Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Han ga seg selv det etter at jeg sneik inn Rebecca Black i signaturens hans på Innlegg og han sendte megto råtne mandariner i et påskeegg.

Jeg må innrømme at jeg er såpass selvdigger at jeg flirer hver gang jeg tenker på den historien :p

Absolutt verdt slitet

Det har du all rett til, jeg syns det var konge selv. Elsker slike practical jokes.

Verdens beste simulator!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For folk som spiller Skyrim: Ikke bruk console til å skaffe fordeler whatsoever. Jeg gjorde det ettersom jeg var mage og ville heller kjøre warrior... Jeg gjorde altså alt for mye og skaffet meg altfor mye. Til slutt hadde jeg drept halve Skyrim med de ekstremt kraftige våpnene jeg hadde.

Trenger en pause for å få tilbake lysten nå. Begynner nok på ny character.

Derp, er jo berre å ikkje gjere seg sjølv overpowered, så kan ein dille med konsollen alt ein vil. Har ofte poppa showracemenu for å fikse litt på gubben. Uansett ei betre oppleving å starte ny karakter om du vil vere noko anna. Sjølv har eg ein for kvar archetype.

Lenke til kommentar

For folk som spiller Skyrim: Ikke bruk console til å skaffe fordeler whatsoever. Jeg gjorde det ettersom jeg var mage og ville heller kjøre warrior... Jeg gjorde altså alt for mye og skaffet meg altfor mye. Til slutt hadde jeg drept halve Skyrim med de ekstremt kraftige våpnene jeg hadde.

Trenger en pause for å få tilbake lysten nå. Begynner nok på ny character.

Bruker bare "unlock" i console for å åpne ting, orker ikke drive på med dirkinga, dirkene knekker jo bare du ser hardt på dem.

Til og med i gamledager var ikke metal så skrøpelig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...