Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg avinstallerer den nye Windows Live Messenger. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg avinstalerer allt som heter noe med Windows. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg avinstallerer den nye Windows Live Messenger. Hehe, tror ikke du er den første. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg avinstallerer den nye Windows Live Messenger. Hehe, tror ikke du er den første. Du var ny. Post mer i denne tråden! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hey hey! Nytt menneske i tråden og på forumet. Alle sier hei til BFG9K - Hei, BFG9K! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hey hey! Nytt menneske i tråden og på forumet. Alle sier hei til BFG9K - Hei, BFG9K! Hei BFG9K! Hvordan går det med deg da?? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hey hey! Nytt menneske i tråden og på forumet. Alle sier hei til BFG9K - Hei, BFG9K! Hei BFG9K! Hvordan går det med deg da?? Jo, takk. Bare fryd og gammen her i gården. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hey hey! Nytt menneske i tråden og på forumet. Alle sier hei til BFG9K - Hei, BFG9K! Hei BFG9K! Hvordan går det med deg da?? Hei. Quote me! Edit: Hvem har ratet han? Det er kanskje litt tidlig? Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hei du gode nye mann Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heisann ny kommer. Velkommen skal du være til mitt rike! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heisann ny kommer. Velkommen skal du være til mitt rike! *ahem* vårt rike! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 I am nuts!!! Hva skal man si da. Legen min sier at alt i kroppen min funker som det skal ihvertfall. Psykologene mine har en tendens til å hoppe ut av viduer i høye gus eller begå selvmord på andre måter. "I cant take it anymore wæææææÆÆ!!!!" Er en ofte sagt settning av dem. Men jeg føler meg ganske så bra. Jeg er da ene hærsker over stort sett hele europa. Jeg er den som avgjorde 2 verdens krig og dette har jeg gjort flere ganger faktisk! Det hender seg at jeg taper en gang i blandt men det går fort over! Ellers så har jeg bygd flere byer Jeg har sprunget rundt i afrika med malaria, utkjempet kamper i afrika, Vært millionær opp til flere ganger. Til vanlig så jobber jeg som kokk og hjelper alt og alle med matlaging noe som er min store lidenskap her i verden. Men alt i alt vil jeg si at jeg har det strålende! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Velkommen BFG9K er du helt ny eller en flyktning slik som resten av oss? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heisann ny kommer. Velkommen skal du være til mitt rike! *ahem* vårt rike! Okay darling... Vårt rike da Til vanlig så jobber jeg som kokk og hjelper alt og alle med matlaging noe som er min store lidenskap her i verden.Men alt i alt vil jeg si at jeg har det strålende! Hei på deg Du jeg er hjemme alene i kveld og trenger middag. Lyst til å komme? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) PØLSE TIME! Edit: Noen andre som vil ha en bit av pølsa mi? Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Velkommen BFG9K er du helt ny eller en flyktning slik som resten av oss? Jeg er en flyktning som alle dere andre. Gikk over til dere da jeg så hva navnet Edda Media kom fram til, huff.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei på deg Du jeg er hjemme alene i kveld og trenger middag. Lyst til å komme? ' Hmmm er det trygt å møte fremmede på nettet? Hør hørt om flere som har blitt bortført og slikt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei på deg Du jeg er hjemme alene i kveld og trenger middag. Lyst til å komme? ' Hmmm er det trygt å møte fremmede på nettet? Hør hørt om flere som har blitt bortført og slikt. Jeg bortføre? Nei... Skal bare lenke deg fast til kjøkkenet mitt jeg Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei på deg Du jeg er hjemme alene i kveld og trenger middag. Lyst til å komme? ' Hmmm er det trygt å møte fremmede på nettet? Hør hørt om flere som har blitt bortført og slikt. Jeg bortføre? Nei... Skal bare lenke deg fast til kjøkkenet mitt jeg Hmmm har du en hammer eller nøtteknekker hjemme da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå