Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Selv var jeg hip og hadde 3310. Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Det var liksom så mye lettere før da alle hadde Nokia 3210. Bruker LG Optimus 2x selv nå. Med Custom ROM, er det en kraftplugg av et beist, uten problemer. Er det nå jeg skal skryte av mine 2 samsung galaxy SII ? Ja, den ene er fucked etter jeg løp ut i elva å redda han karen fra bilvraket.. Forsikringa dekker ikke vannskader u know. Måtte jo dra jævelen fra vraket også OVER elva til land, før han våknet opp. Endret 23. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Det er prisen du må betale for å tøffe deg og leke helt, Bundy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Bah, hvorfor er jeg fortsatt våken? Jeg skulle legge meg til halv ett. Så brukte jeg 1 time og 10 minutter på å avslutte Skyrim og skulle være i seng til to, men neida. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Ja jeg er fortsatt våken og spør meg selv om jeg skal se Order of the Phoenix, eller prøve og sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Det er prisen du må betale for å tøffe deg og leke helt, Bundy. Ja, du har rett, neste gang skal jeg bare la fyren fryse i elva. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Omfg, eg hatar nettbankdingsar. Dei er nokon jævla elusive creatures. Eg må faktisk gå bort i banken og spørje etter ein ny ein. *Eplefe rage* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Ja, du har rett, neste gang skal jeg bare la fyren fryse i elva. Nemlig. No more wet phone for you. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Hei, Spartapus. >_> Om du er her. Når kan eg vente sjukepengene mine utbetalt? Eg var sjukemeldt frå 31. oktober til 18. november, og utbetalingsdatoen er i dag, men eg finn ingenting som seier om det er inneværane måned eller om eg må vente til desember eller what. Eg kan jo kanskje berre gå bort og sjekke kontoen min etter klokka tolv og få svar, men hei, internett er jo her. >_> Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Skulle ikke du ha dings på banken uansett? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jo, men om eg slipp det så vert eg ikke misnøgd. Edit: Dessuten kostar ny nettbankdings 50 kronar sida eg har mista den gamle, så eg må VENTE TIL EG FÅR SJUKEPENGENE MINE. Omg, livet mitt er så jævlig vanskelig. :c Endret 23. november 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hei, Spartapus. >_> Om du er her. Når kan eg vente sjukepengene mine utbetalt? Det har vel ikke jeg peiling på. Jeg jobber med folk som skal ha uførepensjon fra utlandet. Endret 23. november 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Det har vel ikke jeg peiling på. Jeg jobber med folk som skal ha uførepensjon fra utlandet. Viste seg å vere eit non-issue uansett, fordi eg har tydelegvis ikkje rett på sjukepengar sida eg ikkje kan vise til inntektstap fordi eg ikkje skulle byrje å få dagpengar før den 4., som var 5 dagar inn i sjukemeldingen min, men så hadde eg ikkje rett på dagpengar heller, fordi eg var sjukemeldt, ergo - ikkje reell arbeidssøkar. Eg trur eg er tom. Eg klarar ikkje endå ein klage, endå ein telefonsamtale, endå ein legetime. No tykkjer eg at pappa kan komme og hente meg, eg skal på kontoret deira, og om ikkje det ordner seg, innom ei avis eller to. Endret 23. november 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Ja, som sagt jeg anbefaler ikke NAV. Det er altfor mye som skal gjøres av altfor få mennesker, så den individuelle oppfølgingen av brukerne er minimal og det gjøres mange feil. Å få noe fra NAV kan kreve både energi og kunnskap hvis man ikke har en sak som passer inn i rullebåndsproduksjonen. Flere av mine egne brukere, som er så uføre at de ikke er i stand til å f.eks. fylle ut papirer, har oppnevnt en verge som skjøtter saken på deres vegne. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Da bestod jeg oppkjøringen, og de norske veier er offisielt utrygge! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Joda, men i og med du er en ung mann skal vi ikke se bort ifra at du mister både retten til å kjøre med passasjerer og i mørket! Tommel opp for AP! Det er godt vi har en regjering som vet vårt eget beste, sier jeg. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Yes, jævla sympatiparti... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Gratulerer så mye! Velger å tro at lykkeønskningene vi skrev og rådene om å ikke sove og å ha vinduet åpent spilte en rolle Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 I hvert fall det med vinduet! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 1. Gå inn i en mobilsjappe 2. Kjøp første smarttelefon du ser 3. ??? 4. Du har nå en mobiltelefon som er langt bedre og som har mange flere funksjoner enn du noen kommer til å trenge. Profit! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Enten må det slutte og blåse så mye ute, eller så må den presenningen som ligger ute på taket rett utenfor mitt vindu festes enda mer. Maken til bråk... Gratulerer ryc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå