Gormers Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har ikke en fungerende gaydar (dessverre), så det er nok bare trolling. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Onkel, ikke skriv kleine kommentarer på bilder hvor jeg står med en tuborg i hånden..! Jesus, så utrolig lite forståelsesfulle slektninger kan være i blant Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) @ Gormerero: Hehe da så. @Errorizer: haha. Dette må jeg se. Æsj, jeg sender meldinger med ei på sukker men hun er så jævlig treg med å svare. Typ flere dager av og til. Endret 4. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Dra fram pikken så skal du se det blir fart på sakene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg registrerte meg på sukker.no for noen uker siden og utga meg for å være kvinne. Har kommet i kontakt med en fyr nå, men lar det ofte gå noen dager før jeg svarer ham. Vil se hvor desperat jeg får ham. Endret 4. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg registrerte meg på sukker.no for noen uker siden og utga meg for å være kvinne. Har kommet i kontakt med en fyr nå, men lar det ofte gå noen dager før jeg svarer ham. Vil se hvor desperat jeg får ham. Faen, er det deg?! 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Dra fram pikken så skal du se det blir fart på sakene Jeg hadde tenkt å se om jeg kunne prate noen til å ville møte meg for en gangs skyld. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg registrerte meg på sukker.no for noen uker siden og utga meg for å være kvinne. Har kommet i kontakt med en fyr nå, men lar det ofte gå noen dager før jeg svarer ham. Vil se hvor desperat jeg får ham. Faen, er det deg?! Jepp. Tenker du fikk deg et sjokk der ja. Spesielt siden du så meg på webcam, naken. AltF4: Det er da ikke lenge siden du var på date med en du traff på sukker? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Nei, men siden det ikke klaffa så vil jeg jo prøve igjen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 That's the spirit! When at first you don't succeed, lubricate. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Men da må jeg få svar fra dama. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 That's the spirit! When at first you don't succeed, lubricate. Hahahaha, den siterer jeg på facebook. Takker for god latter Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Hvordan går det med hun fra barnehagen da? Hun virket relativt kin her om dagen når dere hadde vært på fest Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Nei det er uaktuelt. Hun er i et forhold med en fyr som knapt gidder komme å besøke henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Så hun er uaktuell fordi hun er sammen med en dårlig kis? Er det ikke da man setter inn støtet for å ta over som ny kjæreste? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Trur Altf4 er for Gentleman til sånt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Det sier de alle, inntil de opplever han på kroppen Grøss Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Hadde eg vore singel hadde eg meldt meg frivilleg. >_> Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Åneidu, du vet ikke hva du går til. Jeg har blitt trakassert ikke bare av AltF4, men av Gal_Ape også. Samtidig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Så hun er uaktuell fordi hun er sammen med en dårlig kis? Er det ikke da man setter inn støtet for å ta over som ny kjæreste? Ja, de er nå en gang sammen. Og jeg jakter ikke parkerte biler. Hadde eg vore singel hadde eg meldt meg frivilleg. >_> hm. Takk antar jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå