Villanden Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Vi sang vel Last Christmas i fjor også. Synd det ikke ble noe av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Last Christmas it is! ONCE BITTEN, AND TWICE SHYYY. I KEEP MY DISTANCE, BUT YOU STILL CATCH MY EYEE. Edit: Nei! Jingle Bell Rock! Endret 3. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Nei, Last Christmas! Der har vi jo mye av materialet alt, som sagt. Vel, om Vrengtpolvott har det enda. Dessuten er det en jævlig klein julelåt, og ganske morsom å synge er den også. @Error: Jeg gjorde det nok litt annerledes, men foreløpig har jeg herjet mengder med ræv i apokalypsen. Endret 3. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Men eg vil vere med denne gongen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Det skulle jeg mene det er gode sjanser for, jeg tror ikke vi fikk med nok folk forrige gang. Hvem tar på seg ansvaret? Jeg har null ferdigheter med sånt, så jeg gjør det definitivt ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Tror ikkje eg er like flink som Polvotten, men om eg får bruke veka på å kuke rundt med diverse program til formålet kan eg sikkert snekre saman noko! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Hadde vore kjekt med Baby, It's Cold Outside, men då trur eg vi må få med folk frå utanfor Siste Innlegg-Ordet, sidan halvparten er jentevokal. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Pleez, det kan like gjerne vere to gutter. Jf. Glee, når Kurt og Blaine syng han. <3 <3 <3 <3 <3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Passer bra nå som jeg driver og roter rundt i Fallout, men låta høres da ikke akkurat ut som noen julesang? Ikke har den det behovet for å bli sunget av oss som jeg føler Last Christmas har heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, den er teknisk sett ikkje ei julesang, men den er mykje spilt rundt juletider. >_> Eg er forsåvidt samd. Last Christmaaas. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er dette fjerde eller femte året du blir 28 da, alt far? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, den er teknisk sett ikkje ei julesang, men den er mykje spilt rundt juletider. >_> Eg er forsåvidt samd. Last Christmaaas. Jeg tror faktisk ikke jeg har hørt den før. Er dette fjerde eller femte året du blir 28 da, alt far? Skal du først snike deg til en post bør du forsikre deg om at bildet fungerer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Omg, eg har Last Christmas på hjernen no. Tell me baby, do you recognize me? Well, it's been a year, it doesn't surprise me. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Skal du først snike deg til en post bør du forsikre deg om at bildet fungerer. Fungerer fint det, gamlefar. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Skal du først snike deg til en post bør du forsikre deg om at bildet fungerer. Fungerer fint det, gamlefar. Nope. Eller så er det en dyp mening bak de tilfeldige geometriske figurene i error bildet som jeg ikke fortstår. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg er som kvinnen. Mystisk, attraktiv men dog så uforståelig Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 http://www.nrk.no/lyd/ingrid_evertsen_i_mefjordvaer_pa_senja_forteller_om_uvaeret/246311D19F4F581E/ Stay classy, yttersia. Beste er at det er helt legit. Førrseint å plokke bær no! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Omg, eg har Last Christmas på hjernen no. Tell me baby, do you recognize me? Well, it's been a year, it doesn't surprise me. Jeg syns vi burde synge Last Christmas fort som faen også sende den til George Michael selv som er syk i disse dager. @Error: Er det sånn at alle sidequests du får i starten krever en langt sterkere karakter enn den du starter med? Jævlig slitsomt å faile alt som er fordi jeg enten mangler speech eller ammo. Endret 4. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Humm, angående ammo så er det litt slitsomt i starten, men det kommer seg raskt. Du kan eventuelt skru ned vanskelighetsgraden sånn at fiendene tåler mindre. Da vil du bruke mindre ammo. Du vet om VATS også, ikke sant? Inntil du får en del perks vil jeg anbefale deg å bruke VATS når du er close-medium range, og skyte manuelt fra medium-long range (siden vats er såpass upålitelig i starten). Angående speech-checks vil du faile litt inntil du får dytta litt poeng i speech-skillen (noe som ikke burde være et problem siden du får latterlig mange skillpoints per level på grunn av høy intelligence), men i de aller fleste tilfeller gir speech deg kun en liten shortcut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg tullet mye rundt før jeg startet main quests. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå