Virke Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Er det noen som har noe forslag på hva jeg kan ønske meg til jul? Familien begynner å bli lei av å gi penger. Jobb har jeg, bil har jeg, mobil har jeg, data har jeg, klær har jeg, dame har jeg, fritid har jeg, muskler har jeg, fadderbarn i Peru har jeg <- altså glem noe forslag i form av dette. Jeg er forøvrig gutt på 18 år med ingen spesielt glødende interesser atm., og kan ikke skaffe meg noen tidkrevende hobby heller med tanke på videre studier. Gjerne noe som ikke er elektronikk (jeg jobber på elbutikk). FYR LØS! Endret 5. desember 2011 av ryc Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor lenge er det siden Jesus ble født? Du kødder? Som Eplers insinuerer, det er ikke nødvendigvis samme dato. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Er det noen som har noe forslag på hva jeg kan ønske meg til jul? Familien begynner å bli lei av å gi penger. Jobb har jeg, bil har jeg, mobil har jeg, data har jeg, klær har jeg, dame har jeg, fritid har jeg, muskler har jeg, fadderbarn i Peru har jeg <- altså glem noe forslag i form av dette. Jeg er forøvrig gutt på 18 år med ingen spesielt glødende interesser atm., og kan ikke skaffe meg noen tidkrevende hobby heller med tanke på videre studier. Gjerne noe som ikke er elektronikk (jeg jobber på elbutikk). FYR LØS! Smykker, parfymer, bøker, spill, dvd-er? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Hvis jeg hadde fått fadderbarn i Peru tror jeg den ungen hadde gått trange tider i vente. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Smykker, parfymer, bøker, spill, dvd-er? Nå føler jeg meg vanskelig, men parfymer og smykker har jeg plenty av med tanke på at jeg har dame. Ingen andre bøker enn Nesbø sine har truffet hjertet mitt ennå. Spill og DVD-er mekker jeg til fin pris fra jobben... Er det noe alle gutter burde ha som jeg kanskje ikke har? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Men når folk gjer deg velgjerdsgåver som fadderborn i Peru. Kan du skrive det av på skatten? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hvor lenge er det siden Jesus ble født? Du kødder? Som Eplers insinuerer, det er ikke nødvendigvis samme dato. Ja, men tell nå etter, når ble spillet lansert? Korriger utifra den datoen. Endret 5. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Er det noe alle gutter burde ha som jeg kanskje ikke har? "Kjære familie og venner. I år ønsker jeg ikke gaver, da jeg føler at jeg har absolutt jeg trenger i livet mitt. Om du likevel ønsker å gi meg en gave, donér pengene til en veldedig organisasjon." Evt. "Kjære familie og venner. Jeg føler jeg har alt jeg trenger, så vennligst kjøp meg noe jeg trenger i fremtiden, som bestikk, stekepanner og lignende." Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Er det noe alle gutter burde ha som jeg kanskje ikke har? "Kjære familie og venner. I år ønsker jeg ikke gaver, da jeg føler at jeg har absolutt jeg trenger i livet mitt. Om du likevel ønsker å gi meg en gave, donér pengene til en veldedig organisasjon." Evt. "Kjære familie og venner. Jeg føler jeg har alt jeg trenger, så vennligst kjøp meg noe jeg trenger i fremtiden, som bestikk, stekepanner og lignende." Eller kanskje jeg skal bare ønske meg en høyest mulig mengde med Flax lodd, og satse på millionen? Deretter kan jeg jo gi en udefinert mengde kroner til en veldedig organisasjon. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Her snakker vi aktivitet! Jeg har skrapekalender og mangler en figur fra å vinne 10000,-. Har også Haribokalender, selvom jeg har sagt de siste 6 årene at det ikke er nødvendig med sånn. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Har noen av dere et forslag på hvordan jeg kontakter en amerikaner som befinner seg i ødemarken rundt Las Vegas? Nettet hans er nede virker det som ettersom jeg ikke har fått kontakt med han og han har ikke vært aktiv på sosiale nettverk på to uker. Det er nok ikke snakk om noe svindel ettersom han holdt på med noe for meg som han ikke har fått betalt for ennå. Greier muligens å luke fram et tlf nr. Fin side for å sende og motta SMS? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Siden vi har så mange moderatorer som frekventerer tråden. Er det ikke vanlig å få noen form for tilbakemelding eller beskjed (enten i tråden eller på PM) hvis et av innleggene dine blir slettet? Skrev et innlegg i går som nå er forsvunnet, men jeg forstår ikke hvorfor Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 @Ryc: høres ut som om du har alt hehe. Tenkte jeg skulle foreslå litt smykker og sånt selv, siden det er det jeg i hvert fall ønsker meg i år. @Errora: Pleier å være vanlig praksis det, men nå kjenner ikke jeg saken din. Ikke kommet opp en melding i tråden heller? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, jeg skulle inn og sjekke hvor mange flere plusser jeg hadde fått, og oppdaget at innlegget var borte. Trenger vel ikke å si så mye mer enn at en eller annen moderator skylder meg litt epenis Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 ryc: Dorullnisse. Ferdig med litteratureksamen, 18 sider om overgongen frå romantikk til realisme i norsk og dansk litteratur. Hu og hei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, jeg skulle inn og sjekke hvor mange flere plusser jeg hadde fått, og oppdaget at innlegget var borte. Trenger vel ikke å si så mye mer enn at en eller annen moderator skylder meg litt epenis Du beholder plussene dine. ryc: Dorullnisse. Ferdig med litteratureksamen, 18 sider om overgongen frå romantikk til realisme i norsk og dansk litteratur. Hu og hei. Å herre. Gikk det bra? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Posten hadde dog potensiale til å generere en mengde flere plusser. Det hele var nøye planlagt Nå er det mat, får pønske ut noen andre gode ideer som Zeph ikke skal få ruinere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Å herre. Gikk det bra? Trur då det, det var altså eg som skreiv dei 18 sidene. Brukte kvinneframtoningar for å illustrere utviklinga, med den smektande tittelen Frå gudinne til rennesteinen - framstellinger av kvinner frå romantikk til realisme. Gjekk frå Synnøve Solbakken via Kamilla/Thora og Edele/Fru Boye/Fennimore i Mogens og Niels Lyhne av J. P. Jacobsen til Ylajali i Sult, med Oline i Sjur Gabriel (Skram) hengt på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Får krysse fingrene for at du får en kvinnelig sensor da. Garantert toppkarakter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 La oss starte støttegruppe for vår eiga Lakus, plz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå