Eplefe Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Tilrår barista på det sterkaste. >_> Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Barnebokforfatter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hvilken kaffebar jobber du på? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Coffee of Doom heter den visst. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hvilken kaffebar jobber du på? Dromedar Kaffebar i Gågaten. Coffee of Doom heter den visst. Ikkje endå... Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Får ta meg en tur innom neste gang jeg kjenner Bergenskallet Edit: Ser at dere bruker Rancilio Silvia. Har en stående oppe selv, så nå kan vi diskutere obskure Silvia-metoder sammen og late som vi er de største hipsterne i verden Endret 22. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Større og kraftigare, men samme prinsippet, tenkjer eg. Tilrår at du kjøper ein søt chili. Eller - om du kjem i vinter etter at eg er ferdig med mjølke- og espressoopplæringa - min vinterspesial. Sjokokko. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Barnebokforfatter. Jeg har lest for mye i Gruffalo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har lest for mye i Gruffalo. Skriver du en god nok bok, leser Samuel L Jackson den opp: http://www.youtube.com/watch?v=CseO1XRYs9I Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Oh, skrudde på litt Dylan og det var et godt valg. Alt for lenge siden sist http://www.youtube.com/watch?v=M5yQ8JJ8R9E :love: Enda bedre enn Kanye West og Jay-Z Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har lest for mye i Gruffalo. Skriver du en god nok bok, leser Samuel L Jackson den opp: http://www.youtube.com/watch?v=CseO1XRYs9I Haha takk for den! Må deles på Facebook ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 @ryc og Zealuu: Lykke til! Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Det var liksom så mye lettere før da alle hadde Nokia 3210. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Haha, jeg fant min 3210 for ikke lenge siden i et skap. Mener å huske jeg spilte mye Snake på den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 1. Gå inn i en mobilsjappe 2. Kjøp første smarttelefon du ser 3. ??? 4. Du har nå en mobiltelefon som er langt bedre og som har mange flere funksjoner enn du noen kommer til å trenge. Profit! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Selv var jeg hip og hadde 3310. Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Det var liksom så mye lettere før da alle hadde Nokia 3210. Bruker LG Optimus 2x selv nå. Med Custom ROM, er det en kraftplugg av et beist, uten problemer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Husker jeg kjøpte en 3210 for konfirmasjonspengene. Hadde den fram til en 3310 jeg "fant" på fest. Ja, jeg er yrkeskriminell. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Selv var jeg hip og hadde 3310. Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Det var liksom så mye lettere før da alle hadde Nokia 3210. Bruker LG Optimus 2x selv nå. Med Custom ROM, er det en kraftplugg av et beist, uten problemer. Har 3d versjonen, er meget fornøyd jeg også. Den tåler litt, bruker den på verkstedet hvar dag Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 @Spartapus: En fin ting med sideoppdrag er at du får EXP, slik at du ikke nødvendigvis må ty til grinding. Jeg er sånn at når jeg først har tatt imot oppdraget, så må jeg fullføre det. Greier nesten aldri hoppe over det. Xenoblade har timesvis med ting å gjøre utenom hovedhistorien, så skal du bli ferdig med det i år, så antar jeg at du må droppe en del ja. Da regner jeg med du var mer enn nok levlet mot slutten? Enig i at sideoppdrag er en god erstatning for grinding. I og med de ofte innebærer å drepe monstre får man også dobbelt opp med EXP. Men jeg pleier å nedprioritere de sideoppdragene som kun gir penger, da jeg må si jeg føler jeg har lite bruk for penger i Xenoblade. Man finner så utrolig mye utstyr uansett at jeg har aldri sett noen grunn til å betale for det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Jeg kjøpte nesten aldri noe, så jeg syntes penger egentlig ikke var noen nødvendighet, med unntak av en del sv spillet der en god del penger trengs. Jeg gjorde så mange oppdrag at ved flere bosser var levelen min mye høyere. På slutten var jeg level 83-84 og det gikk glatt å runde spillet da. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Kjøp Nokia 3720. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå