Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

@Zealuu: Får gå tilbake til kjøpesenteret senere. Meide nettopp to super mutants, så jeg merker fremgang allerede nå.

Ikke sprekk bobla mi.

@Errora Black: Har alle planer om å utforske, det er det jeg elsker å gjøre også. Men, jeg føler altså at utforsking i starten er selvmord.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å få mainquestet skikkelig igang før jeg går løs på roting rundt i åpen verden i slike spill, noe jeg lett kan anbefale ang fallout 3. Nå har jeg kjørt shampoo og gal_ape hjem, så nå må jeg støvsuge all den driten de slenger rundt seg. Pizzaeske krøllet oppå kjøkkenbenken, glass overalt, pottisposer, ølkorker, bruskorker. Man, jeg gleder meg til jeg er gjest på et hjemme-hos lan. Da skal jeg gå rundt som en huleboer jeg og.

Lenke til kommentar

Eg hatar å vere mentalt sjuk. Det er så lett med fysiske sjukdommar, fordi då kan du så lett forklare til folk kva som feilar deg og kvifor du gjer/ikkje gjer/ikkje vil gjere ting. Det er ikkje like lett/truverdig/forståeleg å sei at eg ikkje vil fordi "eg ikkje klarar i dag, hodet mitt er ikkje samd med meg". Ikkje ein gong folk som seier dei forstår, forstår. Berre så lenge det som ikkje går for meg ikkje ulempar dei i større grad. Bah. >_<

Lenke til kommentar

post-152514-0-95193600-1323016976_thumb.png

Men fra spøk til alvor, hvis noen jeg kjenner hadde forklart at de sliter med f.eks. bipolar lidelse (det du har, er det ikke?) så ville jeg helt klart respektert det hvis de sier at de vil/ikke vil gjøre noe. Selv om jeg ikke nødvendigvis forstår hvordan det er å ha "lidelsen" personlig. Tror egentlig det gjelder ganske mange

Lenke til kommentar

Det er ikke så lett å forklare det til folk. Spesielt ikke når det ikke er venner, men for eksempel venners venner eller familie. Det er mye lettere å si at jeg har migrene enn å si at jeg hadde et angstanfall natten før som gjorde at jeg lå våken og gråt til klokken var halv tre-tre og måtte allikevel opp tidlig, eller at jeg føler at livet mitt faller fra hverandre og hver gang jeg begynner å le så får jeg tårer i øynene og klump i halsen. Gløymde nynorsken, gidd ikkje gå tilbake å redigere. Les det på nynorsk i hovudet deira.

Edit: Eplefe met a wild band of merry men!

Eplefe used BOTTOMLESS DEPRESSION

It's super effective!

Band of merry men died.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Nei, er vel ingen enkel løsning på problemet. Bestefaren min hadde bipolar lidelse i mange år, men så flyttet han og mormor hit til Nesodden. Det å komme seg vekk fra livet han hadde følt seg fanget i i litt for mange år, og hit til barn og barnebarn var det som skulle til for ham. I dag har han det som fisken i vannet.

Du får vel bare gjøre som Kansas sier, og krysse fingrene for at det er lysere dager i møte

http://open.spotify.com/track/2SUpC3UgKwLVOS2FtZif9N

Carry on my wayward son,

For there'll be peace when you are done

Lay your weary head to rest

Don't you cry no more

Once I rose above the noise and confusion

Just to get a glimpse beyond the illusion

I was soaring ever higher, but I flew too high

Though my eyes could see I still was a blind man

Though my mind could think I still was a mad man

I hear the voices when I'm dreamin', I can hear them say

Carry on my wayward son,

Don't you cry no more

Masquerading as a man with a reason

My charade is the event of the season

And if I claim to be a wise man, it surely means that I don't know

On a stormy sea of moving emotion

Tossed about I'm like a ship on the ocean

I set a course for winds of fortune, but I hear the voices say

Carry on my wayward son,

Don't you cry no more

Carry on, you will always remember

Carry on, nothing equals the splendor

Now your life's no longer empty

Surely heaven waits for you

Carry on my wayward son,

Don't you cry no more

Lenke til kommentar

Det kommer en sånn "swoooosh" lyd og skjermen blir gul, og så går det over (hvis jeg husker rett). Varer vel i et par minutter

http://www.dagbladet.no/2011/12/02/magasinet/psykatri/helikopterlegen/innenriks/19256233/

I en tilleggserklæring én måned seinere kom de til at han også, under tvil, oppfyller kravene til diagnosene pedofili og sadomasochisme. Sistnevnte ble fjernet som diagnose av Helsedirektoratet i fjor.

Er pedofili og SM sykdommer?

What the fuck

Homofili er vel også en sykdom da?

Lenke til kommentar

Ok. Skjedde like etter at jeg spurte hehe.

Hva er forskjellen på skill points og experience points? Er det siste hvor mye XP du får av hver kill osv.?

@Eplers: Jeg har en onkel som har hatt kreft og fik en real smell av dette. Ganske guffent, for i min familie er ikke akkurat mennene de som er noe flinke til å prate (meg inkludert), og han har slitt langt mer enn det han har gitt uttrykk for noe som gjør det vanskelig for meg å vite hvordan han har hatt det. Så, for all jeg vet, har jeg sagt ting jeg kanskje ikke burde selv om jeg jo har tenkt meg om.

Lenke til kommentar

@Eplers: Jeg har en onkel som har hatt kreft og fik en real smell av dette. Ganske guffent, for i min familie er ikke akkurat mennene de som er noe flinke til å prate (meg inkludert), og han har slitt langt mer enn det han har gitt uttrykk for noe som gjør det vanskelig for meg å vite hvordan han har hatt det. Så, for all jeg vet, har jeg sagt ting jeg kanskje ikke burde selv om jeg jo har tenkt meg om.

Det er rimelig tungt, kan eg sjå for meg. Onkelen min var i ei bilulykke då han var ung, og så bestekompisen sin verte halshogd av bilbeltet sitt. Pappa var den einaste han har kunnet prate med fram til han fekk psykologhjelp i vaksen alder. Andre ting er det at pappa sleit med kliniske depresjonar i fjor eller forfjor, og EG var den einaste HAN kunne prate med. Det føltest frykteleg rart å sjå pappaen min i eit så svakt augneblink. Og å vite at han ikkje kunne prate med nokon om det ...

Mentale sjukdommar er rimeleg vanleg, men folk "ser" dei ikkje, så då finnes dei ikkje før dei treff DEG eller nokon som pratar med deg. Eg bestemte meg eigentleg tidleg for å vere så open som mogleg for å gjere det lettare for andre å snakke om deira eiga problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...