Error Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 I hvert fall det med vinduet! Awwww yeeeeaaah! Det Error ikke har et råd for, det finnes ikke i denne verden 1. Gå inn i en mobilsjappe 2. Kjøp første smarttelefon du ser 3. ??? 4. Du har nå en mobiltelefon som er langt bedre og som har mange flere funksjoner enn du noen kommer til å trenge. Profit! Problem bro? Ellers vet jeg ikke hva som skjer med hjernen min, men jeg hører på nå Flo Rida, LMFAO og David Guetta og -liker det-. Dagen jeg går over på Bieber håper jeg noen av dere tar ansvaret for å sparke meg i ballene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Don't worry, i will. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 1. Gå inn i en mobilsjappe 2. Kjøp første smarttelefon du ser 3. ??? 4. Du har nå en mobiltelefon som er langt bedre og som har mange flere funksjoner enn du noen kommer til å trenge. Profit! Nå mens jeg har deg her: Yay or nay? Låta heter Queen dot kong, men Spotify har av en eller merkelig grunn drit seg ut på navngivingen av denne låta. Må ha nytt headset med mikrofon til PC. Forslag folkens? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hent fram dovakhiinen i deg og brøl ut budskapet Mikrofon er overrated Edit: Angående sangen så er det ikke umiddelbar elsk, men må kanskje gi den et par gjennomspillinger Ellers dukket følgende sitat opp i hodet i dag (av en eller annen grunn): "Bedre med ei på potte enn to på åtte" 10 points to griffindor hvis noen vet hvem som sa det Endret 23. november 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Plutselig gir Windows meg 7 FPS i Minecraft og OSX over 40. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 @Errora Black: Var egentlig ment til Gormerita som liker så mye rar musikk, men helt greit at du svarer Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Du quotet meg :\ Var forresten teletubbiekid som informerte SO om sine preferanser når det kommer til samleiepartnere, en gang i tiden. Snape is pleased Endret 23. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Ja, du vet at dama di muligens er litt ung når du må lage flylyder for å få en blowjob. (Her kommer flyet!( Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Du quotet meg :\ Var forresten teletubbiekid som informerte SO om sine preferanser når det kommer til samleiepartnere, en gang i tiden. Snape is pleased Ja, det var jeg faktisk ikke klar over før du svarte. Beklager det inntrufne om du skulle føle deg støtt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Woot woot, spurte frøken hard to get om hun ville bli med ut i helgen og bedrive litt juleshopping. Hadde egentlig forventet et nei siden det meste har ranket litt de siste ukene, men gjett hva jeg fikk til svar Gleder meg til lørdag :D Endret 23. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Woot woot, spurte frøken hard to get om hun ville bli med ut i helgen og bedrive litt juleshopping. Hadde egentlig forventet et nei siden det meste har ranket litt de siste ukene, men gjett hva jeg fikk til svar Gleder meg til lørdag :D Fikk du "nei" til svar? Fest med gutta på lørdag? HOHO Endret 23. november 2011 av ryc Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Yep, kjempepølsefest Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Neida, jeg bare spøker. Du får ha lykke til! Noen andre planer med frøkenen enn å sløse bort mye penger på gaver? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Grattis med lappen, ryc. Selv har jeg bedrevet dagen med å tatt mine første skritt i Skyrim. Glad jeg ikke har mye sosialt å ta knekken på her borte, for dette spillet kommer jeg til å sitte en god stund med. Og så Batman Arkham City på fredagen da. So much awesome. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hugs på å tweake/modde Skyrim om du har det på PC! Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Neida, jeg bare spøker. Du får ha lykke til! Noen andre planer med frøkenen enn å sløse bort mye penger på gaver? diverse gaver, kjøpe noe klær, ta en tur innom Tim Wendelboe (har ærend der uansett) og sjekke om jeg finner en god parfyme. Sløsing av penger alt sammen med andre ord. Så, nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Masse penger. Fort. Hvordan. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hugs på å tweake/modde Skyrim om du har det på PC! Noen du vil anbefale? Har ikke PC til bedre graphics mod. Masse penger. Fort. Hvordan. Selg crack eller kropp. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Nå mens jeg har deg her: Yay or nay? Låta heter Queen dot kong, men Spotify har av en eller merkelig grunn drit seg ut på navngivingen av denne låta. Må ha nytt headset med mikrofon til PC. Forslag folkens? Vel, jeg hørte den første gangen og, men var ikke helt sikker Sånn passe yay. Liker sær rap av denne typen generelt sett. Jeg har muligens hørt littegrann på the Dø, før, men trenger no ny musikk så dette passer bra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Hugs på å tweake/modde Skyrim om du har det på PC! Har det til pc ja. Skal sjekke det nærmere. Fant noen her som så interessante ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå