Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Sitte ute å drikke kaffe vinterstid er vel omtrent som å fylle bensin med halve tuten utenfor tanken? Eller har dere kopper med varmelementer?

Finnes det gratis senger det er forholdsvis lett og trygt å reise med fast travel til? Eneste er den radiostasjonen, men det hjelper lite at Three Dog prater om at jeg alltid kan sove der når han ligger i senga selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, får jeg det? Driver og gjør de siste kapitlene for Moira nå, nærmere bestemt mole rat-håndtering. Jeg betlate 120 spenn for ei natt med den prostituerte og trodde faktisk at det åpnet opp den senga på full tid, men den gang ei.

Litt rart det ikke går an å kjøpe en madrass man kan ha med seg og sove ute.

Jada, uteservering er greit nok, men jeg er så kresen at det ikke skal gå alt for lang tid før kaffen har blitt for kald.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det skyldes den onde sirkel i livet. Når du har nok penger(jobbe mer), da har du ikke nok tid, og når du har nok tid, så har du ikke nok penger. >_<

Min grunnleggende filosofi er; mest mulig gevinst for minst mulig innsats. Det har ingen verdi å ha mye fritid hvis du ikke har råd til å gjøre noe annet enn å sitte i leiligheten, men det har heller ingen verdi å jobbe seg rik hvis man aldri har tid til å nyte pengene. Å finne balansen er det store kunsstykket og et av de viktigste målene i livet.

Jeg befant meg tidligere i førstnevnte kategori, men nå har jeg sklidd litt over til å ha penger men ikke tid. Et annet problem er at selv når man har tid, da særlig etter jobb, mangler man energi og humør nettopp fordi man har jobbet hele dagen, og uansett hva man finner på føles det bare som et ork fordi du ikke har overskudd til å glede deg over det.

Lenke til kommentar

Jeg antok at det ville være korrekt fremgangsmåte :p Hm, ja får vel prøve på det da. Skal i hvert fall ikke inn i armory igjen :p

Å springe og sladre er aldri rett framgangsmåte. Du må disarme bomba i vatnet for å få huset, og då trur eg du må ha sjekka ut han framande først? Er lenge sida eg har spilt det no.
Lenke til kommentar

Ja, hvordan disarmer jeg egentlig den bomba? Må jeg ha sherriffen da?

Og hvor vil Moira at jeg skal plassrere den faens Mirelurker-observatøren? Flyr rundt inni der som en tulling for å unngå å bli slått ihjel (sidequest å ikke drepe noen, og jeg har greid samtlige andre sidequests hun har hatt).

@ryc: Spennende. Hvor bor du?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, hvordan disarmer jeg egentlig den bomba? Må jeg ha sherriffen da?

Og hvor vil Moira at jeg skal plassrere den faens Mirelurker-observatøren? Flyr rundt inni der som en tulling for å unngå å bli slått ihjel (sidequest å ikke drepe noen, og jeg har greid samtlige andre sidequests hun har hatt).

@ryc: Spennende. Hvor bor du?

Gå bort og klikk den. Så om du har nok i explosives skal det gå fint. Rett innafor døra og til høgre i fyrste krysset er det ei haug med egg, plasser det i ei av dei.
Lenke til kommentar

Såe, spillet er 3 år gammelt?

Hva har det med saken å gjøre?

Gå bort og klikk den. Så om du har nok i explosives skal det gå fint. Rett innafor døra og til høgre i fyrste krysset er det ei haug med egg, plasser det i ei av dei.

Hm, ok. Har forholdsvis lav explosive (25).

Jeg finner ingen ting :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...