Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noe forslag på hva jeg kan ønske meg til jul? Familien begynner å bli lei av å gi penger. Jobb har jeg, bil har jeg, mobil har jeg, data har jeg, klær har jeg, dame har jeg, fritid har jeg, muskler har jeg, fadderbarn i Peru har jeg <- altså glem noe forslag i form av dette. Jeg er forøvrig gutt på 18 år med ingen spesielt glødende interesser atm., og kan ikke skaffe meg noen tidkrevende hobby heller med tanke på videre studier. Gjerne noe som ikke er elektronikk (jeg jobber på elbutikk). FYR LØS!

Endret av ryc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har noe forslag på hva jeg kan ønske meg til jul? Familien begynner å bli lei av å gi penger. Jobb har jeg, bil har jeg, mobil har jeg, data har jeg, klær har jeg, dame har jeg, fritid har jeg, muskler har jeg, fadderbarn i Peru har jeg <- altså glem noe forslag i form av dette. Jeg er forøvrig gutt på 18 år med ingen spesielt glødende interesser atm., og kan ikke skaffe meg noen tidkrevende hobby heller med tanke på videre studier. Gjerne noe som ikke er elektronikk (jeg jobber på elbutikk). FYR LØS!

Smykker, parfymer, bøker, spill, dvd-er?

Lenke til kommentar

Smykker, parfymer, bøker, spill, dvd-er?

Nå føler jeg meg vanskelig, men parfymer og smykker har jeg plenty av med tanke på at jeg har dame. Ingen andre bøker enn Nesbø sine har truffet hjertet mitt ennå. Spill og DVD-er mekker jeg til fin pris fra jobben...

Er det noe alle gutter burde ha som jeg kanskje ikke har?

Lenke til kommentar

"Kjære familie og venner. I år ønsker jeg ikke gaver, da jeg føler at jeg har absolutt jeg trenger i livet mitt. Om du likevel ønsker å gi meg en gave, donér pengene til en veldedig organisasjon."

Evt.

"Kjære familie og venner. Jeg føler jeg har alt jeg trenger, så vennligst kjøp meg noe jeg trenger i fremtiden, som bestikk, stekepanner og lignende."

Lenke til kommentar

"Kjære familie og venner. I år ønsker jeg ikke gaver, da jeg føler at jeg har absolutt jeg trenger i livet mitt. Om du likevel ønsker å gi meg en gave, donér pengene til en veldedig organisasjon."

Evt.

"Kjære familie og venner. Jeg føler jeg har alt jeg trenger, så vennligst kjøp meg noe jeg trenger i fremtiden, som bestikk, stekepanner og lignende."

Eller kanskje jeg skal bare ønske meg en høyest mulig mengde med Flax lodd, og satse på millionen? Deretter kan jeg jo gi en udefinert mengde kroner til en veldedig organisasjon.

Lenke til kommentar

Har noen av dere et forslag på hvordan jeg kontakter en amerikaner som befinner seg i ødemarken rundt Las Vegas? Nettet hans er nede virker det som ettersom jeg ikke har fått kontakt med han og han har ikke vært aktiv på sosiale nettverk på to uker. Det er nok ikke snakk om noe svindel ettersom han holdt på med noe for meg som han ikke har fått betalt for ennå. Greier muligens å luke fram et tlf nr. Fin side for å sende og motta SMS?

Lenke til kommentar

Nei, jeg skulle inn og sjekke hvor mange flere plusser jeg hadde fått, og oppdaget at innlegget var borte.

Trenger vel ikke å si så mye mer enn at en eller annen moderator skylder meg litt epenis

Du beholder plussene dine.

ryc: Dorullnisse.

Ferdig med litteratureksamen, 18 sider om overgongen frå romantikk til realisme i norsk og dansk litteratur. Hu og hei.

Å herre. Gikk det bra?

Lenke til kommentar

Å herre. Gikk det bra?

Trur då det, det var altså eg som skreiv dei 18 sidene. Brukte kvinneframtoningar for å illustrere utviklinga, med den smektande tittelen Frå gudinne til rennesteinen - framstellinger av kvinner frå romantikk til realisme. Gjekk frå Synnøve Solbakken via Kamilla/Thora og Edele/Fru Boye/Fennimore i Mogens og Niels Lyhne av J. P. Jacobsen til Ylajali i Sult, med Oline i Sjur Gabriel (Skram) hengt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...