Virke Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Draugr Overlord er så jævlig OP når jeg er i level 11... Den jeg sliter med summoner 5 draugr hele tiden... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Jeg fikk tak i et par sverd med 19 dmg, ancient nord greatsword. Ingen problemer hittil.. Endret 19. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Draugr Overlord er så jævlig OP når jeg er i level 11... Den jeg sliter med summoner 5 draugr hele tiden... Prøv 5 stjernes Luchadore/Deckers-notoriety uten tanks i Saints Row 3. Det er omtrent som å ha dette i hæla: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Noen som vet om en må bruke Origin for å spille Mass Effect 3? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Nouse4aname: Ja, det er som med BF3. Also, fekk Stallone faktisk med van Damme på Expendables 2? Must-see. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Er den filmen over "for reals"? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Da blir det X360 på meg. Så at cdon hadde satt ned prisen på CE til 599,-, men er lite interessert i å bruke Origin. Den filmen må jo bare være knall. Alle tøffingene samlet på ett sted. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Hvis jeg ser den tror jeg at jeg kommer til å bryte sammen og begynne å gråte pga. mangel på maskulinitet. Eneste som mangler er wolf sweater Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Har du ikkje sett den første Expendables-filmen? Verdt 90-minutt av tida di om du kan tole sjangerfilm (her: action med 80/90s throwback-gimmick). 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Da blir det X360 på meg. Så at cdon hadde satt ned prisen på CE til 599,-, men er lite interessert i å bruke Origin. Origin må du vel bruke på konsoll også, alle EA-spill bruker Origin, gjør det på PS3 i alle fall, og det irriterte meg veldig, PSN-iden min ble tilknyttet feil e-postadresse, og dermed også feil konto, og det får jeg ikke endret, så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg hadde på social.bioware på min PSN. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Så de har infisert konsollene med dette tullet også nå? Trodde det bare var PC-spillere de hatet. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Med ett ord. JA! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Har du ikkje sett den første Expendables-filmen? Verdt 90-minutt av tida di om du kan tole sjangerfilm (her: action med 80/90s throwback-gimmick). Liker du Expendables? Jøss. Selv hata jeg den, ble skikkelig skuffa. Hadde øyeblikk av storhet, som flyangrepet på havna, men for det meste var det bare dårlig vrøvl i et forsøk på å henge seg på nittitallets actionfilmer samtidig som man henger seg på nåtidens trang for å ha med kjærlighet. Jeg innbiller meg Gormers kan like denne låta. Jeg elsker den, merkelig nok er en låt med samme navn av samme band ikke samme låta som denne på Spotify. Ganske irriterende. http://www.youtube.com/watch?v=t74SSrfXHAw Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Var på religionstur i Oslo torsdag og fredag, og kom over disse på på Outland: AWESUM!! :!: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Filmen forandra jo ikkje akkurat livet mitt, derav dommen: Heilt grei valdsunderhaldning i nitti minutt. Kunne sikkert analysert i dybda og lista opp pros and cons, men srsly. Filmen er headlina av Stallone og Statham, har cameos av to andre, aldrande heltar, Angel Batista frå Dexter er ond sudamericano-militærdiktator, og resten av castet er pensjonerte fribrytarar. Eg venta ikkje ein cerebral greie. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Nei, det er jo litt mye å forvente det av alle filmer en ser, men jeg hadde ikke forventet at stor-hateren fra Bergen skulle like akkurat den filmen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Nei, det er jo litt mye å forvente det av alle filmer en ser, men jeg hadde ikke forventet at stor-hateren fra Bergen skulle like akkurat den filmen Er generelt mindre kritisk til film enn spel. Det vil seie - kanskje eg har kanskje berre lågare forventingar, fordi eg ikkje er like interessert i mediet. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 XKCD er helt fantastisk. Den der er så bra på så mange plan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Nei, det er jo litt mye å forvente det av alle filmer en ser, men jeg hadde ikke forventet at stor-hateren fra Bergen skulle like akkurat den filmen Er generelt mindre kritisk til film enn spel. Det vil seie - kanskje eg har kanskje berre lågare forventingar, fordi eg ikkje er like interessert i mediet. <insert spøk om stor-elskar her> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå