Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Sa Knud Ibsen til sin sønn Henrik når Error skulle tolkes Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg er en komplisert løk, uten tvil. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Neimen, der stakk han innom. Litt som Voldemort Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen småjævler med briller her? Arr i panna? Any1? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 AltF4 har fått trening i Capital Wasteland i det siste, så tror nok at toget er gått Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Han hvis navn ikke skal nevnes er her. Ja! *peke på Error* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Når jeg ser slike anmeldelser slår det meg at Gamer begynner å bli akterutseilt selv som norsk spillside. Sett bort i fra den ene videoen til Furevik med Kinect og 3(?) podcaster er det jaggu meg ikke mye Gamer har å slå seg på brystet med om Pressfire gjør alvor ut av videoanmeldelser. Det hjelper heller ikke at Gamer ser ut til å slippe nyheter seinere enn andre spillsider. Forøvrig en ganske artig video, ikke glem å sjekke den ultimate guiden til musikken. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Åh herre, har ikke ledd så godt på flere uker Fantastisk herlig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Som jeg også kommenterte på siden deres; det som gjør den så bra er at den blir et tillegg til den skrevne anmeldelsen, og som alltid er videoanmeldelser konge fordi det viser faktisk gameplay, noe bare tekst ikke klarer formidle. Også er det hele den jævla biten i speedo da. Og mens vi prater om videoanmeldelser, her er den beste du noen gang kommer til å se: http://www.youtube.com/watch?v=ZahGP4A1O9E Endret 5. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 <- Foretrekk å lese meldingar. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hahaha, den pressfire videon xD Vel, jeg kan like videoanmeldelser, men somregel vil jeg unngå å se dem hvis det er snakk om et spill jeg kanskje vil kjøpe, siden de etter min mening ofte viser for mye av spillet. Forøvrig Endret 6. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Da var jeg ferdig med leksene, yay Litt synd at jeg må "stå opp" om 5 minutter. Hadde håpet på en liten powernap i alle fall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Eg burde vekke Zealuu. Vi skal i banken og prate om lån. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Det er vel bare å sette i gang det? Harxikke jobb i dag (ufrivillig for første gang på lenge) så jeg har kost meg med Bare Egil på nett-TV. En fyr spile Super Mario-låta på en ocarina. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Vi var i banken og fekk time på måndag. Vi må berre skrive ut sjølvmeldinga vår og hurra. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har altfor mye jobb! Når jeg tenker etter har jeg egentlig ikke tid til å jobbe. Altfor mange jern i ilden ellers. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg elsker å jobbe, jeg stortrives på jobb og det føles drit å være hjemme. Noe av det skyldes at jeg burde vaske, burde rydde og burde benytte enhver anledning til å komme meg opp og frem her i verden, men nei. Stortrives derimot i Fallout 3, nå har jeg kommet på rett side av ting føler jeg og nå går jeg fort opp i nivå, dreper det meste forholdsvis lett, koser meg i ødemarka og nyter hele spillet. Det tok meg over 3 år, men endelig forstår jeg folks kjærlighet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har altfor mye jobb! Når jeg tenker etter har jeg egentlig ikke tid til å jobbe. Altfor mange jern i ilden ellers. Det skyldes den onde sirkel i livet. Når du har nok penger(jobbe mer), da har du ikke nok tid, og når du har nok tid, så har du ikke nok penger. >_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Kjenner eg gler meg til i morgon. Espressours på jobben, jobb frå ti til fire, treng ikkje å vere ute mykje. Håpar at folk drikk kaffe inne i morgon, men eg tvilar. Meir enn litt, òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå