jeg rundet det på 6 timer. Love it! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg har Bastion på Steam, men har ikke rukket å teste det enda. Det virker veldig artig, så ser frem til det. Spiller DeathSpank, og etter litt alkohol blir det enda morsommere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå