Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har G19. Et veldig behagelig tastatur. Eneste dumme er at jeg ikke får tastene til å lyse lenger. Var veldig greit når jeg spilte i et mørkt rom og de lyste.

Har det fra før, og elsker det. Men etter at jeg bestemte meg for å gå helt kirurg på det har det ikke vært det samme.

Så om noen har lyst på et fungerende Logitech G19-tastatur med en sliten Ctrl-knapp, et par ødelagt makro-knapper og med en god del dritt imellom knappene er det bare å si ifra.

Lenke til kommentar

:hmm:

Få høre din opprinnelige idé da?

Nei, jeg har standarder. Og nå har all inspirasjonen falt ut av ballongen :(

Jeg har G19. Et veldig behagelig tastatur. Eneste dumme er at jeg ikke får tastene til å lyse lenger. Var veldig greit når jeg spilte i et mørkt rom og de lyste.

Jeg har G15, og jeg er ikke veldig fornøyd. Bråker litt mye når jeg skriver på det, jeg får aldri god kontakt med Shift-tastene og bommer som regel alltid på stor forbokstav og de makrotastene var fine i fem minutter, så prøvde jeg dem og fant ut at de er plassert på en slik måte at de i praksis er ubrukelige i spill som krever litt hastighet. Å sleppe WASD i TF 2 for eksempel, er det samme som å skrive /kill i console.

Å klage over at norske butikkar har byrja å ta nytte av Black Friday Deals er litt som å klage over at du vant i lotto og ikkje veit kva du skal bruke pengane på.

Poenget er vel kanskje at det vitner om overprising i utgangspunktet når det ene salget avløser det andre. Og at amerikansk kultur sprer seg mer og mer i Norge.

Fikk mitt nye headsett i dag, og for 600 spenn må jeg si jeg er foreløpig overlykkelig. Veldig god og tydelig lyd, ikke for mørk og litt spiss. Mikrofonen ser ut til å gi veldig klar lyd, men har ikke fått prøvd den på Skype enda.

Lenke til kommentar

"Overprising" er da ikke noe nytt.Det er bare å se på hvilket som helst produkt det og du finner det alltid billigere. Selv klarer jeg ikke fatte hvorfor folk kjøper Apple produkter fra noen andre enn Apple selv f.eks. Det koster alltid mer og mer jo lenger bort fra produsenten du kommer. Og til og med Apple er jo kjent for å ta seg godt betalt for produktene sine, så det er alltid "overpriset".

Lenke til kommentar

"Overprising" er da ikke noe nytt.Det er bare å se på hvilket som helst produkt det og du finner det alltid billigere. Selv klarer jeg ikke fatte hvorfor folk kjøper Apple produkter fra noen andre enn Apple selv f.eks. Det koster alltid mer og mer jo lenger bort fra produsenten du kommer. Og til og med Apple er jo kjent for å ta seg godt betalt for produktene sine, så det er alltid "overpriset".

Ja, jeg vil alltid finne det billigere, men det er jo fortsatt dyrere enn det trenger å være i utgangspunktet. Norge er et høykostland, og ting koster mye her i landet. Så vant er vi faktisk til å ha penger at butikker som Clas Ohlson setter opp prisen på enkelte av sine varer, fordi folk gidder ikke handle billige ting da man tror pris automatisk går på kvalitet. Apple er vel kanskje verdens mest overprisede selskap, i hvert fall innenfor sitt marked.

Da får jeg heller laste ned stønningen din, og spille den av på kassett hver kveld før jeg legger meg.

Med det sagt, så er jeg veldig glad for å kunne meddele at Batman: Arkham City installeres æss vi spiik.

Ah, så det er stønning du vil ha?

Kos deg med Batman: AC. I know I did!

Fikk mitt nye headsett i dag, og for 600 spenn må jeg si jeg er foreløpig overlykkelig. Veldig god og tydelig lyd, ikke for mørk og litt spiss. Mikrofonen ser ut til å gi veldig klar lyd, men har ikke fått prøvd den på Skype enda.

Hvilken er det du har kjøpt?

Hah, ja det kunne jeg jo godt ha skrevet :pRazer Charcharias. 600 spenn på mpx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...