Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en vellykket tur ut i ødemarka (dvs når jeg kommer hjem med bugnende lommer) pleier jeg å dumpe alt av baggasje i en container i huset i Megaton, for å så plukke med meg kun de våpnene, armoren og medisinen jeg trenger.

Av våpen pleier jeg å ta med ett av hvert av følgende:

Close range (f.eks. shotgun)

Mid range (f.eks. chinese assault rifle)

Long range (f.eks. sniper rifle)

Big gun

Laser-våpen (veldig effektivt mot roboter, og generelt fint å ha med seg)

Melee (shishkebab!)

Lite supply av granater, både vanlige og pulse mot roboter

Det som er så deilig med det er at du får tømt lommene nesten helt, men du har likevel et våpen for hver eneste situasjon du kan havne i.

Edit:

Kun for personer av det sterke kjønn (altså menn)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det er slik jeg tenker også Error, jeg har bare aldri fått lagt de fra meg. Samtidig ser jeg ikke helt hva jeg skulle brukt plassen på ellers, det er jo ikke akkurat sånn at jeg føler jeg finner ting som er kjempenødvendige og tunge. Eneste er scrap metal og bøker, men jeg er såpass ofte innom i hvert fall Megaton at jeg ikke lider noen nød. Bøker er etter mine opplevelser svært vanskelige å finne uansett.

Lenke til kommentar

Du plukker med deg pre-war books? I Fallout 3 kan du få ganske mye for dem litt ut i spillet. I Fallout New Vegas derimot var de ubrukelige, ihvertfall som jeg husker.

Ja, etter å ha vært i biblioteket gjør jeg det. Har bare funnet en utenom faktisk.

Hah, ser måneformørkelsen kjempebra! Men det var jo spennende i ca 10 sekunder før det ble kaldt og ikke så spennende lenger.

Er jo bare se et klipp fra youtube, har du sett en; så har du sett alle.

Dette er trolling jeg kan like.

@Villery: Det er godt å høre!

Lenke til kommentar

Jeg prøver å se på Jurassic Park også kommer dama og vil ha sexfantasiene sine tilfredstilt over sms. Jeg skrev "You just came" og har ikke hørt noe siden. Greit, det var en liten løgn helt på slutten der, men damn, snakk om å ikke vite sin besøkelsestid. Dinosaurs, woman!!

Den måneforsmørkelsen var veldig fin i teorien. I praksis kunne jeg ikke se månen i det hele tatt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...