Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er et stort flertall av personer med såkalte mentale problemer, en det er "vanlige" personer. De som tilsynelatende ikke har noen problemer er somregel 16 år gamle fjortis jenter som lever en illusjon, for naive til å vite hva faen som skjer rundt dem, til å kunne sette seg inn i egne å andres følelser. Mine egne problemer, er mine egne, selv for dere. Psykologi er ingen eksakt vitenskap, eller en vitenskap i det hele tatt. Spør du meg er ADHD, ADD, asbergers, depresjon, etc. ingen fastsatt sykdom som kan måles. Det er kun fåfengte forsøk på å prøve å sette noe så komplekst å uforståelig som menneskesinnet i bås. Om bare flere hadde innsett at verden ikke var svart hvitt hadde nok ting vert bedre. Blir for dumt å forskjellsbehandle til en slik grad at personer som er satt i feks. ADHD boksen ikke har samme muligheter og forutsetninger som alle som enten ikke har fått sin bås utdelt. Einstein hadde ikke kommet med sine teorier i dagens samfunn. Han hadde blitt medisinert og hatt en til en undervisning. Det er ingen som kan defineres eller behandles ut fra en diagnose, det blir for lett. Psykologi i dag er ikke det det burde være.

Lenke til kommentar

BBackstabber, eg tykkjer faktisk at uttalelser som det der er med på å devaluere sjukdommen min, og nesten som å sei at eg ikkje er sjuk på ordentlig. Det er eit jævlig sort skilje mellem å ha eit realistisk syn på verda og å vere deprimert. At ein utviser skjønn i større grad når ein handsamar mentale sjukdommar er ikkje det samme som at dei berre er vage idear om kva som skjer i menneskesinnet. Trur eit årskurs i psykologi hadde gjort deg godt. Forøve stemmer ikkje det du sa om Einstein heller, då han korkje var dårleg i matte/autist/hadde aspergers/andre myter rundt den stakkars mannen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...