Virke Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har deltatt på fem julekalendere online hvert år siden jeg fikk min første PC med internett. Har aldri vunnet en eneste karamell... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Nå skal jeg ikke ødelegge kosestunden her, men det er fakta at Shampis har et innrammet bilde av meg på PC-rommet sitt. Han lagde til og med ramma selv på sløyden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Wow, den ramma må være laget av kraftige saker som klarer å opprettholde et "vindu" med den allmektige AltF4. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Da var jeg bannet fra søppelforumet "freak.no" fram til 3. desember. Jeg fornærmet visst en moderator ved å si "boot camp" angående spørsmål om anbefalte programmer til Mac. Da blir jeg hengende litt mer her! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Da var jeg bannet fra søppelforumet "freak.no" fram til 3. desember. Jeg fornærmet visst en moderator ved å si "boot camp" angående spørsmål om anbefalte programmer til Mac. Da blir jeg hengende litt mer her! Er det rart? Trynefaktoren er avgjørende. 2004 reporting in btw. Endret 1. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Omfg, Cortado og noe eteleg er faen måten å ha pause på. Eg trur eg har drukket ei kanne kaffe så langt på jobb. Dagens kaffe er så sjukt god. Eg har eigentleg eit kvarter til med pause, men eg har spist, eg har drukket kaffe... Eg har eigentleg inkje å gjere på. >_> Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Julekalendere i dag Hvilke har man? Jeg har gjort for Tek.no nettverket og Komplett.no, noen som har noen flere? Serienytt.no Elkjop.no Gjerrigknarken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Det er også noen, slik som Platekompaniet og Lefdal, der du er med i trekningen bare ved å melde deg på for nyhetsbrev. Blæh, cdon har satt ned prisen på Saints Row The Third Platinum Pack med 200,- etter jeg bestilte. Sendte dem en mail nå, så får jeg se om jeg får det til nedsatt pris. Pluss i margen til cdon, de gikk med på det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Æhh. Litt usikker på om jeg skal beholde den ene innfatningen min (kjøpt to nye briller. Hurra) eller bytte den inn mot noe annet. Men da må jeg jo ned på butikken igjen i morgen. Stress. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Lakus, why u so lazy? Ellers har jeg på et eller annet vis klart å oppdrive en rosa skjorte (vel, piquet), så nå er jeg klar for "rosafest" i morgen. Yeah Ellers er det fysikkprøve i morgen, og pga vi har om ting jeg ikke lærte (Kinatur) og diverse så kommer jeg til å faile grasalt. Ikke gøy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Kinesisk fysikk. Forskjellig fra all annen fysikk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Alt er opp ned der, så må man ta det med i beregningen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Og mura inne. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Nei. Edit: http://open.spotify.com/track/7aghcqWLL9hGMIb0VFdbyD Thedoorsoutoffuckingnowhere Endret 1. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Nå skal jeg ikke ødelegge kosestunden her, men det er fakta at Shampis har et innrammet bilde av meg på PC-rommet sitt. Han lagde til og med ramma selv på sløyden. True story. Skulle tatt bilde av den hvis det ikke var for at jeg har det skikkelig travelt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg blir litt friskere bare av tanken. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Ny jewtube. Kjenner det blir litt mainstream å hate på ny layout, men fy faen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Da var Skyward Sword rundet. Har lyst til å kjøpe meg Skyrim nå, men tror heller jeg skal ønske det til jul. Så har mine brødre noe å kjøpe også Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Morgen. Dagen i dag bli vel tilbrakt ute (rydde opp i planker) og i kjelleren (rydde der også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå