Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Var og besøkte min mormor på sykehuset idag. Hun har hatt både drypp og slag, så hun klarer nesten ikke snakke lenger. Men hun skjønner hva vi sier til henne heldigvis. Til tross for alle problemene, smerten og angsten hun har er hun så tapper likevel. Rett før vi skulle gå tok jeg henne i hånden og sa "jeg kommer og besøker deg imorgen også. Sov godt". Da smilte hun og knep meg i hånden. Fikk da en stor klump i halsen og kjente tårene holdt på å presse seg frem. Sterkt.

Jeg vet hvordan du har det etter at bestemor lå på det siste i fjor. Du er heldig som kan prate med henne, det var det verste syns jeg, at bestemor hørte så forferdelig dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det RoR sa. Jeg har faktisk vanskeligheter med å holde tårene tilbake. :cry:

Rett før jul i fjor fikk bestefaren min slag, eller hjerneinfarkt (er ikke helt sikker på hva det var legene fant ut at det var til slutt) og det var en veldig vanskelig tid, men han kom seg igjennom det. Så jeg tror jeg skjønner hvordan det måtte føles for deg nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja! Enkelte purister vil pirke i historia som Bethesda forandra frå originalane, men dei fleste tykkjer det er heilt greit at dei endra det.

Zealuu? :p

Skal i begravelsen til en kompis sin far på fredag og har ikke dress.

Er en Dressmann-nødløsning lovlig?

Må i så fall være i Bærum det ikke sosialt akseptert.

Hva synes folket om denne laptopen til søstern i julegave? Vil i så fall bli brukt til surfing, Facebook, skolearbeid og edderkoppkabal. Duger den? Får man en bedre PC til samme pris?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Zealuu gjer det han kan for å dra ut gamer-kuken sin og slå meg i fjeset med han. Spesielt sida eg stort sett spelte RTS-ar heile barndommen, og ikkje RPG-ar. Eg trur kanskje eg er dårleg for manndommen hans, sida han vert snarky kvar gong eg kjem innpå eit emne der vi ikkje er heilt samd. :p

Lenke til kommentar

Fallout 3 HAR ein veldig typisk Bethesda-historie. Noko som er ok i eit medium der den narrative standarden ikkje er allverda, men det vert ein litt grim kontrast når Fallout 1, 2 og New Vegas kjem frå dei som framleis skriv nokre av industrien sine beste manus og dialogar.

Lenke til kommentar

Fallout 3 HAR ein veldig typisk Bethesda-historie. Noko som er ok i eit medium der den narrative standarden ikkje er allverda, men det vert ein litt grim kontrast når Fallout 1, 2 og New Vegas kjem frå dei som framleis skriv nokre av industrien sine beste manus og dialogar.

And there you go. :p

Lenke til kommentar

Hva synes folket om denne laptopen til søstern i julegave? Vil i så fall bli brukt til surfing, Facebook, skolearbeid og edderkoppkabal. Duger den? Får man en bedre PC til samme pris?

Litt dyrt? Legger man lista så høyt kan andre føle seg presset selv.

Absolutt det beste valget i den prisklassen. Job well done.

Lenke til kommentar

Takk for varme ord! Må innrømme at jeg har felt noen tårer selv ikveld, spesielt når jeg tenker på det øyeblikket vi hadde. Synes det er så utrolig trist, og ikke minst urettferdig at hun må gjennom dette. Hun er så snill, og tenker hele tiden på andre. Og hele livet har hun slitt med kraftig angst, og siden de fant ut at Valium var en vidundermedisin da hun var ung har hun vært avhengig av tabletter nesten hele livet også. I tillegg har hun i mange år slitt med Parkinson og Diabetes (den farligste typen), så jeg synes hun hadde fortjent et god slutt på livet sitt, ikke dette. Det føles bare så urettferdig. Tenker på henne hele tiden, og inatt som var sovnet jeg ikke før klokken 7 pga det. Det som derimot er fint er at hun føler trygghet når vi er der med henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var og besøkte min mormor på sykehuset idag. Hun har hatt både drypp og slag, så hun klarer nesten ikke snakke lenger. Men hun skjønner hva vi sier til henne heldigvis. Til tross for alle problemene, smerten og angsten hun har er hun så tapper likevel. Rett før vi skulle gå tok jeg henne i hånden og sa "jeg kommer og besøker deg imorgen også. Sov godt". Da smilte hun og knep meg i hånden. Fikk da en stor klump i halsen og kjente tårene holdt på å presse seg frem. Sterkt.

I know that feel.

(bare en del hjernedrypp som moren min får), dvs hun går på massevis av blodfortynnende nå.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ikke for å stjele noe sympati fra andre her, men det ble oppdaget prostatakreft hos min kjære far i juni. Han ble heldigvis kvitt det. For et par uker siden fikk jeg vite at morfaren min hadde fått kreft med spredning. Min mormor døde av kreft for omlag 8-10 år.

Lenke til kommentar

Skal vi ha kreftpraten? Farmoren min døde av kreft i bukspyttkjertelen i august. Jeg tilbrakte flere kvelder i uka på et hospits hvor hun lå og ble dopet ned på morfin, da det var alt de kunne gjøre.

Hun holdt ut mye lenger enn personalet forventet og hva som var normalen ved hospitset, så det ble en ganske morbid affære for min del som ble kjent med en masse mennesker som døde få dager senere, de ble så erstattet av nye bekjentskaper som også døde etter noen dager, og sånn gikk dagene i flere uker.

Lenke til kommentar

Bestefaren min har hatt kreft. Og satt rekord for antall bypass-operasjoner samtidig på Rikshospitalet (9 årer) (usikker på om den står den dag i dag). Han lever enda. Går en mil på tredemølle flere ganger i uka.

Men, som kjent, kreften tok omsider bestemor i fjor sommer etter at hun hadde gått med det mer eller mindre siden midten av nittitallet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Slenger meg på, jeg. Farfar døde av kreft for noen år siden. Lungekreft, forårsaket av å røyke en pakke om dagen, så det var ikke noe synd på ham. Men han var en trivelig fyr. Det triste med det er at farmors nye type også har fått kreft (uten at den kom av noen spesiell grunn), og det ser ut til at hun vil miste han også.

Edit: Sorry Rider! Når er denne måneformørkelsen?

@nouse4aname: Jeg felte en tåre nå, første gang siden sommer. Har selv mistet mange i år som jeg ikke fikk noen "final words" med. Synes du er heldig på samme tid som jeg føler med deg. :(

Det var et sjeldent syn!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...