Lexiboij Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Om du ser ut på veien vil du se en diskret varebil. Vil anbefale å sjekke div. trådløse nettverk, vet aldri når PST surveillance van er blitt opprettet. Du er nå i trøbbel, Villanden for dine ekstreme ytringer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Så det er fullt mulig å se på subscriber videoer selv om du ikke er det, med giantbomb appen til android. ...så praktisk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Snakket med en veninne på facebook i en halvtime eller noe, happy fun time, så kommer hun plutselig med noe "håper ikke du har fått feil inntrykk av meg eller noe" ut av ingenting som jeg ikke forstår overhodet, og så sier jeg at det bare er crap og at jeg synes shun er kul/hyggelig, og at gutter ikke tenker mye mer inn i det enn det. Hun sier at jeg ikke skal generalisere, blir dritsur og logger av. Wat Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Neste gang spør du wtf ho mener /problem solved Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Om du ser ut på veien vil du se en diskret varebil. Vil anbefale å sjekke div. trådløse nettverk, vet aldri når PST surveillance van er blitt opprettet. Du er nå i trøbbel, Villanden for dine ekstreme ytringer. Hører det knitrer i telefonen når jeg snakker med noen. Black helicopters in the sky! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Ferdig med eksamen! Hurra hurra. Trur det gjekk bra òg, grensar for kor monge poeng dei kan docke for INGEN FANN NOKON RETROFLEKTERING I TEKSTEN AT ALL T_T Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Gratulerer! Jeg har begynt å bli frisk og samtidig startet å brygge på en ny runde med forkjølelsen fra helvete. Jeg er ikke spesielt snørrete, men jeg hoster som om det skulle vært mitt siste host og jeg kaster opp en spiseskje med mageinnhold omtrent annenhver gang. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Gratz! Er det for tidlig å fundere over hvor neste Elder Scrolls finner sted? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Mitt tips: Summerset Isle. Heile Aldmeri Dominion-greia legg veldig opp til det. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Gratz! Er det for tidlig å fundere over hvor neste Elder Scrolls finner sted? Oslo! De narkomane level-scaler. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.kjendis.no/2011/12/08/kjendis/mote/tavi_gevinson/anna_wintour/19322014/ Hvis bestemoren min hadde blitt dratt gjennom et buskas, gått inn på en second-hand butikk og kjøpt det styggeste hun fant, spilt et par runder paintball og så blitt hipster tror jeg resultatet hadde blitt den jenta der Hvorfor må mote være så utrolig stygt for at det skal være "kult"? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Det der så rett og slett helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10040504 Ugh, enda en sjuk jævel. Håper han blir skutt i fillebiter av politi snarest skutt i kneet og satt i fengsel heller Endret 8. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Ser ut som et takras. Jeg leser Aftenposten mens Dagsrevyen står på i bakgrunnen. Føler meg som en gammal mann. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg ser på Jurassic Park og mimrer tilbake til da jeg så den for første gang. Husket f,eks ikke at Hammond (gamlingen) hørtes veldig irsk ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Hehe, jeg lo. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jævlig dødt det plutselig ble her da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Kanskje de har et forumtreff vi ikke vet om? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har så absolutt ikke fanget alle i kjelleren min, nei aldeles ikke. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Ikke vet jeg, har bare hvert i kirken jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå