AltF4 Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg må ha gjort et utrolig dårlig inntrykk. Og det er 1,5 år siden om jeg ikke husker feil. @Villery: Ntaaaaaw <3 Endret 9. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Jenter har jentelus. Derfor er jeg singel. Ja, derfor. Ingen andre grunner. Jeg lover! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Hun var nok bare litt sur AltF4. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jenter har jentelus. Derfor er jeg singel. Ja, derfor. Ingen andre grunner. Jeg lover! Hvordan kvitter en seg med jentelus da? :O Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Er ferdig eksamener, og sitter nå på båten hjem til bergen. Hvor en måned lang juleferie venter meg, lurer på hva jeg skal finne på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 I used to have long vacations, but then I took an arrow to the knee. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Ikkje noko "hardly" til meg. Eg er kvinne, og i teorien forstår eg ANDRE kvinner. Så, eg har rett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) @Eplers: Rett i hva da? Og litt FallOut 3 i spoiler: Så, faren min lever faktisk? Jeg har alltid hørt at han er død, men etter en liten simulering i Vault 112 så møtte jeg ham. Nå går han ute i den vide verden, må jeg følge etter ham helt til Rivet City? Kan han dø på veien? Ikke si noe om han dør senere eller ikke, jeg bare lurer på disse to tingene! @Kiro: Gikk eksamener bra? Hva hadde du? Endret 10. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Hvordan kvitter en seg med jentelus da? :O Man tar en dusj sammens med gutten som ikke tåler jentelus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 nananana BRICK HAAAAAAAOUSE! Herregud jeg har fått den sangen på hjernen igjen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Hvordan kvitter en seg med jentelus da? :O Man tar en dusj sammens med gutten som ikke tåler jentelus. Haha, godt å vite at det ikke er verre enn det! Aah, Scrubs, nå får jeg lyst til å se på det igjen også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 RRett i at ho vil ha kuken din. Ja, han er i live, nei han kan ikkje døy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Haha. I still doubt it. Nei, jeg fant ut det, fulgte ham hele veien frem. Ganske morsomt, jeg gikk en helt annen vei til Rivet City. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Eg knuste skjermen til Zealuu sin eee. Trynte på isen når eg gjekk av bussen, heldt på å skli under bussen. Eg klarte meg fint, mista maten min, og knuste laptopskjermen litt. Eg veit ikkje kva eg skal foreslå for han. Eg kan fikse skjermen, men då må eg bestille ein ny. Eg kan kjøpe ei ny laptop til han når eg får lønn. Eg kan kjøpe han ei anna laptoptype som plaster på såret? Eg veit ikkje. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Gi han et gavekort på 10 stk "BJ's whenever, wherever." Da glemmer han nok skjermen, skal du se. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Trengte uansett ein unnskulding for å oppgradere til en 1250-modell, som for berre ein ekstra lapp er i ein heilt annan maskinvare-ballpark. Seier framleis ja takk til BJ-gavekort, då. 8D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Hah, ser måneformørkelsen kjempebra! Men det var jo spennende i ca 10 sekunder før det ble kaldt og ikke så spennende lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 BJ-gåvekortfår vel heller gå. Sjølv om eg likar å tru at det er betre når dei kjem som ei overrasking enn når ein ber om dei, men hey, eg er ikkje gut, så kva veit eg. Nie og eg laga såpe for ei stund sida, no har den kura ferdig, og vi er i gong med dei siste finishing touches før såpa er gåveklar. Henda mine er frykteleg reine, og mjuke. Denne såpelagingsgreia er artig! Om ein kan sjå vekk i frå heile "prøv å ikkje få lutkrystallar på huda di"-greia, sjølvsagt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 For en norsk dag i dag! Firedobbelt på jentenes 15km, Northug gruser konkurrentene med 51 sekunder på sin 30 km, Jan Schmid vinner overraskende i kombinert, dobbel norsk på skiskyting og ENDELIG klarte Norge å slå Østerrike i hopp! :love: Fantastisk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har blitt permanent utestengt av Vault 101. Mindre moro (ikke at jeg egentlig bryr meg nevneverdig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå