Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer til å komme mange mods til Skyrim, og da er det mest sannsynlig bare de som har det på data som får spilt disse.

Dataen din kan du koble til tv, og 360 kontrolleren kan du koble (trådløst?) i dataen for så å legge forskjellige taster på tastaturet opp mot knappene på kontrolleren. Voila, Skyrim på falsk 360 med mer innhold! (Eller så kan du bare kjøpe et trådløst tastatur til en hundrings eller to!)

Lenke til kommentar

Det kommer til å komme mange mods til Skyrim, og da er det mest sannsynlig bare de som har det på data som får spilt disse.

Dataen din kan du koble til tv, og 360 kontrolleren kan du koble (trådløst?) i dataen for så å legge forskjellige taster på tastaturet opp mot knappene på kontrolleren. Voila, Skyrim på falsk 360 med mer innhold! (Eller så kan du bare kjøpe et trådløst tastatur til en hundrings eller to!)

Så mye jobb? Da kan jeg jo like gjerne stå opp når jeg først er oppe for å skru på PC'en.

Eventuelt gå for en kraftig laptop. Da slipper du også å bli kokt om natta av å ha tv'n på soverommet. Jeg hater å ha det varmt når jeg skal sove.

TV'en står ikke på om natta, så det er ikke noe problem.

Å sove uten dyne er forferdelig.

Jepp. Jeg må alltid ha ett eller annet over meg, om det så er et laken på de varmeste sommernettene.

Lenke til kommentar

Å sove uten dyne er forferdelig.

Enig! Men jeg misliker tykke dundyner også. Jeg sover med den tynneste dyna jeg kan finne gjennom alle årets sesonger, og selv om vinteren kan jeg synes det er for varmt.

TV'en står ikke på om natta, så det er ikke noe problem.

Det kan så være, men hvis tv'n har stått på en stund (merk, har ikke tv'n på soverommet) hos meg er det for varmt på rommet til at jeg kunne tenke meg å sove der. Det er perioden mens jeg prøver å sovne som er viktigst, etter at jeg har sovnet våkner jeg som oftest ikke av temperaturen. Nå vinterstid foretrekker jeg å ha vinduet åpent på soverommet i noen timer før jeg legger meg, om sommeren er det knapt nok å ha vinduet åpent hele dagen. Liker å ha det kaldt på soverommet, rundt 15 grader er fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...