Spartapus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Facebook-kontoen min ble plutselig sperret. Tok kontakt med support og fikk vite at det var fordi jeg ikke hadde skrevet fødselsdatoen min på personlig informasjon. Falskt navn og manglende fødselsdato er visst grunnlag for å bli sperret, men jeg stusser over hvorfor det er så viktig for FB at denne informasjonen er korrekt, så lenge mine venner kjenner meg igjen. Må innrømme at jeg blir litt skeptisk til FB av det her. Uansett, de ba om fullt navn og fødselsdato, så nå sitter jeg bare og venter på reaktivering. Både IRC, MSN og mobil har falt litt ut av bruk i vennekretsen min etter FB kom, så jeg er ganske avskåret fra alt som skjer inntil videre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Genital triangle. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kos deg med Batman: AC. I know I did! So far so good i hvertfall. Mark Hamill Nå er det taco- og fotball-pause. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En fotball-pause på 4 minutter, ettersom jeg tydeligvis våknet med en hjerneskade i dag. Trodde plutselig England lå en time foran Norge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kos deg med Batman: AC. I know I did! So far so good i hvertfall. Mark Hamill Jepp, gjør en meget sterk rolle i AC også, og jeg syns Batman er litt mer interessert denne gangen i tillegg. Kommet langt? Hva tycks om ringelyden? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ringelyden var forstyrrende og pirrende. Alt på samme tid. Har ikke kommet så langt: På vei mot museet for å prøve å finne Pingu og Mr. Freeze. Ikke mye til spoiler, men bedre føre var. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Da er jeg tilbake fra byen. Måtte venten en hel time etter at frøkna måtte dra fordi pappa hadde glemt mobilen sin i byen. Taxisjåføren som hadde mobilen sa "er der om 5 min", men kom 55 min senere istedenfor Hvis jeg legger fra meg mobilen min må jeg finne den selv. Hvis pappa gjør det må jeg også gjøre det. Yay På den positive siden fikk jeg kjøpt julegaver, og det var happy fun time resten av tiden Endret 26. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bare pass deg for friend zone, Error. Ser ut som du er på god vei dit. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Dette spillet trenger en oppfølger allerede: http://open.spotify.com/track/6BnhbgdCPfKsxVkkYGzD23 Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Bare pass deg for friend zone, Error. Ser ut som du er på god vei dit. Hvorfor? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ikke vet jeg hva han mener, men tipper det er fordi du shopper med henne, noe som jeg tror anses som en venninne-greie. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Humm, kanskje. Er ikke så god på alle disse uskrevne reglene og normene. Sant å si var det jeg som foreslo shopping. Tror nå uansett jeg har gjort det rimelig klart at jeg ikke er interessert i friend-zone Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Om du ikkje har stukket han inn bakveien er det framleis mogleg å hamne i friendzone. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prøver du å si at den sikreste måten å få seg dame på er å ta henne i nummer 2? er det veien til hennes hjerte på en måte? 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tror nå uansett jeg har gjort det rimelig klart at jeg ikke er interessert i friend-zone Du mener hennes sosiale kvaliteter er så uinteressante at du ikke er interessert i et vennskap med henne? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Han fant sikkert ut at hun blir sjøsjuk av å kjøre båt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Om du ikkje har stukket han inn bakveien er det framleis mogleg å hamne i friendzone. Veien til ... gjennom toeren ... ok STICKITINTHEPOOPER Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prøver du å si at den sikreste måten å få seg dame på er å ta henne i nummer 2? er det veien til hennes hjerte på en måte? Veien til ... gjennom toeren ... ok STICKITINTHEPOOPER Det har noko med intimsonar å gjere. Litt som å prompe i nærleiken av kvarandre. Eller å poppe kvisene til kvarandre. Sånne ting. Det er om å gjere å vere litt nærare til den eine spesielle enn du er til kven som helst, og la oss no vere ærleg, dei fleste er ikkje kritiske til kven dei sprer beina/legg seg mellem beina på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Da må jeg være virkelig ille ettersom tilsynelatende ingen vil spre dem for meg. Det er klart det er viktig men man kan jo ikke begynne med sånt før man vet at man kan, altså når man har fått det bekreftet fra den andre at man er innenfor "sonen". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Zealuu safa med å dutch oven-e meg når han sov. Plutselig berre lot han det stå til og DRO DYNA OVER HOVUDET MITT. Trur ikkje vi hadde vore saman i eit halvt år ein gong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå