Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

En uke igjen før to ukers juleferie. Da satser jeg på å komme gjennom Xenoblade før julaften, men usikker på om det går iom jeg har spilt nesten 40 timer og er bare 1/3 gjennom spillet. Det er noe avhengighetsdannende med å grinde levels gjennom utforsking og sidequests i stedet for å repetere hundretalls kamper, så jeg ender opp med å bruke mye mer tid enn ellers uten progresjon i historien.

Ny jewtube. Kjenner det blir litt mainstream å hate på ny layout, men fy faen.

Jeg synes det er naturlig at man endrer på layouten på alle nettsider etter en viss tid; hvis man f.eks. ser på nettsider fra ti år siden så ser de designmessig umoderne ut i dag. Men enkelte sider synes jeg tar av og endrer layout så ofte at det blir mest til bryderi. Youtube og Facebook er typiske eksempler der jeg ofte blir sittende å finne ut av sidene på nytt flere ganger i året for å få brukt funksjoner jeg fant frem til uten problemer før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wish I was there. Men her i gården har vi spist biff /m bakt potet, rocculasalat og chillidressing, med en fir-pack med carlsberg attåt, så jeg skal så absolutt ikke klage.

Sleng med Arkham City eller Skyrim (ikke bestemt meg enda) i den miksen, og jeg kunne ikke hatt det bedre nå enn om dama hadde vært her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...