AltF4 Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Den som sover synder ikke! Selv brøt jeg ned den veggen over telefonen, jeg regnet med at hun ikke ville høre noen ting så jeg lot det stå til. Hun hørte det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Dritbra. Trur ikkje Zealuu har gjort det. Dog, han nektar å sette seg ned for å tisse når vi er hos bestevenninna mi, så det høyres ut som om han har med seg høytrykksspylar. Så der er det ikkje mange vegger igjen. Venter berre på at typen hennar skal sette seg på fjeset til Zealuu og prompe laus. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Vår vegg ble revet da jeg satt i senga hennes med en laptop på fanget, og bare lot det stå til som om jeg var helt alene på mitt eget rom (En seng og en laptop, og jeg er helt borte fra omverdenen tydeligvis). Vi ble begge litt sjokkert i ett par sekunder, før latteren tok over. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Wait. Hun poppa kvisene mine sist helg. Det gjorde faen så vondt. Og ikke ble det noe bedre heller. Jeg vil gå så langt som å si at jeg gikk fra og være kvisefri til griseri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 De har tredd inn i ein ny periode av forholdet deira! Kjærleik! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Det var ikke helt kvise-poppende kjærlighet jeg skrev meg opp for, men. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Det er ein fin ting. Det tyder at dei er glad i kvarandre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Eww, poppe kviser på andre er det værste jeg kan tenke meg Grøss Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Synes egentlig kvisepopping er mye greiere enn promping. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Men det et faen så vondt, blir bare verre, og når jeg sier det gjør vondt, nei da er jeg ei pyse. Foretrekker fisinga da ja. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Kvisepopping gjør man med en kniv. Liker heller at kjæresten min roter til håret mitt istedet for det syntes jeg av en eller annen grunn er godt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Du popper kviser med.. kniv..? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Noen ganger ja, funker fint syntes jeg . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Eg får ikkje lov til å gjere det med kniv på Zealuu. Pyse. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Syns heller Zealuu er modig for å tørre å si i mot en dame med kniv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 KNIV? Har aldri vore foreslått eingong. Men dei har visst spesielle nålar for det. Ikkje at det er så mykje betre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Eg er ikkje farleg, sjølv om eg har kniv. Eg er nesten aldri i dårleg humør når eg får vilja mi. >_> Edit: LØGN! Eg foreslo at eg kunne bruke skalpellen for å snitte opp den som lagde krater på ryggen din! Og du truga med VALD når eg ikkje ville gje meg. :c Endret 27. november 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Så, hvor mange her er det som har julestemningen inne, nå som det er første advent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå