Rider of Reason Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Og jeg jakter ikke parkerte biler. Jammen, det er jo de som er enklest både å treffe og å stjele. Du gjør det bevisst vanskelig for deg selv. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Stjele noen andre sin funker bedre . Men heldigvis har jeg dame, så slipper unna det styret. Og ble en bra kveld i dag ^^. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Vel, det er vel slik at når en dame har kjæreste så konkurrerer du bare mot én mann, når hun er singel konkurrerer du mot hele verden. Men jeg er ingen ødelegger av familier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Åh, så de har en familie sammen, da er det andre boller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Nei nei. De ser hverandre knapt om jeg har forstått henne riktig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Skulle jo tro det var godt på vei til å brytes opp naturlig da. Jeg er ikke typen selv til å gå inn for å ødelegge for andre par, men om de allerede er godt på vei til å ødelegge for seg selv, nøler jeg ikke med å gi et ekstra puff. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Da jobber du hardt og legger et solid fundament nå, så hun kanskje kommer og snakker med deg den dagen det blir slutt. Men ikke ødelegg et forhold, det er dårlig voodo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 hm. Takk antar jeg? Vær så god. Trur ikkje eg er heilt din type, då. Men eg stemmer forøve på å heller vente til det vert slutt mellem dei. Så er du i kvart fall ikkje orsaken til at dei slår opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Hæ? Snakket vi ikke om biler? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg hadde sabotert. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Du hadde tatt henne med kloroform-kluten, Bundy. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Tror det er et stort flertall av personer med såkalte mentale problemer, en det er "vanlige" personer. De som tilsynelatende ikke har noen problemer er somregel 16 år gamle fjortis jenter som lever en illusjon, for naive til å vite hva faen som skjer rundt dem, til å kunne sette seg inn i egne å andres følelser. Mine egne problemer, er mine egne, selv for dere. Psykologi er ingen eksakt vitenskap, eller en vitenskap i det hele tatt. Spør du meg er ADHD, ADD, asbergers, depresjon, etc. ingen fastsatt sykdom som kan måles. Det er kun fåfengte forsøk på å prøve å sette noe så komplekst å uforståelig som menneskesinnet i bås. Om bare flere hadde innsett at verden ikke var svart hvitt hadde nok ting vert bedre. Blir for dumt å forskjellsbehandle til en slik grad at personer som er satt i feks. ADHD boksen ikke har samme muligheter og forutsetninger som alle som enten ikke har fått sin bås utdelt. Einstein hadde ikke kommet med sine teorier i dagens samfunn. Han hadde blitt medisinert og hatt en til en undervisning. Det er ingen som kan defineres eller behandles ut fra en diagnose, det blir for lett. Psykologi i dag er ikke det det burde være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Du hadde tatt henne med kloroform-kluten, Bundy. Hysj Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Som om det er en hemmelighet. N***a please. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Som om det er en hemmelighet. N***a please. Jeg har nesten lurt ei fra forumet i fella mi, også poster du slikt. Damn you! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Du har vel flere liggende i kjelleren din as we speak, så det er ikke synd på deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Du har vel flere liggende i kjelleren din as we speak, så det er ikke synd på deg. Har bare 1 liggende i kjelleren Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Oi. Om forlatelse. Trodde lageret var fullt jeg. Bundy er en snill mann som aldri ville kidnappet noen som helst. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 BBackstabber, eg tykkjer faktisk at uttalelser som det der er med på å devaluere sjukdommen min, og nesten som å sei at eg ikkje er sjuk på ordentlig. Det er eit jævlig sort skilje mellem å ha eit realistisk syn på verda og å vere deprimert. At ein utviser skjønn i større grad når ein handsamar mentale sjukdommar er ikkje det samme som at dei berre er vage idear om kva som skjer i menneskesinnet. Trur eit årskurs i psykologi hadde gjort deg godt. Forøve stemmer ikkje det du sa om Einstein heller, då han korkje var dårleg i matte/autist/hadde aspergers/andre myter rundt den stakkars mannen. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Oi. Om forlatelse. Trodde lageret var fullt jeg. Bundy er en snill mann som aldri ville kidnappet noen som helst. De andre døde, skjønner du. For mye smerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå