AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Alle er selvfølgelig velkomne i sann Innlegg-stil. Selv kjenner jeg særlig godt Mammakamelen og Shampoo, fordi vi har møtt hverandre mange ganger siden vi begynte å prate i denne tråden. Sistnevnte og jeg har vel kanskje 20 timer Skype sammen i uka, +\- skolearbeid og jobb. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Det Bloodlines sa; Alle er velkomne her. On another note: Har et stort ønske om å møte AltF4 IRL og sove over på sofaen hans. And that's a fact. Rart hva forumprating og en skypesamtale under en L4D2-runde gjør med folk. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Eg skal ikkje verte heilt purist heller. Men om du ikkje har sovet i stova mi, eller forsøkt å få det til å funke med økonomien/jobb/whatever, så er du ikkje eigentleg ein SO-er. >_> <_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har sovet i stua til Eplefe med Laland, Ehtram, Gormers, Erik (vennen til Laland) og flere. Mange gode minner derfra. En kul far som satt Laland på plass mtp. Cola vs. Pepsi, Super Smash Bros. Brawl, Robot Wars på TV-en, hjemmelagd Pizza, Heidi Alexandra Olsens og en buss som ikke møtte opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Dere kan alle gjerne komme og sove på min sofa, der det er hjerterom er det husrom, og jeg har plass til dere alle. Skulle det bli litt trangt kan vi godt ligge litt tett. *hint, hint* Selv kjenner jeg særlig godt Mammakamelen og Shampoo, fordi vi har møtt hverandre mange ganger siden vi begynte å prate i denne tråden. Sistnevnte og jeg har vel kanskje 20 timer Skype sammen i uka, +\- skolearbeid og jobb. Ikke prøv deg, vi vet alle at det jeg sa er den egentlige grunnen. Og du er hjertelig velkommen ryc. SO blir nå ditt nye hjem og din nye familie. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er det ikke kaldt der oppe i nord? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Og nå føler jeg meg ikke verdig til å være her lenger. Banish me from this land Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det skulle egentlig vært det, men har vært skremmende mildt hittil i år, kan telle dagene med temperaturer under null på en hånd. Skulle det bli kjøligere er det jo bare enda en grunn til at vi kan ligge lit tettere, eller hva, Villanden? Bloodlines: Det er bare å ligge deg tilbake inn i varmen vet du. Endret 3. desember 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Hjemme fra bursdagsfest. Tror egentlig alle var litt slitne etter uka, så var mer laidback en vanlig. Spilte også typisk rock/pop istedenfor partymusikk, og i kombinasjon ble det mer bursdagsfest en fest-fest. Ikke en dårlig ting, men neste gang vil jeg ha litt fart på sakene. Mest sannsynlig blir det ikke så lenge til Ellers styla jeg med rosa piquet (selv om kleskoden var rosa hadde de færreste noe rosa på seg..). Alt i alt en hyggelig kveld, men mer vennetreff-ish enn jeg hadde forventet Nå er det soving, og i morgen skal jeg faktisk starte på julebaksten og pynte huset (sammen med familien). Ikke dårlig! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Det går ingen hurtigbåter opp til Tromsø akkurat nå så vanskelig RoR. Og det er ikke kaldt, har bare hvert et par dager men minus grader. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) ALLE er sjølvsagt velkommen inn i vår lille familie. No hatin', no segregatin'! Er så glad i dykk alle samen, atte. Edit: Forklare ei venninne at jo, det er eit hybridkamera eller eit Micro four-third-kamera ho vil ha. Nei, ho vil ikkje ha noko fra Canon Powershot E-series fordi dei er laga for entry-level fotografi og er mest for å sjå fine ut. Får ho ikkje til å innse at Olympus PEN E-PM1 er ei realistisk moglegheit før ho ser at dei kjem i lilla... *facepalm* Endret 3. desember 2011 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Skulle det bli kjøligere er det jo bare enda en grunn til at vi kan ligge lit tettere, eller hva, Villanden? Aww you. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Det Bloodlines sa; Alle er velkomne her. Suuuure... Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er det feil å spørre om hvor gamle de forskjellige menneskene her er? Med tanke på at dere driver med sleepovers og gaming sammen... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er visst ikke en SO-er Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 @Shampoo: hvor mange ganger har du sovet hos meg da? 4? @Villery: Ditto så det holder! @Eplers: Hadde vært moro å treffe deg og kameraten din. @ryc: jeg er 28. Blir mobba for alderen på hver fjerde side sånn ca. @Lakus: Du hadde mulighet til å bli med meg og Vrengtpolvott på kino for å spille God of War 3 men du forsov deg. Du kan skylde deg selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg er visst ikke en SO-er Ikke jeg heller, men da gjør du som meg. Fortsetter å poste, bare for å irritere. Til slutt MÅ jo noen orke å svare deg. Inb4 "du er bare et troll" etc Endret 3. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 @Shampoo: hvor mange ganger har du sovet hos meg da? 4? Hm. Det er vanskeligere å finne ut av enn man skulle tro. Fire eller fem, tenker jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Er ikkje nokon øvre aldersgrense for sleepovers. Eg er berre 21. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Tror alderen på folk her er 17-28. Vet ikke om noen som går over/under det Les forresten aftenposten i dag. I store blokkbokstaver på forsiden "Blir Nesodden det nye Manhattan?" Yeah yeah bitches, bare å arve dette huset og selge det for 100 milliarder om et par år Endret 3. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå