Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Eplers: Rett i hva da?

Og litt FallOut 3 i spoiler:

Så, faren min lever faktisk? Jeg har alltid hørt at han er død, men etter en liten simulering i Vault 112 så møtte jeg ham. Nå går han ute i den vide verden, må jeg følge etter ham helt til Rivet City? Kan han dø på veien? Ikke si noe om han dør senere eller ikke, jeg bare lurer på disse to tingene!

@Kiro: Gikk eksamener bra? Hva hadde du?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Eg knuste skjermen til Zealuu sin eee. :cry:

Trynte på isen når eg gjekk av bussen, heldt på å skli under bussen. Eg klarte meg fint, mista maten min, og knuste laptopskjermen litt. Eg veit ikkje kva eg skal foreslå for han. Eg kan fikse skjermen, men då må eg bestille ein ny. Eg kan kjøpe ei ny laptop til han når eg får lønn. Eg kan kjøpe han ei anna laptoptype som plaster på såret? Eg veit ikkje. :(

Lenke til kommentar

BJ-gåvekortfår vel heller gå. Sjølv om eg likar å tru at det er betre når dei kjem som ei overrasking enn når ein ber om dei, men hey, eg er ikkje gut, så kva veit eg.

Nie og eg laga såpe for ei stund sida, no har den kura ferdig, og vi er i gong med dei siste finishing touches før såpa er gåveklar. Henda mine er frykteleg reine, og mjuke. Denne såpelagingsgreia er artig! Om ein kan sjå vekk i frå heile "prøv å ikkje få lutkrystallar på huda di"-greia, sjølvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...