Lakus Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Kalorier kan trenes bort. Regn i kilo. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Kilo er så lite. Regn i tonn! Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Noen som kan anbefale meg et godt headset (ikke plugger)? Må se noenlunde stylish ut, ikke lekke for mye lyd, passe til pop/rock og ha en prislapp på 800-1800 (ca) Edit: Kan "importere" fra amerika hvis det er mye billigere der Edit2: http://open.spotify.com/track/2nXcCQw05PYuymYoa9WIuQ er evig tøff. Albumet i sin helhet forsåvidt Endret 27. november 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg er i dåpen til min nevø. Og jeg kan ikke huske å ha sett snø i august noen gang. Ser de pusher Beats by Dr. Dre over alt, sjekka de? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) De er veldig bassfokuserte så vidt jeg vet Edit: Funfact, Lakus har penisstørrelsen sin i signaturen. Creepy Endret 27. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Noen som kan anbefale meg et godt headset (ikke plugger)? Må se noenlunde stylish ut, ikke lekke for mye lyd, passe til pop/rock og ha en prislapp på 800-1800 (ca) Beyerdynamic DT 770 Pro, 80ohm. Det er nok blant et av de kjøpene jeg er mest fornøyd med evarr. Koster 1300kr sånn cirkulinos. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Når man ser på film eller spiller med headset, så er det vel ikke noe poeng med noe annet enn stereo heller? Forøvrig forstår jeg aldri hysteriet rundt støydemping. Er man hjemme så er det somregel stille. Er man ute, har i alle fall jeg ikke noe imot å være istand til å høre lyder rundt meg (stopplyder på kollektivtransport etc). http://open.spotify.com/track/2nXcCQw05PYuymYoa9WIuQ er evig tøff. Det har du faktisk helt rett i. Endret 27. november 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg kjøpte meg nylig et headset med surround som visstnok skulle være blant de bedre for gaming. Jeg gikk tilbake til overnevnte headset etter bare noen timer. Med gode lyddrivere på PC´en får du mer enn nok surroundeffekt ut av et stereo-headset. For ikke å snakke om at lydkvaliteten - det viktigste - er mye bedre. I Battlefield 3 på konsoll bruker jeg heller det Beyerdynamic headsettet mitt + Xbox mic under der igjen enn surroundheadsettet med inkludert mic. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hvem bruker headset hjemme? :\ Høyttalere er hundre ganger deiligere Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hvis du bor vegg-i-vegg med naboer eller hybelkompiser så er det kjekt med headset. Fikk lyst til å kjøpe meg disse nå, men det må vente til en gang jeg har penger selvsagt. Endret 27. november 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Pfft, hvem her er det som -ikke- bor i enebolig liksom Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Alene også, forøvrig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hvem bruker headset hjemme? :\ Høyttalere er hundre ganger deiligere Lyden blir mer intens og "på kroppen" i headset Skyrim f.eks. Ekstase. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Foretrekker egentlig headset selv, det blir en helt annen type lyd og stemning. Søtten ta, fikk kontakt med ei søt jente på Sukker i går, ikke fått noe svar i dag og hun har lest meldingen min for flere timer siden Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Er det ikke lettere å komme i kontakt med folk ute enn på datingtjenester? Blir så mye avstand liksom Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Not sure if pun or not Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Serious Black Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Er det ikke lettere å komme i kontakt med folk ute enn på datingtjenester? Blir så mye avstand liksom Nei, jeg tør ikke prate med jenter ute. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Fair enough Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Nettopp. Ikke alle er som sjekkeartisten Errora Black veit du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå