AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Tenkte jeg skulle spille litt Fallout 3, fikk av en eller annen grunn merkelig lyst til det. Så fant jeg ut at jeg heller kunne prøve Fallout New Vegas, men det tar så lang tid å laste ned på Steam at jeg nok rekker å bli ferdig med 3 først. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Fallout 3 er herlig (har ikke spilt New Vegas enda), men jeg mistenker at det ikke er like gøy etter man har spilt Vegas. Riktig vei å gå er derfor Fallout 3 og så New Vegas Nuh skal jeg snart begynne på julebaksten. Har ryddet kjøkkenet, rommet, bretta klær, lagt inn i kommoder, gitt hønene vann og mat og kost med kattene. Ikke dårlig for en lørdag å være Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du sier noe der. Men jeg hata liksom Fallout 3 selv om det frister å plukke det opp på nytt og spille på easy bare for å spille det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Tror jeg har nevnt det før, men noe som er viktig i Fallout 3 er å starte ut med en god karakter. Alt blir liksom litt mer kjedelig hvis man ikke velger riktige stats i starten. Ville gått for 9 intelligence, og trukket poeng fra charisma. Charisma og luck er de to grunnstatsene som teller minst (imo). Charisma fordi dialogene uansett er relativt uinspirerte og du bare kan dytte poeng i speech med samme effekt, og luck fordi det er like greit å bare levle skills. Av TAG-skills (skills du starter med 15 poeng i) ville jeg valgt small guns, lockpicking og noe annet du synes virker kult. De første levelene kan også være litt tunge (men burde ikke være det), så gi det litt tid. You go girl! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er dette fjerde eller femte året du blir 28 da, alt far? Ferdig med en uke med skole 8-15 og jobb 15.30-18.00. Så 6 timer jobb i dag. Faen så tungt. Ellers har jeg bestått teorien og fått sleng med kjørerlæreren Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) @Error: Takk, I'll do that then. Ville gått for 9 intelligence, og trukket poeng fra charisma. Charisma og luck er de to grunnstatsene som teller minst (imo). Charisma fordi dialogene uansett er relativt uinspirerte og du bare kan dytte poeng i speech med samme effekt, og luck fordi det er like greit å bare levle skills. Hva bør jeg gjøre med poengene jeg trekker fra luck og charisma? Å bumpe opp til 9 intelligence er jo greit nok, men om jeg trekker fra luck og char får jeg jo et lass med bonuspoeng - hvor skal jeg plassere disse? @Backstabber: Det prater vi ikke så høyt om. Endret 3. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Altefar, det går bra. Alderdom er visdom (sier vi) Endret 3. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Kongen sa noe jævlig klokt og morsomt om det der en gang, men jeg husker ikke helt hva det var. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du trenger ikke nødvendigvis å trekke alle poengene fra luck. 4 poeng eller noe er greit. Er rom for å være uenig med meg her, men jeg mener at dette er rekkefølgen, fra dårlist SPECIAL-stat til best: - Charisma - Luck - Perception - Endurance - Agility - Strength - Intelligence Det betyr ikke at du skal dumpe ALT i intelligence og strength. Men, ta 9 i intelligence, og så fordeler du med mindre og mindre poeng per skill nedover. Ellers driver jeg og baker og har på Julestemning! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Heavy nostalgia når jeg så navnene til mange av de gode gamle gutta der ja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Ble det ikke bli laget en ny i fjor elns? Hva skjedde med den? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Vrengtpolvott fikk aldri fingeren ut. Vi prata om det på Camelo-con nå nettopp. Kanskje man burde begynne å mase på ham igjen? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Tror nesten motivasjonen må være der for personen som gjør det, ellers blir det litt håpløst. Edit: http://www.dagbladet.no/2011/12/03/tema/klikk/foreldre/dagbladet/samliv/19271113/ Tenner menn på gravide kvinner? o.O Endret 3. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Omsider byrja på Dead Space 2 no. Bikkar litt over i det komiske når eg trampar i stykker lik for å få tak i dei fem dollarene nokon har gøymd i brystkassa deira. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Høyrer gamer-gjengen synge All I Want For Christmas. Omg, eg elskar det. <3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du ble aldri med husker jeg Ikke bra, var jo kun Ehtram og HCG som brøt med den rautete maskuliniteten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 La oss gjere det igjen i år. Eg stemmer for "Baby, It's Cold Outside" eller "Last Christmas". Go-go! Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Ikke noe fra Bieber's nye juleplate med andre ord? :\ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Du ble aldri med husker jeg Ikke bra, var jo kun Ehtram og HCG som brøt med den rautete maskuliniteten Og Mammakamel. Hvem bryr seg om Polvott har motivasjonen?! Gull fra gullselgere i WoW er like bra som alt annet gull, selv om gullselgerne sitter i kinesiske fengsler. La oss gjere det igjen i år. Eg stemmer for "Baby, It's Cold Outside" eller "Last Christmas". Go-go! Dersom Polvott allerede har råmaterialet fra i fjor så er jo allerede mye av jobben gjort. Endret 3. desember 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Nei. o_o Eg har ikkje høyrd den. Kjem neppe til å gjere det heller. Raping the classics since 2011, y'all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå