Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, ok. Har forholdsvis lav explosive (25). Jeg finner ingen ting :(

Se på BAKKEN. Rett i svingen oppe til høgre! Trur du treng 30 eller noko i explosives?

Skal i begravelsen til en kompis sin far på fredag og har ikke dress.Er en Dressmann-nødløsning lovlig?

Definitivt.
Lenke til kommentar

Se på BAKKEN. Rett i svingen oppe til høgre! Trur du treng 30 eller noko i explosives?

Åh, på bakken. Jeg trodde de la egg bak veggpanelen på baderommet til kontoret til sjefen :p Bomb disarmed! Takk for hjelpen. Du fortjener din egne lille Pipboy.

Og der fant jeg eggene også, jeg gikk en en helt annen dør de første gangene.

@ryc: Oslo? I så fall kan vi være venner. Jeg bor et stykke unna Oslo, men lett å ta tog.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Åh, på bakken. Jeg trodde de la egg bak veggpanelen på baderommet til kontoret til sjefen :p Bomb disarmed! Takk for hjelpen. Du fortjener din egne lille Pipboy.

@ryc: Oslo? I så fall kan vi være venner. Jeg bor et stykke unna Oslo, men lett å ta tog.

Du får det nesten til å høyre litt sånn ut! xD
Lenke til kommentar

Jeg bor et par timer fra Oslo, og jeg er lite keen på date med en fra interwebz. No offence.

Lenke til kommentar

Du får det nesten til å høyre litt sånn ut! xD

:p

Jeg driver å vurderer LA Noire

Hvor mye du liker det avhenger av hvilke tanker du har gjort deg om spillet på forhånd.

Jeg bor et par timer fra Oslo, og jeg er lite keen på date med en fra interwebz. No offence.

Mot Hamar? Nei for all del, det var en spøk.

Alt dette pratet om Fallout 3 gir meg nesten litt lyst til å prøve meg på det igjen. :hmm:

Ta det fra en som har lært: Det er verdt å spille!

Lenke til kommentar

Nei, mot strendene.

Ok.

@AltF4: Jeg falt helt av lasset fordi jeg sannsynligvis valgte mye feil i begynnelsen slik at det meste ble uoverkommelig. Hadde ikke skadet å prøve meg på det igjen.

Det var det jeg gjorde første gangen også, men med Error, Eplefe og Zealuu har det gått mye bedre.

Har ikke gjort opp noen tanker enda, ikke sett screenshots engang :p

Da har du sannsynligivs det beste utgangspunktet du kan ha.

Lenke til kommentar

Var og besøkte min mormor på sykehuset idag. Hun har hatt både drypp og slag, så hun klarer nesten ikke snakke lenger. Men hun skjønner hva vi sier til henne heldigvis. Til tross for alle problemene, smerten og angsten hun har er hun så tapper likevel. Rett før vi skulle gå tok jeg henne i hånden og sa "jeg kommer og besøker deg imorgen også. Sov godt". Da smilte hun og knep meg i hånden. Fikk da en stor klump i halsen og kjente tårene holdt på å presse seg frem. Sterkt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...