ShampooMacTavish Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Såeh Forslag til navnbytte for denne tråden, folkens? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Dine organer er vel godt bevart i sprit allerede før de trenger å ta dem ut av deg så du er nok drømmedonoren. Jeg har fått for meg en merkelig greie om at jeg skal være hel i graven. Nja, why not? Tror jeg helst ville unngått å ha dine organer i kroppen. Hjelpe fra å dø, humm, jaja. Er da flere ting enn bare leveren som kan doneres. Så du hadde heller havnet i grava? Suicidale fyr Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Tror jeg helst ville unngått å ha dine organer i kroppen. Hjelpe fra å dø, humm, jaja. Så du hadde heller havnet i grava? Grava havner jeg i uansett. Hvis jeg først skal dit vil jeg helst ikke ha Bundy i kroppen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Såeh Forslag til navnbytte for denne tråden, folkens? Tavernapuben. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Tror jeg helst ville unngått å ha dine organer i kroppen. Hjelpe fra å dø, humm, jaja. Så du hadde heller havnet i grava? Grava havner jeg i uansett. Hvis jeg først skal dit vil jeg helst ikke ha Bundy i kroppen ALLE vil ha Bundy i kroppen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Såeh Forslag til navnbytte for denne tråden, folkens? Hvorfor bytte navn da? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 På grunn av drama. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Å nei, Tony vil gifte seg med Sofie, men Sofie elsker jo Allan som igjen elsker Mick - ta ta taaa. Der har du det nye navnet. Mer dramatikk skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Endre navnet til "Bundys lekestue" Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Innlegg.no + Bundy. Jeg vil gjerne donere både organer og kropp til forskning/what ever. Er dau uansett. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Dine organer er vel godt bevart i sprit allerede før de trenger å ta dem ut av deg så du er nok drømmedonoren. Jeg har fått for meg en merkelig greie om at jeg skal være hel i graven. Nja, why not? Tror jeg helst ville unngått å ha dine organer i kroppen. Hjelpe fra å dø, humm, jaja. Er da flere ting enn bare leveren som kan doneres. Så du hadde heller havnet i grava? Suicidale fyr Eller bare jehovas vitne. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Å våkne klokken 13:37 gir meg alltid et lite smil om munnen. Skjedd meg én eller to ganger. Skjedd meg altfor mange ganger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Mitt beskjedne forslag: Lakusstova. Skjedd meg altfor mange ganger. There is no such thing. Why? How many leets is enough? All of them, thats how many. All of the leets. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Skulle ynskje eg hadde ei lampe til så eg kunne fått litt baklys på modellen. Ellers relativt nøgd, spesielt når ein tenkjer over forhalda dei er tatt i. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Skifte navn på tråden p.g.a drama? Jaha... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) @Lakusala: AltF4-palasset er jo mye bedre. All of them? Jeg husker fortsatt da jeg og Shampoo og Laland og Erik var det vel sto på Oslo S og applauderte da klokka var 13:37. Det var god stemning. Endret 30. november 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Kva slags drama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå