Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det X360 på meg. Så at cdon hadde satt ned prisen på CE til 599,-, men er lite interessert i å bruke Origin.

Origin må du vel bruke på konsoll også, alle EA-spill bruker Origin, gjør det på PS3 i alle fall, og det irriterte meg veldig, PSN-iden min ble tilknyttet feil e-postadresse, og dermed også feil konto, og det får jeg ikke endret, så nå har jeg ikke tilgang til noe av det jeg hadde på social.bioware på min PSN. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har du ikkje sett den første Expendables-filmen? Verdt 90-minutt av tida di om du kan tole sjangerfilm (her: action med 80/90s throwback-gimmick).

Liker du Expendables? Jøss. Selv hata jeg den, ble skikkelig skuffa. Hadde øyeblikk av storhet, som flyangrepet på havna, men for det meste var det bare dårlig vrøvl i et forsøk på å henge seg på nittitallets actionfilmer samtidig som man henger seg på nåtidens trang for å ha med kjærlighet.

Jeg innbiller meg Gormers kan like denne låta. Jeg elsker den, merkelig nok er en låt med samme navn av samme band ikke samme låta som denne på Spotify. Ganske irriterende.

http://www.youtube.com/watch?v=t74SSrfXHAw

Lenke til kommentar

Filmen forandra jo ikkje akkurat livet mitt, derav dommen: Heilt grei valdsunderhaldning i nitti minutt. Kunne sikkert analysert i dybda og lista opp pros and cons, men srsly. Filmen er headlina av Stallone og Statham, har cameos av to andre, aldrande heltar, Angel Batista frå Dexter er ond sudamericano-militærdiktator, og resten av castet er pensjonerte fribrytarar. Eg venta ikkje ein cerebral greie. :p

Lenke til kommentar

Nei, det er jo litt mye å forvente det av alle filmer en ser, men jeg hadde ikke forventet at stor-hateren fra Bergen skulle like akkurat den filmen :p

Er generelt mindre kritisk til film enn spel. Det vil seie - kanskje eg har kanskje berre lågare forventingar, fordi eg ikkje er like interessert i mediet.

Lenke til kommentar

Nei, det er jo litt mye å forvente det av alle filmer en ser, men jeg hadde ikke forventet at stor-hateren fra Bergen skulle like akkurat den filmen :p

Er generelt mindre kritisk til film enn spel. Det vil seie - kanskje eg har kanskje berre lågare forventingar, fordi eg ikkje er like interessert i mediet.

<insert spøk om stor-elskar her>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...