Cloudemyx Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Aktivitet! Helt utrolig at det snart er jul. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Sitter og lurer på om jeg skal sprette en øl Ble drept på en boss på Skyward Sword fordi wii-moten ikke klarte å følge med. Utrolig frusterende. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg er på desperat leting etter et spill jeg synes er morsomt for tiden, prøvde til og med Skyrim.. Og ble rett og slett bare skuffet. Skjønner ikke hva det er alle elsker med spillet?! Tilbake til tetris og Monkey Island for meg, gitt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Hvordan det går ann ikke å elske Skyrim er nå det jeg ikke skjønner, men hver til sitt. Jeg spilte igjennom Monkey Island 2 her for en 2-3 uker siden. Spiller også Tetris på 3DS også for tiden, når jeg orker. Lenke til kommentar
Mariatheresa Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Noen her som har handlet på netthandelen.no ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Bestemor kjøpte TV der. Legit. Lenke til kommentar
Mariatheresa Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Ok =) Har handlet noen produkter der som jeg lurer på om noen har noe erfaring med ^^, Hvordan er kvaliteten, er det noe jeg børe vite med noen av disse produktene? Står veldig lite om de i annonsen. http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?auksjonsid=27636221 http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?auksjonsid=26827153 http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?auksjonsid=27625340 http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?auksjonsid=27153928 http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?auksjonsid=27610432 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Hvordan det går ann ikke å elske Skyrim er nå det jeg ikke skjønner, men hver til sitt. Ikke sant, men jeg tror det kommer til å bli mer kritikk av Skyrim etterhvert og. Det virker som alle disse spillene med store, åpne verdener får svært gode tilbakemeldinger i begynnelsen, for alle er så overveldet over alt de kan se og gjøre, men etterhvert som den første forelskelsen legger seg får man et kjøligere, mer teknisk perspektiv og begynner å se svakheter. Oblivion ble også rost opp i skyene, men i dag er det mange som kritiserer det pga. all copy/pastingen, det kronglete levelsystemet, enemy scaling og den lite fantasifulle settingen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg ser at Skyrim har sine små svakheter allerede, men det hindrer ikke meg i å elske spillet for det. Etterhvert som mer og mer blir endevendt i spillet, så kommer det frem ting som vil bli kritisert, helt klart. Jeg har sett flere vegger og deler av fjell/åser/steiner som jeg har kunnet se igjennom. På et sted så jeg en slags rosa "usynlig" vegg da jeg flyttet kameraet mens jeg gikk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Og for å svare for Slimda, så gir han dem avstøpninger av visse utstikkende kroppsdeler. Det er faktisk jeg som er modellen til noen av avstøpningene hos kondomeriet, men ikke si det til noen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Ser ut som Breiviken var utilregnelig gitt. Skal bli hyggelig å møte ham på Rimi om noen år. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Mulig jeg er naiv men jeg tror ikke han kommer til å slippe ut av et institutt/fengsel før han dør. Endret 29. november 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Saken hans må revurderes hvert tredje år eller noe sånt etter de årene han må tilbringe låst. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Om han slipper ut så skal det bety at han er bedømt frisk, OG ikke lengre en trussel for samfunnet. Det må jo i så fall være det beste utfallet. Jeg synes også at å erklere ham for utilregnelig er det beste utfallet, dog kan denne avgjørelsen komme til å benyttes som et utgangspunkt for å stemple en rekke meninger som galskap. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Ser ut som Breiviken var utilregnelig gitt. Skal bli hyggelig å møte ham på Rimi om noen år. Tror han handler på Rema 1000, så du slipper nok det. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Tollsatsen på smør blir senket, toppsaken hos nettavisen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Er du gal, med hans selvbilde er det kun den lokale slakteren som gjelder. Og han har jo gård til å dyrke grønnsaker selv, men tror han får et gjødslingsproblem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Zealuu prøvar å ta klementinen min! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Snakker vi i metaforer nå? o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå