Spartapus Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 En uke igjen før to ukers juleferie. Da satser jeg på å komme gjennom Xenoblade før julaften, men usikker på om det går iom jeg har spilt nesten 40 timer og er bare 1/3 gjennom spillet. Det er noe avhengighetsdannende med å grinde levels gjennom utforsking og sidequests i stedet for å repetere hundretalls kamper, så jeg ender opp med å bruke mye mer tid enn ellers uten progresjon i historien. Ny jewtube. Kjenner det blir litt mainstream å hate på ny layout, men fy faen. Jeg synes det er naturlig at man endrer på layouten på alle nettsider etter en viss tid; hvis man f.eks. ser på nettsider fra ti år siden så ser de designmessig umoderne ut i dag. Men enkelte sider synes jeg tar av og endrer layout så ofte at det blir mest til bryderi. Youtube og Facebook er typiske eksempler der jeg ofte blir sittende å finne ut av sidene på nytt flere ganger i året for å få brukt funksjoner jeg fant frem til uten problemer før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Å måtte lete frem en kilde på noe som heter "den alminnelige culparegelen" er rimelig bedritent. Siden den er normbasert fant jeg ingenting jeg ville linker i en rettslæreeksamen, og endte opp med en litt svak besvarelse. Blæ. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Endelig ferdig med dagens arbeid, men det er masse igjen. Nå skal det bli godt med en kopp kakao. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Synes den nye YouTube-layouten er flotters, jeg. Likte aldri den gamle noe særlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har ikke sett den jeg. Vondt i ryggen av å ligge på sofaen har jeg derimot fått. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 YouTube sitt layout har blitt care for meg nå tror jeg. Så lenge jeg kan søke og finne en video er jeg pleased. Er det ikke det YouTube er for de aller fleste? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Mjoa, orker ikke poste noen kommentarer eller noe, er bare for å leite frem sanger. inb4 idioter kommer å klager på designet, selv om de aldri bruker noen funskjoner ^^ Endret 2. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 @Lakus: jeg er enig. Nå har jeg ikke sett den enda som sagt, men så lenge jeg kan søke er alt godt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er halvveis interessert i YouTube-community'et, faktisk. There, I said it. Camelo-con er i gang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Der skulle je ha vøri. Hvor mange er dere? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Wish I was there. Men her i gården har vi spist biff /m bakt potet, rocculasalat og chillidressing, med en fir-pack med carlsberg attåt, så jeg skal så absolutt ikke klage. Sleng med Arkham City eller Skyrim (ikke bestemt meg enda) i den miksen, og jeg kunne ikke hatt det bedre nå enn om dama hadde vært her. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vi er Shampoo, gal_ape og meg da, mamman. blir livecast etterpå med gavedryss, shampoo gir bort en 50cm tp kabel og en halv pepsi. Stay tuned! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ikke glem chilinøttene. Selve kremen. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er jeg den eneste som leser i denne tråden som ikke vet hvem noen her er IRL? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ikke helt, men de fleste her kjenner hverandre etter 2 år på innlegg.no. Er bare de gutta der som har blitt veldig godt kjent. Hot gay boys/old men group sex will do that to you. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg var aldri på innlegg.no. Hører jeg til her (eller har jeg i det hele tatt lov til å være her)? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vi lar høre fra oss etter neste årsmøte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Eg skal ikkje verte heilt purist heller. Men om du ikkje har sovet i stova mi, eller forsøkt å få det til å funke med økonomien/jobb/whatever, så er du ikkje eigentleg ein SO-er. >_> <_< Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vel de fleste er velkommen her vil nå jeg si . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå