Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser slike anmeldelser slår det meg at Gamer begynner å bli akterutseilt selv som norsk spillside. Sett bort i fra den ene videoen til Furevik med Kinect og 3(?) podcaster er det jaggu meg ikke mye Gamer har å slå seg på brystet med om Pressfire gjør alvor ut av videoanmeldelser. Det hjelper heller ikke at Gamer ser ut til å slippe nyheter seinere enn andre spillsider.

Forøvrig en ganske artig video, ikke glem å sjekke den ultimate guiden til musikken.

Lenke til kommentar

Som jeg også kommenterte på siden deres; det som gjør den så bra er at den blir et tillegg til den skrevne anmeldelsen, og som alltid er videoanmeldelser konge fordi det viser faktisk gameplay, noe bare tekst ikke klarer formidle. Også er det hele den jævla biten i speedo da.

Og mens vi prater om videoanmeldelser, her er den beste du noen gang kommer til å se:

http://www.youtube.com/watch?v=ZahGP4A1O9E

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg elsker å jobbe, jeg stortrives på jobb og det føles drit å være hjemme.

Noe av det skyldes at jeg burde vaske, burde rydde og burde benytte enhver anledning til å komme meg opp og frem her i verden, men nei.

Stortrives derimot i Fallout 3, nå har jeg kommet på rett side av ting føler jeg og nå går jeg fort opp i nivå, dreper det meste forholdsvis lett, koser meg i ødemarka og nyter hele spillet. Det tok meg over 3 år, men endelig forstår jeg folks kjærlighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...