Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Omg, jeg må lage middag i dag og i morgen. Egentlig skulle mamma lage i dag og jeg i morgen, men hun fant plutselig ut at jeg kunne lage i dag òg. Jeg vil ikke woke grønnsaker og lage chillimarinade. Det er så sliiitsomt. ._. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Selvfølgelig, men har du noen tips da til mat jeg kan lage? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Pizza pita? Det er? Hørtes godt ut i allefall. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Pizza pita! Hø!? Sier du Pizza pita? Jeg sier Pita pizza, men jeg vet ikke hva som er riktig da.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmmm tror det kommer på det samme hva man kaller det... Er et pita brød men pizza fyll oppå! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Pizza pita? Det er? Hørtes godt ut i allefall. Pizza ting oppå pita brød. Det er ganske godt. Edit: Too late. Nå har jeg spist to deler av en grillet gris og dø gris strimlet rundt den med dø potet oppå. Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ooo. Må sjekke om vi har det nødvendige nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Pizza pita? Det er? Hørtes godt ut i allefall. Pizza ting oppå pita brød. Det er ganske godt. Edit: Too late. Nå har jeg spist to deler av en grillet gris og dø gris strimlet rundt den med dø potet oppå. bacon pølse i lompe? Du hadde ikke noen døde tomater og oppå? Endret 21. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Pizza pita? Det er? Hørtes godt ut i allefall. Pizza ting oppå pita brød. Det er ganske godt. Edit: Too late. Nå har jeg spist to deler av en grillet gris og dø gris strimlet rundt den med dø potet oppå. bacon pølse i lompe? Du hadde ikke noen døde tomater og oppå? I brød. Og nei. nada tomatos. Nøtte du kan jo se om du har noen av ingridiense og ta de med til han. Så kan dere spise og kose dere etterpå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tør ikke om han har nøtte knekkere hjemme hos seg. Det er masse ødeleggelses våpen! tenk på alle vennene mine som må til livs hver jul da! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tør ikke om han har nøtte knekkere hjemme hos seg. Det er masse ødeleggelses våpen!tenk på alle vennene mine som må til livs hver jul da! Fegis Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det noe spesielt dere skal se på fjernsynet som går i kveld? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg tør ikke om han har nøtte knekkere hjemme hos seg. Det er masse ødeleggelses våpen!tenk på alle vennene mine som må til livs hver jul da! Huff nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha spist så mange nøtter i jula. <_< I kveld! Det er jo snart morgen. Endret 21. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det noe spesielt dere skal se på fjernsynet som går i kveld? Opptak Television rules the nation! http://open.spotify.com/track/37M8nuFfSrlKfTR0AAp7gK Jeg tør ikke om han har nøtte knekkere hjemme hos seg. Det er masse ødeleggelses våpen!tenk på alle vennene mine som må til livs hver jul da! Huff nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha spist så mange nøtter i jula. <_< Jeg fikk god samvittighet for å hate nøtter Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmm hater du meg? jaja da får jeg finne noe annet å gjøre da... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det tåler du Nøtte. Du er en hard nøtt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lurer på hvilken nøtt jeg helst vil være jeg... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Kokkosnøtte! Edit: Nøtte = https://www1.portalbank.no/4484/betaling/ku...n%C3%B8tte.aspx Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Nå har jeg vasket og ryddet siden kl 5 ... endelig tid for å støvsuge opp all dritten på gulvet - så er jeg ferdig Edit: lolffeilrofl Endret 21. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå