Eplefe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hrm. Kanskje eg og skal slå meg på bakinga denne veka. Har berre to eksamener og jobb på torsdag, så eg har tysdag, onsdag og helga på å gjere KVA EG VIL. Fløtekarameller, heimelaga rundstykke, brød, kake ... cookies, kanskje? Kvite sjokoladecookies med cashew eller pistasj... Hm-hmhm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vil du ta imot adressen min Eplefe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ta min. Elgefaret 72c 1362, Hosle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er veldig kjekt, men med to eksamener trur eg ikkje eg har tida til å kome på besøk. De får heller kome hit, så skal eg heller bake for dykk. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg tenkte mer i de baner av å sende noe nedover, men å komme på besøk frister også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Og på vei hjem gikk jeg forbi en mildt sagt overstadig beruset mann som satt og slet med å komme seg opp. Han var skalla og hadde skinnjakke, så jeg fant det best å ikke hjelpe. Sikker på at det ikke var Steve Kean, Blackburn-manageren du så? Isåfall gjorde du rett i å ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Haha. Ja, skal ikke se bort i fra at det var han på vei hjem fra et beer-run en søndag ettermiddag. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Musikk før jeg legger meg etter å ha spist opp kveldsmaten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er ikkje lurt å sende ferske bakverk, dessverre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er ikke lurt å spille til klokka tre på natten når det er jobb/skole dagen etter heller, men det at vi er medlem på et nettforum som dette øker sjansene betraktelig for at nettopp det har skjedd med flere av oss allerede. Det var en lang setning, og nå kommer den neste som legger vekt på poenget mitt. Da håper jeg vi alle er inneforstått med hva slags dumhet vi sitter inne med her og er forberedte på å ta sjansen på ferskt bakverk i posten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Full mage, snus i leppa, kald cola i kjøleskapet, og Batman Arkham City. Satan! Litt som søndagsfrokosten min i dag. Bacon, (ferskt) hjemmelaget brød, juice, cappucino, hvitost, radio og avis. How can it be better Hmmm, I sense a distinct difference in the manner of class between these two individuals. I say, what ever could it be? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Kommer nok litt sent inn her, men men. Ville ikke kjøpt Beats headset. Lakus sitt alternativ er særdeles bra. Har hørt mye bra om disse http://www.lydogbilde.no/test/audio-technica-ath-m50 ellers tror jeg lyd & bilde har grei skuring på headset kvalitet. http://www.lydogbilde.no/archive/test/hodetelefoner-hodetelefoner?t_orderby=meta_value_num&t_meta_key=rate_total&t_order=DESC EDIT: Navn som AKG, Sennheiser, og AT skal være godt uansett. Endret 27. november 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Full mage, snus i leppa, kald cola i kjøleskapet, og Batman Arkham City. Satan! Litt som søndagsfrokosten min i dag. Bacon, (ferskt) hjemmelaget brød, juice, cappucino, hvitost, radio og avis. How can it be better Hmmm, I sense a distinct difference in the manner of class between these two individuals. I say, what ever could it be? Jeg er hvitt søppel med en forkjærlighet for dataspill, fryst pizza og kullsyreholdig væske. Sir Error Dumphrey of Routhledgebrough bor i en villa med 10 soverom, spiller Polo i helgene, og snakker nedlatende om alt og alle med en inntekt under 500K i året. Virker som en trivelig fyr, dog. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du glemte båten Villery. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Sjefen min er så sjukt morsom. Inga kjeft å få for å vere på Facebook i arbeidstida, berre ei lita facerape måndags morgon. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du glemte båten Villery. Ja selvfølgelig. Katamaranen må vel også nevnes. Det ryktes at den er drevet av barn i lenker. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ah, dere er bare sjalu fordi dere har rotet dere opp i en situasjon hvor dere ikke har nok penger. Blir nesten ille berørt på deres vegne, men la gå for denne gang. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Da var den indre skjermen på min to måneder gamle Galaxy S2 knust. Ikke lys engang. Blir nok 2-3k i reperasjon, men skal høre hva fatter greier å ordne på forsikringen... Jævlig kjip vending på en ellers ganske ålreit dag! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ah, dere er bare sjalu fordi dere har rotet dere opp i en situasjon hvor dere ikke har nok penger. Blir nesten ille berørt på deres vegne, men la gå for denne gang. Jolly good show, sir. You put those pesky pesants back in their place. Now let us go back inside for a hot cup of tea and some fresh biscuits. ^_^ Lenke til kommentar
momi Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Da var den indre skjermen på min to måneder gamle Galaxy S2 knust. Ikke lys engang. Blir nok 2-3k i reperasjon, men skal høre hva fatter greier å ordne på forsikringen... Jævlig kjip vending på en ellers ganske ålreit dag! Ser den. Har gått rundt med en knust htc i måneder nå. Har ikke råd til å kjøpe ny og har heller ikke råd til reperasjon. Heldigvis funker den. Så vidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå