Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Last Christmas! Der har vi jo mye av materialet alt, som sagt. Vel, om Vrengtpolvott har det enda. Dessuten er det en jævlig klein julelåt, og ganske morsom å synge er den også.

@Error: Jeg gjorde det nok litt annerledes, men foreløpig har jeg herjet mengder med ræv i apokalypsen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nei, den er teknisk sett ikkje ei julesang, men den er mykje spilt rundt juletider. >_>

Eg er forsåvidt samd. Last Christmaaas.

Jeg tror faktisk ikke jeg har hørt den før.

Er dette fjerde eller femte året du blir 28 da, alt far?

lol_face_meme_3.jpg

Skal du først snike deg til en post bør du forsikre deg om at bildet fungerer.

Lenke til kommentar

Omg, eg har Last Christmas på hjernen no. :(

Tell me baby, do you recognize me? Well, it's been a year, it doesn't surprise me.

Jeg syns vi burde synge Last Christmas fort som faen også sende den til George Michael selv som er syk i disse dager.

@Error: Er det sånn at alle sidequests du får i starten krever en langt sterkere karakter enn den du starter med? Jævlig slitsomt å faile alt som er fordi jeg enten mangler speech eller ammo.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Humm, angående ammo så er det litt slitsomt i starten, men det kommer seg raskt. Du kan eventuelt skru ned vanskelighetsgraden sånn at fiendene tåler mindre. Da vil du bruke mindre ammo.

Du vet om VATS også, ikke sant? Inntil du får en del perks vil jeg anbefale deg å bruke VATS når du er close-medium range, og skyte manuelt fra medium-long range (siden vats er såpass upålitelig i starten).

Angående speech-checks vil du faile litt inntil du får dytta litt poeng i speech-skillen (noe som ikke burde være et problem siden du får latterlig mange skillpoints per level på grunn av høy intelligence), men i de aller fleste tilfeller gir speech deg kun en liten shortcut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...