Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Julebord i kveld på jobben. I og med jeg pendler har jeg på meg dressen allerede og kan egentlig ikke skjønne hvorfor dress ikke er et hverdagslig arbeidsplagg i byråkratiet. Det ser penere og mer uniformt ut samtidig som det er langt mer behagelig å gå med enn jeans. Jeg tror også alle får en mer positiv hverdag av å være omgitt av pent antrukne mennesker til daglig, fremfor et kaos av heldige og mindre heldige klesstiler. :hmm:

Lenke til kommentar

Julebord i kveld på jobben. I og med jeg pendler har jeg på meg dressen allerede og kan egentlig ikke skjønne hvorfor dress ikke er et hverdagslig arbeidsplagg i byråkratiet. Det ser penere og mer uniformt ut samtidig som det er langt mer behagelig å gå med enn jeans. Jeg tror også alle får en mer positiv hverdag av å være omgitt av pent antrukne mennesker til daglig, fremfor et kaos av heldige og mindre heldige klesstiler. :hmm:

Helt enig! Dress er jo en av de mere behagelige antrkkene man kan ha på seg om man ikke skal gjøre noe fysisk aktivitet.

60 tallet :love:

Lenke til kommentar

Har nettopp vært i begravelsen til faren til bestekompisen min og jeg tror neppe jeg har vært på en finere minnestund noen gang. Kjente tårene presse på flere ganger, spesielt da jeg skulle hilse på kompisen min og moren hans. Da klarte jeg nesten ikke holde igjen. Det kan nok ha litt med at forholdet til dama mi går veldig humpete nå også, men selv om man ser bort ifra det så var det virkelig trist. Kommer til å savne den gamle " HALLA LARSERN!!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/12/09/kultur/musikkanmeldelser/musikk/anmeldelser/arets_beste/19352382/

Lana del Rey vinner med Video games, fortjent! Herlig sang. Eneste jeg er redd for er at debutalbumet kommer til å bli grasalt dårlig

Ellers har jeg vært på Tim Wendelboe i dag og preika en del med damen bak disken (baristaen) og fikk en del hint og tips. Not bad. Anbefaler alle som liker kaffe å ta seg en tur innom Wendelboe og nyte en kopp. Cappucinoen er helt orgasmisk deilig

Og jeg har trent /flex

Lenke til kommentar

@Lakus: Jeg liker begravelser. Det er en flott måte å ta et siste farvel på, og om de blir fine er det enda bedre.

Jeg og sjefen min har nettopp pratet om en kvinnes edeligere deler innpakket i sølvpapir og onani på Facebook. Jeg liker jobben min ganske godt.

She wants your cock.

Haha, hardly. Det forøvrig nordlendingen Errora mener jeg skal prøve meg på.

Aw yeah, barter bobblehead. All by my self.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

@Lakus: Jeg liker begravelser. Det er en flott måte å ta et siste farvel på, og om de blir fine er det enda bedre.

Jeg og sjefen min har nettopp pratet om en kvinnes edeligere deler innpakket i sølvpapir og onani på Facebook. Jeg liker jobben min ganske godt.

She wants your cock.

Haha, hardly. Det forøvrig nordlendingen Errora mener jeg skal prøve meg på.

Aw yeah, barter bobblehead. All by my self.

Kanskje jeg er litt sen, men dreiv ikke du å playa en forum-bruker i fjor eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...