Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv var jeg hip og hadde 3310.

Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Det var liksom så mye lettere før da alle hadde Nokia 3210.

Bruker LG Optimus 2x selv nå. Med Custom ROM, er det en kraftplugg av et beist, uten problemer.

Har 3d versjonen, er meget fornøyd jeg også. Den tåler litt, bruker den på verkstedet hvar dag :)

Lenke til kommentar

@Spartapus: En fin ting med sideoppdrag er at du får EXP, slik at du ikke nødvendigvis må ty til grinding. Jeg er sånn at når jeg først har tatt imot oppdraget, så må jeg fullføre det. Greier nesten aldri hoppe over det. Xenoblade har timesvis med ting å gjøre utenom hovedhistorien, så skal du bli ferdig med det i år, så antar jeg at du må droppe en del ja.

Da regner jeg med du var mer enn nok levlet mot slutten?

Enig i at sideoppdrag er en god erstatning for grinding. I og med de ofte innebærer å drepe monstre får man også dobbelt opp med EXP. Men jeg pleier å nedprioritere de sideoppdragene som kun gir penger, da jeg må si jeg føler jeg har lite bruk for penger i Xenoblade. Man finner så utrolig mye utstyr uansett at jeg har aldri sett noen grunn til å betale for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...