Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

I hvert fall det med vinduet!

Awwww yeeeeaaah! Det Error ikke har et råd for, det finnes ikke i denne verden

1. Gå inn i en mobilsjappe

2. Kjøp første smarttelefon du ser

3. ???

4. Du har nå en mobiltelefon som er langt bedre og som har mange flere funksjoner enn du noen kommer til å trenge. Profit!

Problem bro?

Ellers vet jeg ikke hva som skjer med hjernen min, men jeg hører på nå Flo Rida, LMFAO og David Guetta og -liker det-. Dagen jeg går over på Bieber håper jeg noen av dere tar ansvaret for å sparke meg i ballene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Gå inn i en mobilsjappe

2. Kjøp første smarttelefon du ser

3. ???

4. Du har nå en mobiltelefon som er langt bedre og som har mange flere funksjoner enn du noen kommer til å trenge. Profit!

Nå mens jeg har deg her: Yay or nay? Låta heter Queen dot kong, men Spotify har av en eller merkelig grunn drit seg ut på navngivingen av denne låta.

Må ha nytt headset med mikrofon til PC. Forslag folkens?

Lenke til kommentar

Hent fram dovakhiinen i deg og brøl ut budskapet

Mikrofon er overrated

Edit: Angående sangen så er det ikke umiddelbar elsk, men må kanskje gi den et par gjennomspillinger

Ellers dukket følgende sitat opp i hodet i dag (av en eller annen grunn): "Bedre med ei på potte enn to på åtte"

10 points to griffindor hvis noen vet hvem som sa det

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woot woot, spurte frøken hard to get om hun ville bli med ut i helgen og bedrive litt juleshopping. Hadde egentlig forventet et nei siden det meste har ranket litt de siste ukene, men gjett hva jeg fikk til svar :w00t:

Gleder meg til lørdag :D :D

Fikk du "nei" til svar? Fest med gutta på lørdag? HOHO

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Neida, jeg bare spøker. Du får ha lykke til! Noen andre planer med frøkenen enn å sløse bort mye penger på gaver?

diverse gaver, kjøpe noe klær, ta en tur innom Tim Wendelboe (har ærend der uansett) og sjekke om jeg finner en god parfyme.

Sløsing av penger alt sammen med andre ord. Så, nei.

Lenke til kommentar

Nå mens jeg har deg her: Yay or nay? Låta heter Queen dot kong, men Spotify har av en eller merkelig grunn drit seg ut på navngivingen av denne låta.

Må ha nytt headset med mikrofon til PC. Forslag folkens?

Vel, jeg hørte den første gangen og, men var ikke helt sikker :p Sånn passe yay. Liker sær rap av denne typen generelt sett. Jeg har muligens hørt littegrann på the Dø, før, men trenger no ny musikk så dette passer bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...