Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan alle gjerne komme og sove på min sofa, der det er hjerterom er det husrom, og jeg har plass til dere alle. Skulle det bli litt trangt kan vi godt ligge litt tett. ;) *hint, hint*

Selv kjenner jeg særlig godt Mammakamelen og Shampoo, fordi vi har møtt hverandre mange ganger siden vi begynte å prate i denne tråden. Sistnevnte og jeg har vel kanskje 20 timer Skype sammen i uka, +\- skolearbeid og jobb.

Ikke prøv deg, vi vet alle at det jeg sa er den egentlige grunnen. :p

Og du er hjertelig velkommen ryc. SO blir nå ditt nye hjem og din nye familie. :)

Lenke til kommentar

Det skulle egentlig vært det, men har vært skremmende mildt hittil i år, kan telle dagene med temperaturer under null på en hånd. Skulle det bli kjøligere er det jo bare enda en grunn til at vi kan ligge lit tettere, eller hva, Villanden? ;)

Bloodlines: Det er bare å ligge deg tilbake inn i varmen vet du. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hjemme fra bursdagsfest. Tror egentlig alle var litt slitne etter uka, så var mer laidback en vanlig. Spilte også typisk rock/pop istedenfor partymusikk, og i kombinasjon ble det mer bursdagsfest en fest-fest.

Ikke en dårlig ting, men neste gang vil jeg ha litt fart på sakene. Mest sannsynlig blir det ikke så lenge til

Ellers styla jeg med rosa piquet (selv om kleskoden var rosa hadde de færreste noe rosa på seg..).

Alt i alt en hyggelig kveld, men mer vennetreff-ish enn jeg hadde forventet

Nå er det soving, og i morgen skal jeg faktisk starte på julebaksten og pynte huset (sammen med familien). Ikke dårlig!

Lenke til kommentar

ALLE er sjølvsagt velkommen inn i vår lille familie. No hatin', no segregatin'! Er så glad i dykk alle samen, atte. :love:

Edit: Forklare ei venninne at jo, det er eit hybridkamera eller eit Micro four-third-kamera ho vil ha. Nei, ho vil ikkje ha noko fra Canon Powershot E-series fordi dei er laga for entry-level fotografi og er mest for å sjå fine ut. Får ho ikkje til å innse at Olympus PEN E-PM1 er ei realistisk moglegheit før ho ser at dei kjem i lilla... *facepalm*

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Shampoo: hvor mange ganger har du sovet hos meg da? 4?

@Villery: Ditto så det holder!

@Eplers: Hadde vært moro å treffe deg og kameraten din.

@ryc: jeg er 28. Blir mobba for alderen på hver fjerde side sånn ca.

@Lakus: Du hadde mulighet til å bli med meg og Vrengtpolvott på kino for å spille God of War 3 men du forsov deg. Du kan skylde deg selv.

Lenke til kommentar

Tror alderen på folk her er 17-28. Vet ikke om noen som går over/under det

Les forresten aftenposten i dag. I store blokkbokstaver på forsiden

"Blir Nesodden det nye Manhattan?"

Yeah yeah bitches, bare å arve dette huset og selge det for 100 milliarder om et par år

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...