AltF4 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Han ga seg selv det etter at jeg sneik inn Rebecca Black i signaturens hans på Innlegg og han sendte megto råtne mandariner i et påskeegg. Jeg må innrømme at jeg er såpass selvdigger at jeg flirer hver gang jeg tenker på den historien Absolutt verdt slitet Det har du all rett til, jeg syns det var konge selv. Elsker slike practical jokes. Verdens beste simulator! Endret 21. november 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Leste akkurat en av de verste kommentarene noensinne på youtube: Roses are red,Your waffle is blue, You'd better fix that Or no sex for you Google "blue waffles" hvis du ikke skjønner noe... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 For folk som spiller Skyrim: Ikke bruk console til å skaffe fordeler whatsoever. Jeg gjorde det ettersom jeg var mage og ville heller kjøre warrior... Jeg gjorde altså alt for mye og skaffet meg altfor mye. Til slutt hadde jeg drept halve Skyrim med de ekstremt kraftige våpnene jeg hadde. Trenger en pause for å få tilbake lysten nå. Begynner nok på ny character. Derp, er jo berre å ikkje gjere seg sjølv overpowered, så kan ein dille med konsollen alt ein vil. Har ofte poppa showracemenu for å fikse litt på gubben. Uansett ei betre oppleving å starte ny karakter om du vil vere noko anna. Sjølv har eg ein for kvar archetype. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) For folk som spiller Skyrim: Ikke bruk console til å skaffe fordeler whatsoever. Jeg gjorde det ettersom jeg var mage og ville heller kjøre warrior... Jeg gjorde altså alt for mye og skaffet meg altfor mye. Til slutt hadde jeg drept halve Skyrim med de ekstremt kraftige våpnene jeg hadde. Trenger en pause for å få tilbake lysten nå. Begynner nok på ny character. Bruker bare "unlock" i console for å åpne ting, orker ikke drive på med dirkinga, dirkene knekker jo bare du ser hardt på dem. Til og med i gamledager var ikke metal så skrøpelig. Endret 21. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) På vei til flyplassen og England igjen. Denne gang med mer enn god nok tid. Gleder meg til fredag og Arkham City til PC. *sikle* Dama lo litt når jeg sa jeg skulle kjøpe meg et Batmanspill. Chicks, how little they know. Endret 22. november 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 I take offense of that. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Kan du ikke, du drekker kaffe med melk og mint. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Akkurat no drikk eg faktisk svært kaffe frå Papua New-Guinea. Fridag tilbrakt på jobb. Yep. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Kaffe er for dumminger. Cola ftw. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 I take offense of that. Du er det berømte unntaket. Overlevde flyturen. 2 timer på tog, en snartur innom butikken, en kort busstur, og BLAM så er jeg "hjemme" igjen. Mon tro om min pc har savnet meg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hvor bor du for tiden egentlig, Villery? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Han godeste Villery Andenes bor i Southampton for tiden. Studerer ett år før jeg vender nebbet tilbake til det kalde nord. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Oppkjøring i morgen, folkens! Rimelig spent, men jeg vet jeg "nailer" det om jeg holder hodet kaldt, konsentrerer meg og er våken. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Ganske greit å være våken når du tar oppkjøring. Blir litt vanskeligere hvis du sover. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hvis du har vinduet oppe kommer du også til å holde hodet kaldt Lykke til Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Tek gjerne lykkeønskjingar eg òg, held på med heimeeksamen i norskdidaktikk no. Rart å skrive bokmål igjen. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Lykke til, begge to! Skal ta teorieksamen på fredag. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg takker og bukker! Overlevde kveldens kjøretur også. Fått ganske høy "streak" nå! Endret 22. november 2011 av ryc Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Forslag til ny jobb? Jeg står visst plantet midt oppi et slags lite, kvinnelig kommunalt apartheid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 IT-Support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå