Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager om du følte at innlegget mitt var støtende. Jeg er 100% klar over hvor reelle dine, og andres problemer med din diagnose er. Jeg sier ikke at psykologiske problemer ikke er faktiske, eller at de som er diagnosert med en sykdom ikke har problemer. Jeg sier bare at psykologi er et veldig svart hvitt felt med tanke på hvor lite fysisk fakta som ligger bak. Er heller ikke en av de som kan finne på å tenke "så du er deprimert, hvorfor tenker du ikke bare glade tanker da?" og lignende. Jeg sier bare at jeg tror alle har sine problemer, noen større en andre. Dette må selvsagt tas hensyn til, men jeg tror dagens system er feilaktig. Er vel ingen av oss som kan verken bevise eller motbevise at Einstein hadde ADHD, eller noen andre for den saks skyld. Der ligger litt av problemet. Poenget mitt er fortsatt like klart.

Lenke til kommentar

Tenker det blir Skyrim utpå nyåret. Hvem vet, kanskje har de fikset noen av bugsene innen den tid. Når det er sagt så liker jeg også bugs litt; de gir meg en slags nostalgisk følelse som minner meg om mine tidlige gamer-dager på NES, hvor bugs nærmest var for easter eggs å regne.

Det ble visst sjokoladekalender i år og. Ble egentlig enig med moren min om at det ikke var nødvendig, men hun fikk visst så dårlig samvittighet at hun måtte kjøpe en allikevel. Nå er jeg på 27ende året med sjokoladekalender. :!:

Lenke til kommentar

hm. Takk antar jeg?

Vær så god. Trur ikkje eg er heilt din type, då. :p

Men eg stemmer forøve på å heller vente til det vert slutt mellem dei. Så er du i kvart fall ikkje orsaken til at dei slår opp.

Nei det spørs det :p Like fullt er det jo hyggelig å høre.

Nå er det på ingen måte noen ting i mellom oss, så det er ikke en gang noe jeg tenker på. Selv om jeg liker jenta veldig godt.

@Spartapus: selv er jeg veldig tilgivelelig overfor bugs, og i det første STALKER var det faktisk ganske passende ettersom spillets verden var så ødelagt. Det ble liksom et slags brudd på den fjerde veggen.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en skrapekalender jeg. Men falt dessverre for fristelsen av å skrape alle sammen igår. Vant ingenting :(

Du er den typen, ja. Jeg har aldri forstått hvorfor noen vil snyte seg selv for hele opplevelsen med adventskalenderne ved å åpne alt første dagen. Hjemme hos oss var det veldig tabu å gjøre det. :nei:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en skrapekalender jeg. Men falt dessverre for fristelsen av å skrape alle sammen igår. Vant ingenting :(

Du er den typen, ja. Jeg har aldri forstått hvorfor noen vil snyte seg selv for hele opplevelsen med adventskalenderne ved å åpne alt første dagen. Hjemme hos oss var det veldig tabu å gjøre det. :nei:

Kan med hånden på hjertet si at det er første gang det skjer. Tror det har litt med at det er første gang jeg kjøper kalender selv. Alle andre år har jeg fått kalender av min mor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...