Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Facebook-kontoen min ble plutselig sperret. Tok kontakt med support og fikk vite at det var fordi jeg ikke hadde skrevet fødselsdatoen min på personlig informasjon. Falskt navn og manglende fødselsdato er visst grunnlag for å bli sperret, men jeg stusser over hvorfor det er så viktig for FB at denne informasjonen er korrekt, så lenge mine venner kjenner meg igjen. Må innrømme at jeg blir litt skeptisk til FB av det her.

Uansett, de ba om fullt navn og fødselsdato, så nå sitter jeg bare og venter på reaktivering. Både IRC, MSN og mobil har falt litt ut av bruk i vennekretsen min etter FB kom, så jeg er ganske avskåret fra alt som skjer inntil videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er jeg tilbake fra byen. Måtte venten en hel time etter at frøkna måtte dra fordi pappa hadde glemt mobilen sin i byen. Taxisjåføren som hadde mobilen sa "er der om 5 min", men kom 55 min senere istedenfor

Hvis jeg legger fra meg mobilen min må jeg finne den selv. Hvis pappa gjør det må jeg også gjøre det. Yay

På den positive siden fikk jeg kjøpt julegaver, og det var happy fun time resten av tiden

Endret av Error
Lenke til kommentar

Prøver du å si at den sikreste måten å få seg dame på er å ta henne i nummer 2? er det veien til hennes hjerte på en måte?

Veien til ... gjennom toeren ... ok

STICKITINTHEPOOPER

Det har noko med intimsonar å gjere. Litt som å prompe i nærleiken av kvarandre. Eller å poppe kvisene til kvarandre. Sånne ting. Det er om å gjere å vere litt nærare til den eine spesielle enn du er til kven som helst, og la oss no vere ærleg, dei fleste er ikkje kritiske til kven dei sprer beina/legg seg mellem beina på.
Lenke til kommentar

Da må jeg være virkelig ille ettersom tilsynelatende ingen vil spre dem for meg.

Det er klart det er viktig men man kan jo ikke begynne med sånt før man vet at man kan, altså når man har fått det bekreftet fra den andre at man er innenfor "sonen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...