Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså jeg mente at jeg skulle spille Skyrim om ikke lenge. :wee:

Noen som ringte feil nå og jeg hørte ikke annet noe skurring. Høytaleren på mobilen min begynner å bli litt dårlig, så håper ikke resten av den velger og si takk for seg. Muligens ikke min telefon som skurret tror jeg, men er vel på tide å få seg en ny telefon.

WordFeud! har jeg aldri hørt om... :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg misunner ikke dere som må ha med NAV-lokalkontorene å gjøre; jeg får høre utrolig mye rart fra den kanten og kompetansen er svært varierende. Samtidig er jeg ikke uten sympati med konsulentene der, som må handskes med spørsmål arbeidsgiveren deres ikke kan ta seg til å lære dem opp i og må ta imot kjeft for problemer de ikke er i noen posisjon til å gjøre noe med.

At media retter kritikk mot NAV selv er i grunn meningsløst, for NAV har ingen problemer som ikke er skapt av regjeringen og ingen problemer som kan løses foruten gjennom regjeringen. Man kan bytte direktør så mye man vil, det hjelper lite så lenge det er et misforhold mellom pålagte oppgaver og ressurser til bemanning. Jeg må le når politikerne vedtar at NAV har en plikt til å behandle en sak innen en viss tid uten at det samtidig bevilges midler som gjør det realistisk.

Lenke til kommentar

Jeg misunner ikke dere som må ha med NAV-lokalkontorene å gjøre; jeg får høre utrolig mye rart fra den kanten og kompetansen er svært varierende. Samtidig er jeg ikke uten sympati med konsulentene der, som må handskes med spørsmål arbeidsgiveren deres ikke kan ta seg til å lære dem opp i og må ta imot kjeft for problemer de ikke er i noen posisjon til å gjøre noe med.

At media retter kritikk mot NAV selv er i grunn meningsløst, for NAV har ingen problemer som ikke er skapt av regjeringen og ingen problemer som kan løses foruten gjennom regjeringen. Man kan bytte direktør så mye man vil, det hjelper lite så lenge det er et misforhold mellom pålagte oppgaver og ressurser til bemanning. Jeg må le når politikerne vedtar at NAV har en plikt til å behandle en sak innen en viss tid uten at det samtidig bevilges midler som gjør det realistisk.

Eg har/hadde masse sympati for dei tilsette, og har gjort mitt beste for å vere fornuftig i mine interaksjoner med dei, eg forstår jo at det ikkje eigentleg er saksbehandlarene eg pratar med si feil. Men det har vore så slitsomt i det siste. Eg vart sjukemeldt for depresjon pga. alt stresset med NAV (som - til slutt - førte til meir stress med NAV). Dei siste tre-fire gongene eg har prata med NAV har det ført til at eg har grått trøsteslaust i telefonen. Ei av gongane vart eg skulda for å fake det for å få sympati. Sjølv om eg no seiar at eg berre vil ha pengane dei skulder meg sånn at eg har råd til busskort og mat til eg får den fyrste lønninga mi verker det som at det er gått sport i å gjere feil i saken min. Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...