Eplefe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nei, han prøvar å TA KLEMENTINEN MIN. Putta resten i munnen sånn at han ikkje fekk det. Hah! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Klem han i klementinen. Da slutter han å ta klementinen din. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 SKULLE BERRE HA EIN BÅT JESUS DÅ 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Klem han i klementinen. Da slutter han å ta klementinen din. Eg trur ikkje eg forstår kva du seier. SKULLE BERRE HA EIN BÅT JESUS DÅ Neste gong kan du skrelle din eiga klementin, ta ein båt, og så melder eg meg frivillig til å ete resten. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Warrior eller thief i Skyrim? Hvilken er sterkest og artigst å spille? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Klem han i klementinen. Da slutter han å ta klementinen din. Klem han i klementinen. Da slutter han å ta klementinen din. (Evt klementinene) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Du, Lakus, eg trur du burde oppsøkje lege om det verker naturleg å kalle dei klementinar. >_> Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 METAFORER, KVINNE!!! DO YOU KNOW THEM!???!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tollsatsen på smør blir senket, toppsaken hos nettavisen. Men så er det også rart å gå på butikken i Norge i 2011 og se at det ikke finnes smør. Sikringen har gått, jeg har ikke noen ting å gjøre i kveld Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 METAFORER, KVINNE!!! DO YOU KNOW THEM!???!!! Eg veit kva ein eufemisme er og. Ro ned modertrompetene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 SKULLE BERRE HA EIN BÅT JESUS DÅ Beklager, den modellen gikk ut av produksjon for 2000 år siden. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Warrior eller thief i Skyrim? Hvilken er sterkest og artigst å spille? Stealth gjer spelet litt meir interaktivt. Om du skal vere warrior så burde du ha litt restoration eller conjuration attåt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 SKULLE BERRE HA EIN BÅT JESUS DÅ Beklager, den modellen gikk ut av produksjon for 2000 år siden. Jeg lo faktisk! Noen som vet om butikker som selger belter uten beltespenner? Og som leverer faderlig fort? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tollsatsen på smør blir senket, toppsaken hos nettavisen. Men så er det også rart å gå på butikken i Norge i 2011 og se at det ikke finnes smør. Sikringen har gått, jeg har ikke noen ting å gjøre i kveld Var nettopp på butikken, og der hadde de masse smør. Tok en pakke smør, men gikk forbi klementinene som de også hadde masse av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg lo faktisk! Noen som vet om butikker som selger belter uten beltespenner? Og som leverer faderlig fort? Kor fort er fort? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva kaller man toget som går fra Holmlia til Oslo? ColorLine. HAHahaa Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Innen fredag? Skal du pynte deg til Camelo-con? Du vet vel at vi alle skal være nakne hele tiden? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ikke på veien bort til Camelo del Madre. Har hørt rykter om at vi skal innom en skole, dumt å gå naken der. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ja huff, du risikerer å motta en dose pisking med håndkle. >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå