Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I am nuts!!! Hva skal man si da. Legen min sier at alt i kroppen min funker som det skal ihvertfall. Psykologene mine har en tendens til å hoppe ut av viduer i høye gus eller begå selvmord på andre måter. "I cant take it anymore wæææææÆÆ!!!!" Er en ofte sagt settning av dem. Men jeg føler meg ganske så bra. Jeg er da ene hærsker over stort sett hele europa. Jeg er den som avgjorde 2 verdens krig og dette har jeg gjort flere ganger faktisk! Det hender seg at jeg taper en gang i blandt men det går fort over! Ellers så har jeg bygd flere byer Jeg har sprunget rundt i afrika med malaria, utkjempet kamper i afrika, Vært millionær opp til flere ganger.

Til vanlig så jobber jeg som kokk og hjelper alt og alle med matlaging noe som er min store lidenskap her i verden.

Men alt i alt vil jeg si at jeg har det strålende!

Lenke til kommentar
Heisann ny kommer. Velkommen skal du være til mitt rike!

 

*ahem* vårt rike!

 

Okay darling... Vårt rike da :)

 

Til vanlig så jobber jeg som kokk og hjelper alt og alle med matlaging noe som er min store lidenskap her i verden.

Men alt i alt vil jeg si at jeg har det strålende!

 

 

Hei på deg :) Du jeg er hjemme alene i kveld og trenger middag. Lyst til å komme?

Lenke til kommentar
Hei på deg :) Du jeg er hjemme alene i kveld og trenger middag. Lyst til å komme?

'

Hmmm er det trygt å møte fremmede på nettet?

Hør hørt om flere som har blitt bortført og slikt.

 

Jeg bortføre? Nei... Skal bare lenke deg fast til kjøkkenet mitt jeg :p

 

Hmmm har du en hammer eller nøtteknekker hjemme da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...