AltF4 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Selvfølgelig. Dress er dress. Har selv bare en Dressmann-dress for øyeblikket, min Hugo Boss ble dessverre for liten etter bare 2 år med veldig lite bruk. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hm, ok. Har forholdsvis lav explosive (25). Jeg finner ingen ting Se på BAKKEN. Rett i svingen oppe til høgre! Trur du treng 30 eller noko i explosives? Skal i begravelsen til en kompis sin far på fredag og har ikke dress.Er en Dressmann-nødløsning lovlig? Definitivt. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) @ryc: Spennende. Hvor bor du? Utkanten av byen. Skog på tre sider av huset. Jeg har aldri sett dem så langt opp i høyden før. (The Walking Dead inspirert) Endret 6. desember 2011 av ryc Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Liker ikke Fallout 3 like mye som 1 og 2. Mest på grunn av historien ikke har mye med de og gjøre, men New Vegas er elsk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Godt å høre. Godt. å . høre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Se på BAKKEN. Rett i svingen oppe til høgre! Trur du treng 30 eller noko i explosives? Åh, på bakken. Jeg trodde de la egg bak veggpanelen på baderommet til kontoret til sjefen Bomb disarmed! Takk for hjelpen. Du fortjener din egne lille Pipboy. Og der fant jeg eggene også, jeg gikk en en helt annen dør de første gangene. @ryc: Oslo? I så fall kan vi være venner. Jeg bor et stykke unna Oslo, men lett å ta tog. Endret 6. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Åh, på bakken. Jeg trodde de la egg bak veggpanelen på baderommet til kontoret til sjefen Bomb disarmed! Takk for hjelpen. Du fortjener din egne lille Pipboy. Og der fant jeg eggene også, jeg gikk en en helt annen dør de første gangene. @ryc: Oslo? I så fall kan vi være venner. Jeg bor et stykke unna Oslo, men lett å ta tog. Du får det nesten til å høyre litt sånn ut! xD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg driver å vurderer LA Noire Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Se på BAKKEN. Rett i svingen oppe til høgre! Trur du treng 30 eller noko i explosives? Åh, på bakken. Jeg trodde de la egg bak veggpanelen på baderommet til kontoret til sjefen Bomb disarmed! Takk for hjelpen. Du fortjener din egne lille Pipboy. Og der fant jeg eggene også, jeg gikk en en helt annen dør de første gangene. @ryc: Oslo? I så fall kan vi være venner. Jeg bor et stykke unna Oslo, men lett å ta tog. Jeg bor et par timer fra Oslo, og jeg er lite keen på date med en fra interwebz. No offence. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Alt dette pratet om Fallout 3 gir meg nesten litt lyst til å prøve meg på det igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du får det nesten til å høyre litt sånn ut! xD Jeg driver å vurderer LA Noire Hvor mye du liker det avhenger av hvilke tanker du har gjort deg om spillet på forhånd. Jeg bor et par timer fra Oslo, og jeg er lite keen på date med en fra interwebz. No offence. Mot Hamar? Nei for all del, det var en spøk. Alt dette pratet om Fallout 3 gir meg nesten litt lyst til å prøve meg på det igjen. Ta det fra en som har lært: Det er verdt å spille! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg bor et par timer fra Oslo, og jeg er lite keen på date med en fra interwebz. No offence. Mot Hamar? Nei for all del, det var en spøk. Nei, mot strendene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 @AltF4: Jeg falt helt av lasset fordi jeg sannsynligvis valgte mye feil i begynnelsen slik at det meste ble uoverkommelig. Hadde ikke skadet å prøve meg på det igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvor mye du liker det avhenger av hvilke tanker du har gjort deg om spillet på forhånd. Har ikke gjort opp noen tanker enda, ikke sett screenshots engang Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Blir nok å lese gamer så lenge jeg er 90% enig med deres saker, og 20% enig med pressfire. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nei, mot strendene. Ok. @AltF4: Jeg falt helt av lasset fordi jeg sannsynligvis valgte mye feil i begynnelsen slik at det meste ble uoverkommelig. Hadde ikke skadet å prøve meg på det igjen. Det var det jeg gjorde første gangen også, men med Error, Eplefe og Zealuu har det gått mye bedre. Har ikke gjort opp noen tanker enda, ikke sett screenshots engang Da har du sannsynligivs det beste utgangspunktet du kan ha. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Var og besøkte min mormor på sykehuset idag. Hun har hatt både drypp og slag, så hun klarer nesten ikke snakke lenger. Men hun skjønner hva vi sier til henne heldigvis. Til tross for alle problemene, smerten og angsten hun har er hun så tapper likevel. Rett før vi skulle gå tok jeg henne i hånden og sa "jeg kommer og besøker deg imorgen også. Sov godt". Da smilte hun og knep meg i hånden. Fikk da en stor klump i halsen og kjente tårene holdt på å presse seg frem. Sterkt. 4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva skal jeg skrive på russekortet mitt!?!?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Veldig rørende å høre, får nesten klump i halsen selv. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva skal jeg skrive på russekortet mitt!?!?! Er du kristenruss eller har du planlagt å nedlegge flest mulig i hurrafylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå