Licht Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Han eine mannlege amanuensisen har og ein hardon for kvinnelitteratur (hurdur). Var mest fordi å ha eit fast perspektiv i staden for å prøve (og feile) på å favne alt = bra. Fekk A på religionseksamen på det viset (forståingar av leiarskap i dei abrahamske religionane). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 La oss starte støttegruppe for vår eiga Lakus, plz. Hvorfor det? Han eine mannlege amanuensisen har og ein hardon for kvinnelitteratur (hurdur). Var mest fordi å ha eit fast perspektiv i staden for å prøve (og feile) på å favne alt = bra. Fekk A på religionseksamen på det viset (forståingar av leiarskap i dei abrahamske religionane). Imponerende innsats. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du klarer det der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 I følgje facebook er han singel no. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Altefar: http://www.facebook.com/lalanden/posts/10151023644175078?notif_t=feed_comment_reply Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ah. Ja, så det nå, hadde ikke sett på Facebook på en stund. Satt og spilte Fallout 3, men mista all progresjon da jeg ikke lagret på en stund og dreit meg loddrett ut i Megaton. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 @Eplefe: Åh... @Zealuu: Enig med AltF4; imponerende innsats! Hadde jeg hatt på meg en hatt, hadde jeg tatt den av. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Egoboost er fint. I opne spel må du lagre ofte, Altefar. Det er vel på konsoll du spelar, men på PC er det iallefall veldig, veldig greitt med quicksave. Har du ikkje ein autosave å falle tilbake på, though? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Det fortjener du! Det vet jeg egentlig, jeg er flink til å lagre generelt og nå støtta jeg meg på en autosave. Dessverre gikk denne dukken da jeg låste meg inn i Megatons armory hvor den ble overskrevet, og da var det alt for seint. Er snakk om ca en times gameplay da, med hovedsaklig kun vandring (leter etter the Family) og litt slossing mot noen mutants, en hund, en skorpion og tre fluer uten at jeg hverken gjorde noe quests eller fant superduper hemmelige ting. Så det er ikke noe stort tap. Endret 5. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Aah, The Family. Ikkje så lette å finne med mindre du veit kor du skal. Lettaste vegen til dei er her, så slepp du Mirelurks og radioaktivitet frå ruta Arefu-folka foreslår. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Takk for link, men jeg tror jeg faktisk lar være å sjekke ut det akkurat nå. Mer lyst til å prøve å finne de selv hehe. Har også andre quests, så kan ta de i stedet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Mr. Altorøst, kan du få hugga tak i Vrengtpolvott og true ham med tilbakevrenging hvis han ikke smeller sammen julekaraoke asap? Evt. noen andre Hvis pisken ikke virker, så frist med bilder av lettkledde SO-boys Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som har et ord for "ikke sjarmerende"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Irriterende Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som har et ord for "ikke sjarmerende"? Error. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Du fortjener en fistbump for den der Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Fra skype, i samme sekund som AltF4 postet kommentaren sin: - et ord for "ikke sjarmerende"?- Viktor Viktor er forøvrig en kjenning Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Takk. Har sendt melding på tryneboka til Votten nå, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg sitter og tolker Vildanden (nok en gang) og Genanse og Verdighet (bøkene er tett knyttet opp mot hverandre) og jeg synes det faktist at der er litt spennende. Hjelpes Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Hva skjer med skoleungdommen? Ut å røyk på hjørnet! Sitt på pulten! Sitt når rektor ber deg stå! Eller gjør en faktisk god innsats og få noe ut av livet. Stå på! I am Peter Pan, who are you? I AM PETER PAN, Peter, Peter, Peter Pan!! http://open.spotify.com/track/1uO8Ox2DQ9vCsxOfTaAmPH Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Ødelagt skoleungdom. Jeg skylder på "nye" Disney! Jeg sitter og tolker Vildanden Ahh, da har du litt av en jobb foran deg. Han er ganske så dyp den karen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå