Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Selv var jeg hip og hadde 3310.

Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Det var liksom så mye lettere før da alle hadde Nokia 3210.

Bruker LG Optimus 2x selv nå. Med Custom ROM, er det en kraftplugg av et beist, uten problemer.

Er det nå jeg skal skryte av mine 2 samsung galaxy SII ?

Ja, den ene er fucked etter jeg løp ut i elva å redda han karen fra bilvraket..

Forsikringa dekker ikke vannskader u know. Måtte jo dra jævelen fra vraket også OVER elva til land, før han våknet opp.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Spartapus. >_>

Om du er her. Når kan eg vente sjukepengene mine utbetalt? Eg var sjukemeldt frå 31. oktober til 18. november, og utbetalingsdatoen er i dag, men eg finn ingenting som seier om det er inneværane måned eller om eg må vente til desember eller what. Eg kan jo kanskje berre gå bort og sjekke kontoen min etter klokka tolv og få svar, men hei, internett er jo her. >_>

Lenke til kommentar

Det har vel ikke jeg peiling på. :tease: Jeg jobber med folk som skal ha uførepensjon fra utlandet.

:p

Viste seg å vere eit non-issue uansett, fordi eg har tydelegvis ikkje rett på sjukepengar sida eg ikkje kan vise til inntektstap fordi eg ikkje skulle byrje å få dagpengar før den 4., som var 5 dagar inn i sjukemeldingen min, men så hadde eg ikkje rett på dagpengar heller, fordi eg var sjukemeldt, ergo - ikkje reell arbeidssøkar. Eg trur eg er tom. Eg klarar ikkje endå ein klage, endå ein telefonsamtale, endå ein legetime. No tykkjer eg at pappa kan komme og hente meg, eg skal på kontoret deira, og om ikkje det ordner seg, innom ei avis eller to.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Ja, som sagt jeg anbefaler ikke NAV. Det er altfor mye som skal gjøres av altfor få mennesker, så den individuelle oppfølgingen av brukerne er minimal og det gjøres mange feil.

Å få noe fra NAV kan kreve både energi og kunnskap hvis man ikke har en sak som passer inn i rullebåndsproduksjonen. Flere av mine egne brukere, som er så uføre at de ikke er i stand til å f.eks. fylle ut papirer, har oppnevnt en verge som skjøtter saken på deres vegne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...